Online MS i integrert markedskommunikasjon
West Virginia University - Reed College of Media
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Morgantown, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
16 - 24 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 820 / per credit
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
WVU utviklet den første nettbaserte IMC-graden i landet, og vi er fortsatt i forkant av utdanning på dette området.
Spesialiseringer
WVU tilbyr valgfrie IMC-spesialiseringer innen kreativ strategi, datamarkedsføring, digitale og sosiale medier, helsevesen, høyere utdanning, ledelse og PR-ledelse.
Fleksibilitet og støtte
IMC-graden er helt fleksibel. Med mer enn 25 valgfag og en rekke timeplanalternativer kan du tilpasse utdanningen din fullstendig. Og vi skal hjelpe! Fra å søke på programmet til å planlegge klasser til teknisk støtte til eksamen, vi har din rygg.
Ekspertise
Fakultetet vårt er industriledere fra hele landet, og de er godt forbundet. De bringer den virkelige marcom-verdenen inn i det virtuelle klasserommet ditt og vil utvide nettverket ditt.
Verdi
Det er et program i verdensklasse til en rimelig pris med mye ekstrautstyr. Denne $24k-graden setter deg i en klasse med IMC-fagfolk som bransjen krever.
Hva er integrert markedskommunikasjon?
IMC forsøker å forene alle deler av markedskommunikasjon, inkludert reklame, PR, direkte markedsføring, sosiale medier og salgsfremmende tiltak. Integrert markedskommunikasjon bruker en menneskesentrert tilnærming der meldinger henvender seg til et publikum og er konsistent på tvers av alle kanaler. Når du studerer integrert markedskommunikasjon, lærer du hvordan du justerer markedsføringsaktiviteter for å sikre en konstant flyt av informasjon til forbrukere fra en rekke medier. Ettersom teknologien fortsetter å utvikle seg og digitale medier blir stadig viktigere, må bedrifter kunne utnytte disse mediene til å skape effektiv og konsistent markedsføring og meldinger som kobler forbrukeren til merkevaren deres. Som utdannet ved et IMC-program vil du ikke bare utmerke deg i markedskommunikasjon, men du vil også kunne analysere data og administrere strategisk prosjektplanlegging.
Opptak
Program undervisningsavgift
Opptakskrav til programmet
Vis ditt engasjement og din vilje til å lykkes på handelshøyskolen ved å ta GMAT-eksamenen – den mest brukte eksamenen for opptak som måler dine kritiske tenkning og resonneringsevner.
Last ned GMAT-miniquizen for å få en smak av spørsmålene du finner i eksamen.