Instituto BME

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Instituto BME er opplæringssenteret for Spanish Bags and Markets (BME), den fjerde markedsoperatøren i Europa. Det ble opprettet i 2005 og fortsatte med formidlingsarbeidet som ble utført siden 1990 av MEFF Institute, som et speilbilde innen dannelsen av prosessen for integrering av settet av verdipapirmarkeder og kompensasjons- og oppgjørssystemer som eksisterer i Spania.

Med målet om å bidra til å fremme finansiell kultur, er aktiviteten Instituto BME basert på organisering av forskjellige opplæringstjenester knyttet til finansmarkedene generelt.

Spesiell oppmerksomhet fortjener alle de aspektene som er direkte relatert til produktene i de forskjellige markedene og handelsplattformene som utgjør spanske børser og markeder (aksjer, renter og derivater) og deres clearing- og oppgjørssystemer, men uten å glemme andre nye aspekter ved finansverden som en konsekvens, på den ene siden av prosessen med globalisering og på den andre siden den kontinuerlige fremgangen som sektoren opplever.

138523_BME2_p1.jpg

Instituto BME opplæringstilbud prøver å gi maksimal spredning av kunnskap om finansmarkeder og dets produkter, alltid ved hjelp av en veldig praktisk metodikk støttet av avanserte dataprogrammer. For dette har den uslåelige menneskelige ressurser som består av professorene Instituto BME og gruppen BME-fagfolk som gir førstelinjerfaring i styringsprosessen for de forskjellige markedene. I tillegg samarbeider eksperter fra andre områder i finanssektoren så vel som akademikere fra forskjellige universiteter regelmessig

"Maksimal spredning av kunnskap om finansmarkeder"

Opplæringsprogrammene Instituto BME er rettet mot fagpersoner i finanssektoren og dets tilsynsorganer, private investorer, studenter og generelt alle de som er interessert i å gå inn eller utdype finansverdenen.

Ved levering av hvert av sine opplæringsprogrammer fornyer Instituto BME kvalitetsforpliktelsen med sine kunder, etter å ha oppnådd selskapets registreringsbevis i 1998 og fornyet i henhold til UNE-EN ISO 9001: 2015-standarden.

Våre fasiliteter

Børs Palace

Instituto BME har en privilegert beliggenhet i Palacio de la Bolsa ved siden av kommunikasjonsaksen til Castellana. Ligger på Plaza de la Lealtad, er det en av de mest symbolsk bygninger i hovedstaden. Det ble åpnet i 1893 og har blitt ombygd ved forskjellige anledninger, så det har alle teknologiske fremskritt og tilgang.

Instituto BME sin virksomhet i fire klasserom (med kapasitet for omtrent 40 personer hver) utstyrt med datamaskiner, markedssimulatorer, sanntids økonomisk informasjon og de mest avanserte teknologiske undervisningsmidlene.

I tillegg tillater beliggenheten i hovedkvarteret til det spanske aksjemarkedet og markedene Instituto BME glede seg over andre fordeler som tilgang til biblioteket, auditoriet og andre tjenester.

138524_BME5_p1.jpg

Kvalitetsforpliktelse

Instituto BME har etablert, dokumentert og implementert et kvalitetsstyringssystem hvis selskapsregistreringssertifikat ble oppnådd i 1998 og fornyet årlig i samsvar med UNE-EN ISO 9001: 2015-standarden.

Instituto BME kvalitetspolitikk slår fast at:

Prestisje og ledelse av Instituto BME som et treningssenter kan bare oppnås hvis hver eneste av tjenestene som er utført er rettet mot å oppnå full kundetilfredshet.

Vi forstår at en fornøyd kunde er en hvis forventninger er oppfylt takket være Total Quality-forpliktelsen som Instituto BME forfølger.

Total Quality er å ta vare på alle detaljene som prosessen med å tilby en tjeneste tar. Det er nettopp på grunn av den utsøkte ivaretakelsen av disse detaljene at aktiviteten Instituto BME skiller seg fra konkurrenter.

Denne totale kvaliteten gjenspeiles i et totalt kvalitetsmål hvis anvendelse krever at alt Instituto BME personell fullt ut internaliserer omfanget av alle handlingene det innebærer. I virkeligheten er det totale kvalitetsmålet ikke bare et sett med tiltak som utvikles mekanisk, men en holdning fra personalet som til enhver tid ønsker å glede kunden. Total kvalitet oppnås basert på små individuelle bidrag.

På den annen side refererer Instituto BME Total Quality Mål også til følgende spørsmål:

  • Forandringshastigheten. Fremveksten av nye uoppfylte behov hos våre kunder tvinger Instituto BME til kontinuerlig å oppdatere tjenestene og deres måte å tilby.
  • Ansattes medvirkning Hver av personene som jobber ved Instituto BME formulerer i sitt omfang forslagene og ideene som det anser som hensiktsmessige for å forbedre kvaliteten på tjenesten så vel som prosessen med tilbudet. Effektiviteten måles også i form av lavere økonomiske kostnader og tidsbesparelser.
  • Den interne formasjonen Tilbudet av en tjeneste av høyeste kvalitet og personellopplæringen i seg selv er nært knyttet sammen, og derfor anser Instituto BME dette aspektet som en grunnpilar i dets totale kvalitetsmål.
  • Leverandørene Leverandører av produkter og tjenester må følge vår tilnærming til kvalitet og derfor være involvert i vårt kontinuerlige forbedringsprogram.
  • Oppdateringen av det totale kvalitetsmålet. Basert på personaleinitiativer, kunnskap om kundekrav og sammenligning med de beste konkurrentene, vil ledelsen hvert år definere de prioriterte områdene å fokusere på, i samsvar med de strategiske målene Instituto BME .

Kort sagt, det totale kvalitetsmålet er alltid en prioritering som krever en kontinuerlig innsats for å opprettholde og kontrollere fremdriften.

Steder

Madrid

Address
Instituto BME
Palacio de la Bolsa
Plaza de la Lealtad, 1
28014

Madrid, Madrid-samfunnet, Spania

Keystone-stipend

Se hvilke muligheter du kan få med et stipend fra oss