Keystone logo
Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Introduksjon

Misjon og mål

Fremme kunnskap og forståelse: Vi søker å fremme kunnskap og forståelse gjennom langvarige forskningssamarbeid med flere universiteter og gjennom den tematiske analysen av det voksende og unike repertoaret av langsiktige lederskapssaker som er utviklet av DBL-kandidatene, har vi vært på vegne av CSU.

Å gjøre det mulig for enkeltpersoner å lære seg gjennom hele livet (for personlig vekst og oppfyllelse, effektiv deltakelse i arbeidsstyrken og konstruktive bidrag til samfunnet): Vi har bidratt til utviklingen de siste 40 årene av flere tusen mellom- og toppledere i mange australske bedrifter og statlige avdelinger. Mer nylig har vi implementert en rekke 12-ukers, intensive strategiske ledelsesprogrammer på jobb for en stor australsk bank. Våre synspunkter om viktigheten av kontinuerlig læring innenfor rammen av arbeidsbalanseoverveielser er skissert i rapporten om en undersøkelse vi har gjennomført de siste tre årene sponset av Working NSW, i fremtiden for arbeid 2020. (ISBN 9780980499100) Denne rapporten er tilgjengelig på vår hjemmeside.

Møte kravene til arbeidsmarkedet gjennom kvalitetsutdanning: Vi har innført en rekke kursleveranser og innholdsinnovasjoner som er utformet for å forbedre kvaliteten på utviklingen som tilbys til kursdeltakere. Vi utnytter nyttig informasjon fra små gruppediskusjoner og individuelle inngående intervjuer med tidligere deltakere og rådgivende rådsmedlemmer. Vi anerkjenner og innarbeider i kursene våre så mye som mulig trenden mot "kurspersonalisering". Vi tar sikte på å bedre bro over gapet mellom teori og praksis og gi en mye sterkere verdi som ligger til grunn for begge.

Utstyre samfunnet med sosial, kulturell og internasjonal kunnskap, ferdigheter og holdninger for å forbedre livskvaliteten for alle borgere: Vi er en spesialisert moden institusjon. Vi skjønner imidlertid at vi har potensial til å oppnå større innflytelse enn vår størrelse kan foreslå i å utstyre samfunnsledere med sosial, kulturell og internasjonal kunnskap, ferdigheter og holdninger som hjelper dem til å gjøre en bedre jobb med å forbedre livskvaliteten for alle innbyggere.

Bidra til et demokratisk, rettferdig og sivilisert samfunn: Realiteten av lederskap som deltakere har en tendens til å oppdage på deres læringsreise fremhever typisk overgangen som skjer i organisatorisk lederskap fra et autokratisk fokus på å generere kortsiktig lønnsomhet, hovedsakelig til fordel for et begrenset sett av interessenter mot et samordnet distribuert lederskap som vedtar en helhetlig multi-stakeholder rettferdig og inkluderende service tilnærming i forhold til alle interessenter uavhengig av deres relative styrke og innflytelse.

Bidra til en forbedret nasjonal økonomi gjennom høyt nivå av ferdigheter, kunnskap og forskning (inkludert samarbeidsforskning med næringsliv, industri og regjering): Organisasjonens første raison d'être for 40 år siden var å skape en bro mellom næringslivet og verdens ledende klasse akademikere. Denne broen ble etablert av fem av Australias mest kjente hovedkorporasjoner. Vårt fortsatte, intensive samarbeid med virksomheten og vår forpliktelse til å knytte teori til å praktisere de siste 40 årene, rettferdiggjør vår posisjonering som en bro mellom akademisk verden og bedriftsledelse på seniornivå. Mer nylig har vi tatt med sivilsamfunnssektoren som en viktig partner i sementering av denne broen.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Oversikt og historie

International Marketing Institute of Australia Ltd (IMIA) ble etablert i 1970 av fem store australske selskaper: Amatil, APM, CSR, ICI og Bank of New South Wales (nå Westpac). Disse selskapene var sterkt involvert til 1990 da IMIA ble et uavhengig nasjonalt senter for strategiske bedriftsstudier. I 2010 ble IMIA den Australian Graduate School of Leadership lederskolen Australian Graduate School of Leadership (AGSL), og med datterselskapet IMIA senter for strategiske bedriftsstudier fortsetter å tilby ledelsesutvikling og strategisk rådgivning til organisasjoner og enkeltpersoner.

IMIAs fakultet ble opprinnelig kontrakt fra Harvard Business School og andre store amerikanske og europeiske handelshøyskoler. På slutten av 1980-tallet ble en sterk australsk fakultetskomponent innført. IMIAs første fakultetsdirektør var tidligere adm. Dekan ved Harvard Business School. Dr Ramzi Fayed ble utnevnt til fakultetsdirektør i 1984 og ble i 1990 instituttdirektør. I 1991 ble IMIAs Sydney CBD Campus etablert.

I tillegg til korte kurs, forretningsmessige orienteringer og innovasjonsfasilitering og rådgivning, utvikler IMIA og tilbyr akkreditert forskerutdanning på vegne av og i samarbeid med universitetspartnere. Kursmaterialer leveres online, slik at deltakerne kan studere når som helst og hvor som helst de har internettilgang. Dette har gjort det mulig for dagens ledere, med uforutsigbare reiseforpliktelser og arbeidsbelastninger, å integrere sine studieforpliktelser vellykket i livet deres.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Steder

  • Sydney

    Level 25, 88 Phillip Street, NSW 2000, Sydney

Programmer

    Institusjonen tilbyr også:

    Spørsmål