De beste Universiteter og Høyskoler i

På denne siden kan du søke etter Universiteter og handelshøyskoler i . Du vil lett finne all informasjon om den øverste rangerte universiteter i . Klikk på "Les mer " for en detaljert beskrivelse av universitetet og en oversikt over studier som tilbys.

Finn universiteter i og bla gjennom sine programmer for å finne de som passer deg best. Få all informasjon om de ulike studietilbud i og sammenligne skolepenger og lengden på studiet. Du kan spare tid og kontakt universiteter i direkte: fylle ut "Request gratis informasjon " form, som vil sette deg i kontakt med inntakskontoret.

Start søket for din fremtidige utdannelse med en gang!

4 Resultater i Filippinene

SISFU Online

MBA Filippinene Philippines Online November 2018

Visjon, misjon og kjerneverdier VISJON SISFU vil være den ledende transnasjonal universitet som utvikler globale ledere og fagfolk. Den utmerker seg med sin gode akademiske standarder, fremragende pedagogiske metoder, relevant forskning, høye nivåer av elevprestasjoner, en kultur for innovasjon og sterke partnerskap med rangert utdanningsinstitusjoner. Sine kandidater er ettertraktet av topp nasjonale og globale organisasjoner. MISSION SISFU, det fremste transnasjonale un… [+] iversitetet i Filippinene, leverer globalt relevante kvalitets bachelor- og utdannelsesprogrammer utviklet av akkreditert pedagogiske partnere fra Storbritannia, Australia og USA. SISFU utarbeider strenge internasjonale standarder innen undervisning, vurdering og forskning, støttet av gode fasiliteter, høyt kvalifisert fakultet og bransjens samarbeid. Studentene skal være globalt konkurransedyktige, kompetente fagfolk, vellykkede entreprenører, ledere og samfunnsmessige. 5C'S KULTUR Karakter KOMPETANSE Engasjement for å oppnå Kreativitet Samarbeid KVALITET Policy Statement Southville International School tilknyttet utenlandske universiteter er forpliktet til å møte kundenes lovbestemte og lovbestemte krav til å utvikle lærere til å utmerke seg i akademikere gjennom kontinuerlig forbedring av institusjonelle støttetjenester, administrative systemer og levering av akademiske programmer. kvalitetsmålsettingene Mer enn akseptabelt nivå av Student Achievement Mer enn akseptabel vurdering på Akademisk og Skolehjelp Mer enn akseptabel vurdering i administrative tjenester og fasiliteter Mer enn akseptabelt fakultet Kompetanse Mer enn akseptabelt personalets kompetanse Overholdelse av lover og forskrifter [-]


