Vision Erklæring
Dulles University ble etablert i 2010 og henter inspirasjon fra livslang bidrag av John Foster Dulles, amerikanske statsmann og visjonær. Hans innflytelse i utformingen og forhandle internasjonale avtaler med regjeringer rundt om i verden hadde en stor innvirkning på fremveksten av demokrati og frihet for folkene i verden. Hans prestasjoner inkludert å tjene som en advokat for den amerikanske delegasjonen til fredskonferansen i Paris i 1919. Han fikk prominence som en internasjonal advokat og også på forskjellige kongresser i mellomkrigstiden. Spesielt var han involvert med den amerikanske kommisjonen for å forhandle fred Berlin gjeld Konferanser, og var spesialrådgiver ved Council of Foreign ministermøter i London, Moskva og Paris. Han tjenestegjorde som delegat til FNs generalforsamling (1945-1949), og dette ble etterfulgt av sin forhandling om en fredsavtale med Japan i 1951. I 1951, president Dwight D. Eisenhower utnevnt Dulles som utenriksminister, og i 1954 på vegne av USA han bidro til å organisere The Sørøst-Asia Treaty Organization (SEATO) som inkluderte underskriverne fra Australia, New Zealand, Storbritannia, Frankrike , Pakistan, Thailand og Filippinene. Dulles 'humanitære bidrag omfattet å være en periode styreleder i Carnegie Endowment for International Peace som bobestyrer av Rockefeller Foundation og også som en av grunnleggerne av Council of Foreign Relations, blant mange andre prestasjoner. Dulles Universitetet finner inspirasjon i John Foster Dulles 'sterk stå på internasjonalt samarbeid og dyktighet i å forhandle rettferdige og balanserte avtaler som et vitnesbyrd om viktigheten av utdanning og forberedelse av enkeltpersoner for et oppfylle liv. Universitetet oppfordrer sine studenter til å strebe etter lignende dyktighet i sin tilnærming til utdanning og livet.
Mission
Dulles University er dedikert til levering av kollegiale utdanning på en måte som respekterer verdighet, verdt og potensialet i hver enkelt elev. Ved å skape et miljø der kunnskap er ervervet og utviklet og hvor kreative aktiviteter søke å berike opplevelsene til studenten å være forberedt på et globalt samfunn, forbereder universitetet sine studenter for en rekke jobbmuligheter. En iboende del av universitetets oppgave er å utvikle gode statsborger ledere som er utstyrt til å gjøre positive bidrag til "felles gode for samfunnet". Våre kurs og personlig designet practicums sette studentene i stand til å gjøre drømmen om høyere utdanning til en realitet gjennom sin strategiske forberedelse til arbeidslivet og markedet. Vi holder seg til høye standarder og pedagogisk kvalitet på etablerte og anerkjente kriterier, politikk og dyktighet som kreves av nasjonale, regionale og statlige akkreditering og sertifiseringsorganer. Våre mål for elevene gå "utover læreboka" fordi våre undergraduate, graduate og post graduate studieprogrammene er individuelt skreddersydd for å fusjonere læreplan med virksomhet ferdigheter som gir nye utfordringer, nytt ansvar og nye belønninger for hver student karriere. Foreløpig Dulles universitetets akademiske programmene fokuserer på business, informasjonsteknologi og informatikk, som fører til bachelor-, master-og doktorgrader. Dette overordnede målet er oppnådd gjennom følgende lærings ferdigheter og mål: • Vi tror at bruk ekspert fakultetet fra vår studentens valgte bransjen vil gi viktig virkelige verden kompetanse. På denne måten kan vi tilby våre studenter de siste ferdigheter og styringssystemer i sine planlagte yrke. Dulles Universitetet går utover den tradisjonelle læreboka og pensum. • Vi gir mer enn undervisning i grunnleggende av ledelsen ved å inkludere reelle eksempler på case-studier. Vårt fakultet utforsker komplekse problemstillinger og deres effektive vedtak. • Studenter uteksaminert fra Dulles University vil være bedre posisjonert til å få tilbud og å bli vurdert som blant de øverste ledd i jobben søkeren bassenget for oppføring eller ledernivå stillinger. • Studentene lærer hva du kan forvente i en lederstilling. Vi oppfordrer en-mot-en og gruppe påståelig rollespill med fakultetet medlemmer i forhold til spesifikke jobbkrav.
Institusjonelle Mål
Universitetet vil: • Sikre at det å beskytte det beste for alle elever er et hovedanliggende. • Evaluere student søkere på grunnlag av deres individuelle kvalifikasjoner og strever for inkludering av alle medlemmer av samfunnet i utdanningsprosessen, uavhengig av alder, kultur og sosioøkonomisk bakgrunn. • Lov etisk og respektfullt i rådgivning, rekruttering og påmelding praksis. • Sørge for lik tilgang og nøyaktig opptak informasjon med et felles sett av opptak relaterte definisjoner og tidsfrister for alle studenter. • Sørg for kvalitet i utdanning gjennom strenge akademiske standarder og gjennomføring av en personlig tilnærming til utdanning gjennom små klasser og nære relasjoner mellom lærere og studenter. • Støtte og håndheve universitetets politikk. • Overholde lokale, statlige og føderale lover om behandling av studenter og konfidensiell informasjon.
-Diskriminering sysselsettingspolitikk
Rasistisk ikke-diskriminerende politikk per Rev Proc. 75-50, § 4.01. Dulles Universitetet innrømmer studenter på alle rase, farge, og nasjonal eller etnisk opprinnelse på alle de rettigheter, privilegier, programmer og aktiviteter generelt tilstås eller gjort tilgjengelig for elevene på skolen vår, og diskriminerer ikke på grunnlag av rase, hudfarge, og nasjonal eller etnisk opprinnelse i forvaltningen av våre utdanningspolitikk, innleggelser politikk, stipend og lån programmer, og atletisk og andre skole administrert programmer. Universitetet opprettholder et klagemål prosedyre innlemme rettssikkerhet tilgjengelig for enhver person som mener han eller hun er blitt diskriminert. Forespørsler om klagemål prosedyre eller tråd med statlige og Commonwealth lover og retningslinjer kan rettes til kontoret til president.