MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCourses
Keystone logo

25 Kundebehandling degrees found

Filtre
Filtre
  • Forretningsstudier
  • Kundebehandling
Sorter etter

    10
    5
    3
    2
    2

  • 25
  • More in Forretningsstudier
  • Forretningsledelse827
  • Forretning253
  • Strategi100
  • Internasjonal forretning85
  • Entreprenørskap78

  • Europa12
  • Nord-Amerika11
  • Asia1

    15
    2

    18
    15

    21
    2
    1
    1

    24

25 Kundebehandling degrees found

Online Programmer i Forretningsstudier Kundebehandling

Kunderelasjoner refererer til strategiene bedrifter bruker for å kommunisere med og opprettholde et positivt forhold til kundene sine. Målet med kunderelasjoner er å bygge langsiktige relasjoner mellom selskapet og dets kunder.

En Customer Relations-grad vil gi deg ferdighetene og kunnskapen som er nødvendig for å lykkes i kundeservice og lederroller. Du vil lære å utvikle effektive kunderelasjoner og håndtere kundekontakt. I tillegg vil du få en forståelse av forbrukeratferd, markedsføringsstrategier, PR, kassedrift og mer.

Med en grad i Customer Relations, kan du forfølge en rekke karriereveier som markedssjef eller kundeservicerepresentant. Du kan også finne deg selv å jobbe for offentlige etater eller ideelle organisasjoner der ferdighetene dine kan omsettes i praksis for å hjelpe andre. Uansett hvor du ender opp med å jobbe etter endt utdanning, vil det å ha en grad i Customer Relations gi deg verktøyene som trengs for å lykkes i enhver kundevendt rolle.