Bachelor of Science i informasjonsteknologi (BSIT)
Westcliff University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Irvine, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
48 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* tilbyr nå 25% avslag på undervisningsstipend for alle nye online studenter
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Nå tilbyr du et 25% avslag på studiestipend for alle nye online studenter.
BSIT (Bachelor of Science in Information Technology) kurs tilbys av Westcliff University er et tverrfaglig program som tilbyr Pathways for studenter som ønsker å forfølge karrierer i det voksende feltet av informasjonsteknologi. Programmet fokuserer på å takle forretningsmessige utfordringer og skape nye muligheter med teknologi. Studentene som driver dette programmet vil få de nødvendige ferdighetene til å løse forretningsmessige utfordringer gjennom dataanalyse ved hjelp av informasjonsteknologi. Målet med Westcliff University BSIT-program er å produsere nyutdannede som kan benytte informasjonsteknologi til å utføre dataanalyse og løse forretningsproblemer.
Programmål
- Vurdere nåværende og nye teknologier.
- Identifiser og samle brukerkrav til å designe brukervennlige grensesnitt.
- Bruk, konfigurere og administrere IT-teknologier
- Bruk data for å hjelpe bedrifter med å få innsikt for å hjelpe dem med å ta bedre beslutninger.
- Få tilgang til IT-innvirkning på enkeltpersoner, organisasjoner og miljøet.
- Bruk IT-konsepter og strategier for å løse et virkelighetsproblem.
- Gjennomføre undersøkelser innen informasjonsteknologi og relaterte felt.
Programoppdeling etter kurs
Generelle utdanningskurs:
- LIT 150 engelsk litteratur
- ENG 120 Engelsk Sammensetning: Introduksjon til kommunikasjon
- MAT 135 College Algebra
- ART 100 kunsthistorie
- HUM 165 Menneskelig geografi
- POL 220 verdenspolitikk
- PSY 235 Introduksjon til psykologi
- SOC 245 Introduksjon til sosiologi
- SCI 280 Miljøvitenskap
- PHIL 190 Kritisk tenkning og problemløsning
IT Core Kurs:
- BSIT 315 (BUS 303) Informasjonsteknologi Essentials
- BSIT 320 Introduksjon til statistisk analyse
- BSIT 325 Anvendt statistikk for optimalisering
- BSIT 330 Diskret matematikk
- BSIT 335 webside design og utvikling
- BSIT 340 Data Programmering Konsepter
- BSIT 345 Data Programmeringsspråk
- BSIT 350 (BUS 304) Database Design & Management Systems
- BSIT 355 Teknisk skriving og kommunikasjon
- BSIT 360 Introduksjon til datakommunikasjonsnettverk
- BSIT 365 (BUS 306) Datanettverkskonsepter, administrasjon og sikkerhet
- BSIT 370 (BUS 307) Business Intelligence Tools & Technologies
- BSIT 375 kunnskapsoppdagelse og datavitenskap
- BSIT 380 (BUS 308) Big Data Analytics
- BSIT 385 Datavisualisering
Forretningskurser:
- BUS 300 grunnlag for virksomheten
- BUS 305 Prinsipper for regnskap
- BUS 310 Konsepter for mikroøkonomi
- BUS 311 Konsepter for makroøkonomi
- BUS 325 Introduksjon til ledelse
- BUS 330 Markedsføringsprinsipper
- BUS 334 Essentials of Corporate Finance
- BUS 349 Grunnlag i Operations Management
- BUS 355 Nødvendighetene til entreprenørskap
- BUS 387 Introduksjon til næringsforskning
- BSIT 390 Capstone Project
valgfag:
- BSIT 327 Computer Hardware Fundamentals
- BSIT 328 Systemanalyse og design
- BSIT 329 Artificial Intelligence
- BSIT 332 Software Quality Assurance
- BSIT 333 Mobile Computing og programmering
- BSIT 341 Kalkulator I
- BSIT 342 Linear Algebra for datavitenskap
- BSIT 343 Avansert programmering ved hjelp av Python / Java
- BSIT 344 Avansert webprogrammering og applikasjonsutvikling
- BSIT 348 Cloud Computing
Totalt: 120 kreditt timer
Lærebøker / læringsressurser
Skwire, D., & Wiener, HS (2016). Students book of college English: Retorikk, leser, forskningsguide og håndbok (14. utg.). Boston, MA: Pearson.