Mapúa Institute of Technology

Masters Filippinene Manila November 2018

Mapúa Institute of Technology Stiftet den 25 januar 1925, er Mapúa Institute of Technology fortsatt ledende teknologisk akademisk institusjon og største ingeniørskole i Filippinene. Den ser for seg å bli et globalt kompetansesenter i utdanning. For å sikre studentens faglige beredskap, vedtok den utfallsbasert tilnærming til utdanning, den første akademiske institusjonen i landet for å gjøre det. Det fulgte også og lyktes i å få sine 10 ingeniør- og databehandlingsprogrammer akkreditert a… [+] v anerkjent akkrediteringsorgan - den amerikanske baserte ABET. Mapúa er den første skolen i Filippinene og i Sørøst-Asia for å motta ABET-akkreditering for sine programmer. Med sine sterke systemer og prosesser, global utsikt over utdanning, verdenskurs læreplaner, høyt utdannede professorer og toppmoderne fasiliteter, gir Mapúa uovertruffen muligheter og en bestemt fordel for sine kandidater./>En tradisjon av fortreffelighet I nesten ni tiår med ekspertise i teknisk undervisning har MIT vokst til Filippinens største ingeniørskole, med minst 15 grunnskole og 18 utdannede ingeniørstudier. Dens enrolleer utgjør minst 16% av den totale studentbefolkningen i BS i Chemical (ChE), Civil (CE), Computer (CpE), Electrical (EE), Electronics (ECE), Environmental and Sanitary (EnSE), Industrial IE) og Maskinteknikk (ME) programmer fra de ti beste ingeniørskolene i landet, basert på innkallingsdata fra Kommisjonen for høyere utdanning (CHED) 2010. MITs programtilbud i andre fagområder har også utvidet seg spesielt innen arkitektur og design, informasjonsteknologi (IT), næringsliv og ledelse, multimedia kunst og vitenskap, samfunnsvitenskap og helsefag. MITs arbeid med å kontinuerlig forbedre kvaliteten på utdanningen har vært bemerkelsesverdig. For å demonstrere høye standarder i klasserominstruksjon, forskning og utvidetjeneste, erklærte CHED instituttet som Nasjonalt senter for utvikling for CE, CpE, CS (Computer Science), EE, ECE, IE, IT, og ME-programmer. Næringslivspartnerskapet har også fått mer fokus på instituttet i de senere årene. For tiden har det sammenheng med hundrevis av lokale og internasjonale utdanningsinstitusjoner, organisasjoner og selskaper for sin fakultetutvikling, samarbeidsforskere og studentstipendier. Slike anstrengelser gjorde det mulig for MIT å konsekvent produsere topnotchers i lisenskontrollundersøkelser. På rekord har instituttets styremedlemmer nådd nærmere 300 siden 2002. MIT beveger seg for å finjustere sine læringsstandarder med en rekke akkrediteringer. For en, bekreftet den filippinske sammenslutningen av høgskoler og universiteter kommisjonen for akkreditering (PACUCOA) instituttets høye standarder i utdanningsoperasjoner, og gir nivå IV-akkreditering til sitt CE-program og nivå III-akkreditering til sine CpE-, EE-, ECE-, EnSE- og IE-programmer . Fra 2010 til 2011 har MIT vist seg på nivå med andre førsteklasses universiteter over hele verden da ABET, Inc. ga sin første akkrediteringstetning i hele Øst-Asia til sine åtte Engineering-programmer (ChE, CE, CpE, EE, ECE , EnSE, IE og ME) og to dataprogrammer (BS Computer Science og BS Information Technology), og legger det frem for resten av utdanningsinstitusjoner i landet. Teknikk for miljøet I tillegg til å streve for faglig ekspertise, forsøker MIT også å være en del av løsningen på det globale spørsmålet om klimaendringer. MIT har lenge vært en talsmann for miljøvern og miljøteknologi, som begynte med åpningen av sin BS Environmental and Sanitary Engineering (EnSE) -program i 1958, etterfulgt av åpningen av sin master of science i miljøteknologi i 2001 og Ph .D. I Miljøteknikkprogrammet i 2004. EnSEs læreplan omfatter for tiden 17 tre-enhetskurs relatert til vern og bevaring av og engineering for miljøet. Videre har instituttet også inngått miljø- og miljøvitenskapskurs i alle sine ingeniør- og ikke-tekniske programmer. MIT mener at disse kursene er nok introduksjoner for alle studentene å forstå den virkelige situasjonen for miljøet. Det antas også at disse kursene er tilstrekkelige til å trene dem for å kunne designe, konstruere og gjennomføre bærekraftige løsninger på miljøproblemer. For å utfylle sin instruksjon, inkluderte MIT i sine initiativer for 2010-2020 reduksjonen av sin karbonavtrykk. For å starte en institusjonell innsats for reduksjon av karbonavtrykk (CFR), dannet instituttet en kjernegruppe ledet av fagleder for kjemisk ingeniørfag (ChE) Dr. Alvin R. Caparanga. Noen ChE-studenter ble pålagt å gjennomføre en første studie for å beregne instituttets totale karbonavtrykk. Ved presentasjon av resultater samordnet CFR-komiteen for å komme med de nødvendige tiltakene som instituttet skal ta for å redusere sitt karbonavtrykk, som hovedsakelig produseres ved sitt forbruk av energi, vann og papir. Sammen med de ulike skolene og kontorer har CFR-komiteen samlet beste praksis for bevaring av ressursene. MIT har flyttet for å erstatte alle sine lamper med mer energieffektive. Dette vil umiddelbart etterfølges av skolens erstatning av klimaanlegget. CFR-gruppen er for tiden i ferd med å sette mål og overvåkingsretningslinjer for denne innsatsen, med sikte på full gjennomføring i 2012. Bortsett fra den interne innsatsen har MIT også utvidetjenester dedikert til å takle miljøhensyn gjennom utdanning. Instituttet har under sitt sosial orientering og samfunnsinvolveringsprogram (SOCIP) gjennomført seminarer om gjenvinning, energibesparelse og bruk av fornybar energi. Informasjonsdrift om global oppvarming og forurensning i samfunnet; og treplantering og rene og grønne prosjekter i samarbeid med regjeringen og ikke-statlige organisasjoner. [-]


The Princeton Review

Kurs USA New York Hongkong Hong Kong Kina Shanghai India Bengaluru Chandigarh Chennai Coimbatore Dehradun Kuwait Kuwait City Libanon Beirut Malaysia Kuala Lumpur George Town Mexico Buenavista Qatar Doha Thailand Bangkok Tyrkia Istanbul Üsküdar De forente arabiske emirater Abu Dhabi Vietnam Ho Chi Minh City Filippinene Taguig Indonesia Jakarta Sharjah Al Jazirah Al Hamra Al Ain Visakhapatnam Tiruchirappalli Pune Noida New Delhi Mumbai Bahrain Manama September 2018 + 43 fler

