Master i markedsføringsledelse
Universidad Arturo Prat
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Santiago, Chile
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
4 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 6 950 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Master i markedsføringsledelse i nettbasert modalitet, er designet for å trene innovative og banebrytende fagfolk, som utvikler en bred og unik erfaring innen markedsføringsledelse i den digitale tidsalderen, som er forberedt på å møte ledelsesutfordringer, vite hvordan de skal lytte til en bemyndiget og krevende kunde, genererer et varig verdiforhold over tid, fokusert på kundelojalitet og -tilfredshet, noe som oppmuntrer organisasjonens konkurranseevne og levedyktighet.
Metodikken som skal brukes som et undervisningsverktøy søker å integrere kunnskap, menneskelig talent, erfaringer og ferdigheter for å erobre det svært krevende miljøet og markedene i sammenheng med informasjonsteknologi og i tråd med forretningsmålene, og sikre at studentene får mandater fra sine kunder. , oppfyller deres forventninger perfekt.
Vår master kombinerer konseptuelle modeller med eksempler fra den virkelige verden, som gir en dyp forståelse av disiplinen, med høye teknologiske ferdigheter, selvlæringskapasitet og teamarbeidsevner, essensielt for dagens arbeidsverden, hvor samarbeid er essensielt. kunnskapens sentrale akse -hvordan. For å gjøre dette har vi laget et tverrfaglig program, som integrerer bidrag fra vitenskapen og praksisen innen utveksling og transaksjonsstyring.
Vi er sikre på at med dette programmet vil studentene våre få en utmerket omfattende opplæring, blant de beste i Latin-Amerika.
til. Hvem er den adressert til?
Programmet er rettet mot personer med en bachelorgrad eller universitetsprofesjonell, som ønsker å tilegne seg kunnskap innen markedsføringsområdet, og samtidig styrke ferdigheter for riktig beslutningstaking på ledernivå, med sikte på å utvikle kapasiteten av strategisk og integrerende kunnskap, og derfor administrere en reell visjon om hvordan selskapet skal drives effektivt i stadig skiftende og turbulente markeder.
b. Yrkesmessige forventninger
På slutten av opplæringsprosessen vil du være forberedt på å:
- Tilpass deg endringer, et produkt av både svært konkurransedyktige scenarier og konstant innovasjon innen informasjonsteknologi.
- Administrere strategiske og operasjonelle planer i organisasjonens toppledelse.
- Lede og lede flerfaglige og flerkulturelle arbeidsteam.
- Ta beslutninger basert på risikoanalyse og abstraksjonskapasitet.
- Analysere, identifisere, diagnostisere, kontrollere, dempe og løse situasjoner som påvirker konkurranseevne og bærekraft i henhold til den etiske konteksten for virksomhet og sosialt ansvar.
Du vil kunne opptre som:
- Markedssjef eller direktør.
- Uavhengig rådgiver eller konsulent.
- Direktør for Institutional Image.
- Markedsføring og reklameagent.
- Andre relaterte faglige oppgaver.
Kjennetegn på masteravslutningsprosjektet
Det endelige masterprosjektet (TFM) er tenkt som et profesjonelt produkt som studentene må forberede som svar på et problem, behov eller mulighet til en reell og eksisterende bedrift, innenfor rammen av de ulike fagområdene som kandidaten kvalifiserer for. .
TFM utføres i team på tre studenter, med akkompagnement og råd fra to professorer: en spesialist i programmet og en metodolog, som gjør at denne prosessen kan avsluttes i de etablerte tidene.
Forsvaret eller den endelige støtten til TFM utføres 100 % online eller personlig.
titrering
Etter fullført mastergrad vil Universidad Arturo Prat i staten Chile tildele internasjonale studenter som oppfyller alle kravene til programmet følgende grad:
Master i markedsføringsledelse
Chilenske søkere må konsultere for tilsvarende grad.
Landene i avtalen om anerkjennelse av grader med Chile er:
Bilateral traktat: Brasil, Colombia, Ecuador, Spania og Uruguay.
Multilateral traktat: Bolivia, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nicaragua og Peru.
Universidad Arturo Prat er offentlig og er akkreditert av National Accreditation Commission (et organ som er avhengig av utdanningsdepartementet i Chile).
Opptakskrav
- Opptaksskjema behørig utfylt.
- Intensjonsavtale behørig utfylt.
- Autentisert eller attestert kopi av identitetsdokumentet, DNI eller identitetskort.
- Legalisert fotokopi (før en notarius publicus eller institusjonen for høyere utdanning som utsteder det) av det akademiske diplomet, tittelbeviset eller sertifikatet for bachelorgrad eller profesjonsgrad (universitetsgradskurs, med minimum 4 års varighet) gitt av en høyere universitet Utdanningsinstitusjon med statlig resolusjon og anerkjennelse.
- Oppdatert læreplan.
Investeringen i programmet er USD 6.950
Grad kostnad