Online Master i markedsføring
Mexico City, Mexico
VARIGHET
2 Years
SPRÅK
Spansk
TEMPO
Fulltid, Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
* for online programmer er graden gratis
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Studer en Master in Marketing online og bli en ekspert med ansvar for å lage nasjonale og internasjonale markedsføringsstrategier med kunnskap i BTL og ATL, designe vellykkede varer og tjenester.
sertifisering
Programmet inkluderer en sertifisering etter eget valg.
registrering
RVOE 20081621
varighet
6 semester.
Startdato
365 dager i året.
kostnader
Vi tilbyr deg den beste investeringsplanen for påmelding og undervisning.
Læreplan
- Undersøkelsesmetodikk
- markedsføring
- Statistikk brukt på markedsføring
- Informatikk brukt på markedsføring
- Markedsføring Finans
- Markedsundersøkelser
- Forbrukeradferd
- Produkt - pris
- Distribusjon og logistikk
-
- Benchmarking og CRM
- Salgsadministrasjon
- Kommunikasjon og markedsføring
- Strategisk markedsføringsplanlegging
- Sosial- og tjenestemarkedsføring
- Internasjonal markedsføring
- Internett-bedrift
- Markedsplan
- Avhandling seminar
Programresultat
Nyutdannede av Master i markedsføring vil ha omfattende teoretisk og praktisk kunnskap som vil tillate dem å prestere innen markedsføring. Den vil anvende de teknisk-metodologiske verktøyene som gjør at den kan være i forkant når det gjelder å vekke behov og ønsker hos forbrukere, definere og designe varene og tjenestene som samfunnet etterspør, opp til ettersalg eller kundeservice, for å oppfylle sine mål og mål orientert mot sosial, organisatorisk og menneskelig vekst med høy etisk sans.
ferdigheter
- Delta i strategiske beslutninger i organisasjonen.
- Utvikle og lansere nye produkter.
- Designe, implementere og analysere markedsundersøkelser.
- Står overfor usikkerhet i næringslivet.
- Har evne til å jobbe med flerkulturelle prosjekter.
- Generer alternative løsninger i spesifikke situasjoner.
- Dra nytte av teknologiske fremskritt til fordel for selskapets markedsføringsbehov.
- Lag distribusjonsstrategier nasjonalt og internasjonalt i henhold til organisasjonens spesifikke behov.
- Utvikle seg innen de ulike markedsføringsområdene.
- Forstå markedsføringsbehovene til organisasjonen.
- Design markedsføringsmål basert på målene og målene til enhver organisasjon.
- Identifisere muligheter, trusler og endringer i selskapets konkurransemiljø.
- Utvikle kommunikasjonskampanjer som tar utgangspunkt i selskapets produkt, budsjett og behov.
- Veilede selskapets strategi basert på mulige scenarier.
- Identifiser lønnsomme markedsnisjer.
- Gå inn på utenlandske markeder.
- Bruk de nødvendige strategiene for riktig utvikling av elementene i markedsføringsmiksen.
Karrieremuligheter
- Community manager
- Markedsundersøkelse
- Merkevareledelse
- Digital markedsføring
- Markedsanalyse
- annonsering
- Produktleder