5 Motekommunikasjon degrees found
- Mote
- Motekommunikasjon
- Europa2
5 Motekommunikasjon degrees found
Utvalgte
Vogue College of Fashion
Vogue Fashion Branding & Communication
- Online
Kurs
Fulltid
8 uker
Fjernundervisning
Engelsk
Vogue Fashion Branding & Communication-kurset er ideelt for de som ønsker å utforske ulike fasetter av merkevarebygging og markedsføring innen moteindustrien, så vel som de som ønsker å forstå teorien og den strategiske planleggingen bak et vellykket merke. Den utforsker også hvordan motemerker engasjerer, kommuniserer og kobler til forbrukerne sine.
Utvalgte
LCI Barcelona
Master i markedsføring, kommunikasjon og mote arrangement organisasjon
Master
Fulltid
2 semestre
På universitetsområdet
Spansk
Hovedformålet med Master i Marketing, Kommunikasjon og Fashion Events Organisasjon er å trene fremtidige fagfolk som kan identifisere, evaluere og velge markedsmuligheter, etablere optimale strategier innen kommunikasjon og merkevarebilde, i en sektor der innovasjon er kontinuerlig og svært konkurransedyktig.
FutureLearn
Forstå mote: Fra virksomhet til kulturkurs - Institut Français de la Mode (IFM)
- Online France
Kurs
Deltid
4 uker
Fjernundervisning
Engelsk
Oppdag moteindustrien og forstå moteindustriens kulturelle innvirkning med Institut Français de la Mode.
University of Fashion - Online Fashion Design School
Mote forelesninger - online leksjoner
Kurs
Fulltid, Deltid
Fjernundervisning
Engelsk
La våre eksperter lære deg om moteindustrien. Lær hvordan berømte designere startet sine mote dynastier. Lær om handel, merkevarebygging, lisensiering og markedsføring, tekstiler, trend prognoser, kostyme historie, fargeteori og lær tanning.
FutureLearn
A History of Royal Fashion Course - University of Glasgow
Kurs
Deltid
5 uker
Fjernundervisning
Engelsk
Utforsk hvordan britiske kongelige har påvirket mote de siste 500 årene, fra Tudors til Windsors.
Svar på noen spørsmål, og vi vil matche deg med programmer!
Populært studieformat
Online Programmer i Mote Motekommunikasjon
Studenter som studerer mote kommunikasjon er utsatt for en rekke forskjellige emner. Noen av disse er markedsanalyse, psykologi av forbruk, kjøpsadferd, annonsering og markedsføring strategier, digital kommunikasjon, relationship management teknikker og corporate kommunikasjon.