
Master i bedriftsøkonomi (MBA) i engelsk – fjernundervisning
Online
VARIGHET
3 Semesters
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAVGIFT
EUR 12 430
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Introduksjon
Master i Business Administration (MBA) er designet med et globalt perspektiv og en forpliktelse til rimelighet uten at det går på bekostning av kvalitet, vår innovative læreplan er i forkant av industristandarder. Med stor vekt på å dyrke kreativitet, fremme kvalitet og sikre relevans, utstyrer programmet vårt håpefulle ledere med praktiske ferdigheter, visjonære tankesett og motstandskraft som trengs for å trives i dagens stadig utviklende forretningsmiljø.
Med en arv på mer enn 30 år og et globalt alumninettverk med over 2000 vellykkede kandidater, er MBA-programmet en vei for suksess i dagens dynamiske moderne verden.
Programmet leveres i fjernundervisningsmodus, og gir fleksibilitet og tilgjengelighet uten at det går på bekostning av kvaliteten.
Opptak
Læreplan
Core Courses
1st Semester
- Økonomistyring av virksomheter og organisasjoner
- Ledelsesøkonomi og statistikk
- Kommunisere og forhandle effektivt
2nd Semester
- Digital transformasjon av virksomheter og organisasjoner
- Lederskap, etikk og bærekraft
- Ledelse av drift, prosjekter og logistikk
3rd Semester
- Strategisk og digital markedsføringsledelse
- Strategic Decision Making & Planning
- Anvendt Business Research Project
Programresultat
- Utvikle et solid grunnlag innen økonomi, regnskap og finans for å effektivt informere den ledelsesmessige beslutningsprosessen.
- Bruk banebrytende ledelsesteknikker, sømløst integrering av teori og praktisk anvendelse, for å finne handlingsrettede løsninger for forretningsproblemer innenfor et konkurransedyktig globalt landskap i stadig utvikling.
- Demonstrere evnen til å jobbe individuelt og i team, til å håndtere mennesker og organisatoriske problemer, og til å kommunisere og forhandle effektivt.
- Vis etisk bevissthet og lederegenskaper i å navigere i det juridiske, moralske og økonomiske ansvaret til bedriftsledelse, og vurdere kritisk hvordan private virksomheter kan bidra til å møte samfunnsutfordringer.
- Syntetisere effektivt kunnskap og ferdigheter ervervet gjennom programmet for å strategisk drive organisasjoner mot vellykket digitalisering.
- Samle, analyser og tolk empiriske data og akademisk forskning, ved å bruke passende kvalitative og kvantitative metoder, for å formulere, implementere og evaluere strategiske forretnings- og markedsplaner.