Kellogg Executive Education Online

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Kellogg Executive Education gir ledere mulighet til å drive vekst i seg selv, deres folk og deres organisasjoner. Med mer enn 40 programmer i vår portefølje, imøtekommer vi ledere fra hele verden og fremmer et samarbeidsmiljø mellom deltakerne, deres jevnaldrende og vårt respekterte fakultet.85136_pexels-photo-1080865.jpeg

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se Online Kurs »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Kurs

Online kurs i Digital Marketing Strategies: Data, Automation, AI

Nettstudie Heltidsstudier 2 måneder Åpen påmelding USA Evanston

I dette onlineprogrammet ved Kellogg School of Management Executive Education får du et slutt-til-ende-perspektiv av det moderne markedsføringsprosessen som starter med å samle kundeinnsikt, beveger seg gjennom innholdsstrategier og gjennomføring, og kulminerer i optimalisering. Det høres kanskje kjent ut, men hvis AI og automatisering ikke er en del av markedsføringssteknologistakken din, får du ikke mest mulig ut av markedsinvesteringene dine. Markedsledere tar et helhetlig syn på markedsføring, vedta teknologiplatforme som støtter beslutningstaking på tvers av hele organisasjonen. Det er dette programmet handler om. [+]

Spredning av nye teknologier som mobil, cloud computing og kunstig intelligens har forvandlet kundeadferd og forstyrret markedet. Som et resultat må markedsføringspraksis også utvikle oss. Markedsføring i en digital verden er mye mer enn markedsføring via digitale kanaler. Det handler om å utnytte automatisering for å gjøre markedsføringspraksis mer produktiv og smidig. Det handler om å gruve nye kilder til kundedata for å lage personlig. kommunikasjon. Og det handler om å utnytte analyser og AI (kunstig intelligens) for å optimalisere markedsaktiviteter.

Kellogg Executive Education er en tanke leder for å forstå hvordan ny teknologi fortsetter å forandre markedsføringspraksis. Professor Mohanbir Sawhney - en globalt anerkjent lærer, lærer og forfatter ved krysset mellom markedsføring, innovasjon og teknologi - vil lede deg gjennom et strategisk dypt dykk inn i moderne markedsføringspraksis.... [-]