MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCourses
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
Universidad Rey Juan Carlos Ekspert i digitale verktøy innen turisme og gastronomijournalistikk fra Rey Juan Carlos University: Fra sosiale nettverk til nevromarkedsføring
Universidad Rey Juan Carlos

Ekspert i digitale verktøy innen turisme og gastronomijournalistikk fra Rey Juan Carlos University: Fra sosiale nettverk til nevromarkedsføring

20 Hours

Spansk

Fulltid

Frist for å be om søknad

Be om tidligste startdato

EUR 1 840

Fjernundervisning

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Introduksjon

Emnet søker å gjennomføre opplæringen av journalister og kommunikatører generelt, som har grunnleggende kunnskap om digital kommunikasjon og ønsker å fordype seg i de digitale verktøyene som brukes på dette feltet. I tillegg er det rettet mot et helt spesifikt område: turisme og/eller gastronomi. Disse sektorene, av ubestridelig vekt i den spanske økonomien, krever en profesjonell som er i stand til å dra nytte av potensialet som det digitale økosystemet legger i deres hender når det gjelder å markedsføre seg selv, og også i stand til å dra nytte av synergiene mellom turisme og/eller gastronomiske bedrifter og deres produkter, på den ene siden, og journalister og budskapene de sprer om disse sektorene, på den andre.

Det unike med dette ekspertkurset ligger i kombinasjonen av akademisk læring med faglig erfaring fra "Cañitas con"-seminarene som vil bli undervist av eksperter som María Morales, Masterchef-finalist og profesjonell kokk: Fabián González, grunnlegger og administrerende direktør i Forward . Reise; Juan Daniel Núñez, grunnlegger og redaktør av blant annet SmartTravel News.

mål

Målet er å utdanne fagfolk som kan dekke en dobbel profil: kommunikasjonseksperter innen bedrifter eller institusjoner involvert i reiselivs-/gastronomisektoren (kommunikasjonskontorer/avdelinger eller kommunikasjonsområder) og eksperter innen digital reise- og gastronomijournalistikk.

Både i det ene og det andre tilfellet er målet å trene fremtidige kommunikatører i de nødvendige digitale ferdighetene som gjør at de kan kontrollere verktøyene som den teknologiske utviklingen stiller til deres disposisjon, i stand til å kontrollere ressursene til digital kommunikasjon.

På samme måte handler det om å dra nytte av deres evner på begge nivåer, det vil si å være i stand til å sette disse nettbaserte kommunikasjonsressursene til tjeneste for reiselivs- og gastronomiske selskaper og samtidig i stand til å tilby media eller publikum direkte gjennom Internett, journalistisk og kommunikasjonsinnhold av interesse om sektoren og de økonomiske, kulturelle, fritids- og livsstilsaktiviteter som genereres i den.

Opptak

Læreplan

Programresultat

Program undervisningsavgift

Om skolen

Spørsmål