
Master in
Master i ledelse og markedsføring
UTH Florida University

Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Tampa, USA
Språk
Engelsk, Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
14 - 16 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 5 880
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Introduksjon

program Mål
Masterprogrammer utvikle verktøy og ferdigheter som elevene vil trenge i næringslivet. Etter endt program, elevene er i stand til å analysere den økonomiske situasjonen i en organisasjon; utvikle planer for videre utvikling; analysere eksterne økonomiske og markedsmessige forhold påvirker organisasjonen; anvende kvantitative metoder for å hjelpe beslutningstaking og; presentere funn og anbefalinger til de ansvarlige for å gjøre endelige beslutninger, tar hensyn til de etiske og juridiske implikasjoner.
program Beskrivelse
Alle kurs er gjennomført ved hjelp av case-metoden for å oppnå fordype studenter i reelle situasjoner som påvirker bedrifter og krever at elevene til å utvikle, presentere og forsvare løsninger blant alternativene som tilbys av sine medstudenter. Denne metoden krever aktiv deltakelse av studenter og utvikling av kritisk tenkning. Programmer utvikle ferdigheter i området av regnskap, økonomi, markedsføring, ledelse, menneskelige ressurser og økonomi, blant andre.
Programmet Master i Business Administration og markedsføring utvikler spesielt i de områdene av generell og markedsføringsledelse med spesiell vekt på markedsføring og komponentene som trengs for å utvikle en markedsføringsstrategi som, produktutvikling, prissetting, markedsanalyser, reklame, markedsføring, ledelse styrker salgs- og merkevareledelse.
Alle masterstudier krever 42 studiepoeng for konfirmasjonen. Studentene forventes å melde deg på kurs med 12 semester studiepoeng som ville fullføre alle krav i ca 14 til 16 kalendermåneder å bo kontinuerlig registrert.
Kostnaden for undervisning for programmet er $ 5,880.
konsentrasjon Degree
Kursnummer | kurs tittel | studiepoeng |
- | Ledelse og markedsføring kurs 15 studiepoeng | - |
MKT 5200 | Distribusjon og logistikk | 3 |
MKT 5600 | Produkt og Pris | 3 |
MKT 5700 | Reklame og markedsføring | 3 |
MKT 5300 | Sales Management | 3 |
MKT 5400 | Merkevareledelse | 3 |