Bedre karakterer. Bedre Scores. Bedre skoler. Hvordan vi hjelper studenter: Test Prep Kurs private Veiledning On-Demand leksehjelp Entre Counseling Best Fit College eller Grad skole Vår misjon For mer enn 30 år har vi hjulpet studenter og fagfolk komme inn i deres drømme skoler. Vi gir de verktøyene som trengs for å lykkes i videregående skole, høyskole, student til å hjelpe våre elever blir godt avrundet søkere. Vår velprøvde metoder for test-tar strategier hjelper stu… [+] dentene oppnå en garantert bedre poengsum. Vi tilbyr en rekke test prep alternativer, inkludert en-til-en privat veiledning, semi-private og tradisjonelle klasser, Og online prep for å passe alle timeplan og læringsstil. Med vår on-demand leksehjelp og opptak Rådgiving for college og grad skolen, hjelper vi våre studenter blir mer enn deres test score etter gi ressurser for bedre karakterer og en sterkere søknad. våre Fakta 96% av elevene sier at de forbedret sine karakterer. The Princeton Review er # 1 på å få studentene til toppen høgskoler. 4 av 5 Princeton Review elevene komme inn i deres topp-valg skolen. 6.000 studenter får hjelp hver kveld fra The Princeton Review. [-]


Rays Online College Credits, John Zepp Academy Foundation Inc.

Masters Associate Degrees Filippinene Manila USA USA Online November 2018 + 1 fler

Bakgrunnen for stiftelsen John Zepp Foundation ble etablert i USA i 1992, etter dødsfallet av Mr. John Zepp. En amerikansk doktorgradsstudent i kjemi, visste John Zepp at han var døende av kreft, og i sitt testamente ba om at en stiftelse settes opp til å hjelpe trengende barn. Stiftelsen varte bare noen få år før stengetid. Men i 2010 JZF ble gitt nytt liv av sin bror, Raymond, som nettopp hadde satt opp et nytt universitet i Kambodsja. Den JZF var en uformell organisasjon som g… [+] itt stipend til under privilegerte studenter til å delta på Dewey International University i Kambodsja. Raymond Zepp og hans filippinske kone Shekinah trakk seg tilbake til Filippinene i 2013 til byen San Guillermo i Isabela-provinsen, Luzon. De ønsker å fortsette arbeidet med JZF ved formelt å etablere et fundament for å bedre utdanning av studenter i den landlige byen San Guillermo og nærliggende områder. Formålsparagraf Oppdraget av John Zepp Foundation er å forbedre opplæringen av ulike nivåer av studenter i og rundt San Guillermo, Filippinene. Disse studentene har pre-school-elever, high school-elever og studenter som ønsker å gå på universitetet. Visjon Vi ser en integrert utdanningssamfunnet i San Guillermo, hvor privat finansiert aktiviteter utfyller offentlig utdanning. Vi ser små barn å være forberedt privat for vellykket inntreden i klasse en i den offentlige skolen. Vi ser high school-elever studerer for deres offentlige high school klasser i et seriøst miljø for utdanning, herunder lesesaler, tutorial bistand, pedagogiske multimedia ressurser, etc. Vi ser også unge voksne forbereder for overføring til universiteter gjennom elektronisk opplæring og korte kurs. Noen av disse elevene vil få blokker eller deler av stipend for å delta på lokale universiteter. Format av kurs Hvert kurs tilsvarer en tre-kreditt semester kurs i det amerikanske systemet. Kurs er semi-intensive, det vil si, de møtes i bare to måneder hver. En full-time lasten er derfor bare to kurs. En heltids belastning for et år består av to kurs per semester enn fem perioder. Det er 10 kurs, eller 30 semester studiepoeng per år, tilsvarende en sammenlignbar amerikansk universitet studieår. En normal kurs belastning består av en engelskspråklig kurs pluss en annen-faget kurs per semester. For eksempel i den første periode, kan en student ta engelsk Readings for samfunnsvitenskap sammen med kritisk tenkning og logikk. Imidlertid vil selv de andre-faget kursene har en sterk engelsk komponent, slik som leseforståelse øvelser eller vokabular-bygningen. Den ROCC har kontakter med mange universiteter rundt om i verden. Vi vil skrive anbefalinger til studenter som ønsker å overføre til spesialiserte programmer i utenlandske universiteter. Våre kurs også forberede studentene til å ta TOEFL eksamen eller IELTS eksamen. Studenter som passerer disse undersøkelsene, og som har tatt andre grunnleggende kurs på ROCC vil være i stand til å få plass på utenlandske engelskmellom universiteter. Cohort System Der det er mulig, vil klassene bli holdt intakt fra sikt til termin. Gjennom ukentlige diskusjonsfora, vil studentene bli kjent med hverandre som de forfølge de samme klassene sammen. [-]