James, M., Merickel, A., Loyd, G., og Perkins, J. (2017). Lese litteratur og skriveargument (6. utg.). Boston, MA: Pearson.
Gustafson, RD, & Hughes, JD (2017). College algebra (12. utg.). Belmont, CA: Brooks / Cole, Cengage Learning.
Stokstad, M., & Cothren, MW (2018). Kunsthistorie (6. utg.). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Malinowski, JC, & Kaplan, DH (2013). Human geografi (1. utg.). New York, NY: McGraw-Hill.
Blanton, SL og Kegley, CW (2017). Verdenspolitikk: Trend og transformasjon (16. utg.). Boston, MA: Cengage Learning.
Kalat, JW (2017). Introduksjon til psykologi (11. utg.). Boston, MA: Cengage Learning.
Henslin, JM (2017). Essentials of sociology (12. utg.). Boston, MA: Pearson.
Hassenzahl, DM, Hager, MC, & Berg, LR (2017). Visualisering av miljøvitenskap (5. utgave). Hoboken, NJ: Wiley.
Moore, BN, & Parker, R. (2016). Kritisk tenkning (12. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Nickels, WG, McHugh, JM, & McHugh, SM (2016). Forstå virksomhet (11. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Wild, JJ, Shaw, KW, & Chiappetta, B. (2017). Grunnleggende regnskapsprinsipper (23. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH, Bernanke, B., Antonovics, KL, Heffetz, O., & Norander, PJ (2016). Prinsipper for mikroøkonomi (6. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH, & Bernanke, B. (2016). Prinsipper for makroøkonomi (6. utg.). New York, NY: McGraw-Hill.
Manning, G., og Curtis, K. (2014). Kunsten om ledelse (5. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Kerin, RA og Hartley, SW (2019). Markedsføring (14. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Ross, SA, Westerfield, R., og Jordan, BD (2015). Grunnleggende om bedriftsfinansiering (11. utg.). New York, NY: McGraw Hill Education.
Stevenson, WJ (2014). Operasjonsledelse (12. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Hisrich, RD, Peters, MP, og Shepherd, DA (2017). Entreprenørskap (10. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Hair, JF, Celsi, M., Ortinau, DJ, & Bush, RP (2016). Essentials of marketing research (4. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Thompson, AA, Peteraf, MA, Gamble, JE, og Strickland, AJ (2017). Å lage og utføre strategi: Jakten på konkurransefortrinn: Konsepter og saker (21. utg.). New York, NY: McGraw-Hill.
Inngang / Opptakskrav
(Programmer på fire hundre og femti (450) eller mer kloktimer eller kredittkvivalenten skal administrere en grunnleggende ferdighetsprøve til hver student som registrerer seg, med mindre studenten har framlagt bevis på et videregående diplom, generell ekvivalensbevis eller tilsvarende. )
Læreplan
Programoppdeling etter kurs
Generelle utdanningskurs:
- LIT 150 engelsk litteratur
- ENG 120 Engelsk komposisjon: Introduksjon til kommunikasjon
- MAT 135 College Algebra
- ART 100 Kunsthistorie
- HUM 165 Menneskegeografi
- POL 220 Verdenspolitikk
- PSY 235 Introduksjon til psykologi
- SOC 245 Introduksjon til sosiologi
- SCI 280 Miljøvitenskap
- PHIL 190 Kritisk tenkning og problemløsning
IT kjernekurs:
- BSIT 315 (BUS 303) Viktig informasjonsteknologi
- BSIT 320 Introduksjon til statistisk analyse
- BSIT 325 Anvendt statistikk for optimalisering
- BSIT 330 Diskret matematikk
- BSIT 335 websidedesign og utvikling
- BSIT 340 dataprogrammeringskonsepter
- BSIT 345 dataprogrammeringsspråk
- BSIT 350 (BUS 304) Databasedesign og styringssystemer
- BSIT 355 Teknisk skriving og kommunikasjon
- BSIT 360 Introduksjon til datakommunikasjonsnettverk
- BSIT 365 (BUS 306) Datanettverkskonsepter, administrasjon og sikkerhet
- BSIT 370 (BUS 307) Business Intelligence-verktøy og -teknologier
- BSIT 375 Kunnskapsoppdagelse og datavitenskap
- BSIT 380 (BUS 308) Big Data Analytics
- BSIT 385 Datavisualisering
Bedriftskurs:
- BUS 300 Business Foundations
- BUS 305 Regnskapsprinsipper
- BUS 310 Concepts of Microeconomics
- BUS 311 Concepts of Macroeconomics
- BUS 325 Introduksjon til ledelse
- BUS 330 Markedsføringsprinsipper
- BUS 334 Essentials of Corporate Finance
- BUS 349 Fundamenter i driftsledelse
- BUS 355 Entreprenørskaps essensielle
- BUS 387 Introduksjon til bedriftsforskning
- BSIT 390 Capstone Project
Valgfag:
- Grunnleggende om BSIT 327 Datamaskinvare
- BSIT 328 Systemanalyse og design
- BSIT 329 Kunstig intelligens
- BSIT 332 Kvalitetssikring av programvare
- BSIT 333 Mobil databehandling og programmering
- BSIT 341 Calculus I
- BSIT 342 Lineær algebra for datavitenskap
- BSIT 343 Avansert programmering med Python/Java
- BSIT 344 Avansert webprogrammering og applikasjonsutvikling
- BSIT 348 Cloud Computing
Totalt: 120 studiepoeng
Lærebøker/læringsressurser
Skwire, D., & Wiener, HS (2016). Studentbok for høyskoleengelsk: retorikk, leser, forskningsguide og håndbok (14. utgave). Boston, MA: Pearson.
James, M., Merickel, A., Loyd, G., & Perkins, J. (2017). Leselitteratur og skriveargument (6. utg.). Boston, MA: Pearson.
Gustafson, RD, & Hughes, JD (2017). College algebra (12. utgave). Belmont, CA: Brooks/Cole, Cengage Learning.
Stokstad, M., & Cothren, MW (2018). Kunsthistorie (6. utgave). Upper Saddle River, NJ: Pearson.
Malinowski, JC, & Kaplan, DH (2013). Menneskegeografi (1. utg.). New York, NY: McGraw-Hill.
Blanton, SL og Kegley, CW (2017). Verdenspolitikk: Trend og transformasjon (16. utgave). Boston, MA: Cengage Learning.
Kalat, JW (2017). Introduksjon til psykologi (11. utg.). Boston, MA: Cengage Learning.
Henslin, JM (2017). Essentials of sociology (12. utgave). Boston, MA: Pearson.
Hassenzahl, DM, Hager, MC, & Berg, LR (2017). Visualisering av miljøvitenskap (5. utgave). Hoboken, NJ: Wiley.
Moore, BN, & Parker, R. (2016). Kritisk tenkning (12. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Nickels, WG, McHugh, JM, & McHugh, SM (2016). Forstå virksomhet (11. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Wild, JJ, Shaw, KW, & Chiappetta, B. (2017). Grunnleggende regnskapsprinsipper (23. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH, Bernanke, B., Antonovics, KL, Heffetz, O., & Norander, PJ (2016). Prinsipper for mikroøkonomi (6. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Frank, RH, & Bernanke, B. (2016). Principles of Macroeconomics (6. utgave). New York, NY: McGraw-Hill.
Manning, G., & Curtis, K. (2014). Kunsten å lede (5. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Kerin, RA, & Hartley, SW (2019). Markedsføring (14. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Ross, SA, Westerfield, R., & Jordan, BD (2015). Fundamentals of corporate finance (11. utgave). New York, NY: McGraw Hill Education.
Stevenson, WJ (2014). Driftsledelse (12. utg.). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Hisrich, RD, Peters, MP, & Shepherd, DA (2017). Entreprenørskap (10. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Hair, JF, Celsi, M., Ortinau, DJ, & Bush, RP (2016). Essentials of marketing research (4. utgave). New York, NY: McGraw-Hill Education.
Thompson, AA, Peteraf, MA, Gamble, JE, & Strickland, AJ (2017). Lage og gjennomføre strategi: Jakten på konkurransefortrinn: Konsepter og case (21. utg.). New York, NY: McGraw-Hill.
Opptak
Programresultat
Programmål
- Evaluer nåværende og nye teknologier.
- Identifiser og samle brukerkrav for å designe brukervennlige grensesnitt.
- Bruk, konfigurer og administrer IT-teknologier
- Bruk data for å hjelpe bedrifter med å få innsikt for å hjelpe dem å ta bedre beslutninger.
- Få tilgang til IT-påvirkning på enkeltpersoner, organisasjoner og miljøet.
- Bruk IT-konsepter og -strategier for å løse et problem i den virkelige verden.
- Utføre undersøkelser innen informasjonsteknologi og relaterte felt.
Stipend og finansiering
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.