Online Bachelor of Science in Education
Mexico City, Mexico
VARIGHET
3 Years
SPRÅK
Spansk
TEMPO
Fulltid, Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
* for online programmer er graden gratis
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Å studere en Bachelor of Science in Education Online vil åpne dørene for deg til å jobbe i et selskap eller en organisasjon som projiserer utdannings- og undervisningsutvikling basert på organisasjonens krav.
sertifisering
Programmet inkluderer en sertifisering etter eget valg.
registrering
RVOE 2008
varighet
9 semester.
Startdato
365 dager i året.
kostnader
Vi tilbyr deg den beste investeringsplanen for påmelding og undervisning.
Galleri
Læreplan
- Introduksjon til utdanningsvitenskapene
- pedagogisk teori
- utdanningsfilosofi
- Utdanningshistorie
- Datavitenskap I
- Utdanningssosiologi
- læringsteorier
- Utdanningens psykologi
- Historie om utdanning i Mexico
- Informatikk II
- Menneskelig utvikling I (barndom)
- Undervisnings- og læringsstrategier
- Undersøkelsesmetodikk
- Kommunikasjonsprosesser brukt på utdanning
- Grunnleggende om statistikk
- Menneskelig utvikling II (ungdom)
- Didaktiske teknikker for utdanning
- Utvikling av tankeferdigheter
- Pedagogisk evaluering
- Statistikk brukt på utdanningsvitenskap
- Menneskelig utvikling III (voksen alder og alderdom)
- Utviklings- og læringsproblemer
-
- Utdanning i verdier
- Utdanning og teknologi I
- pedagogisk praksis
- Psykometri brukt på utdanning
- Profesjonell etikk
- Læreplanmodeller
- Utdanning og teknologi II
- lærer trening
-
- Utdanningspolitikk og lovverk
- Opplæringshandling
- Mangfold og likestilling i utdanning
- pedagogisk etnografi
- Skolens strategiske planlegging
- Integrert utdanning
- Organisering av utdanningsinstitusjonen
- Utdanningspraksis I
- Innovasjon av pedagogisk praksis
- Avhandling Seminar I
- Utvikling av utdanningsprogrammer og prosjekter
- utdanningsadministrasjon
- Pedagogisk praksis II
- Ledelse og pedagogisk ledelse
- Avhandling Seminar II
Programresultat
Kandidaten fra Bachelor of Educational Sciences vil være i stand til å anvende de teoretiske og metodiske verktøyene til utdanningsvitenskapene, implementere diagnostiske og evalueringsstrategier for utvikling av intervensjonsprosjekter i design og modifikasjon av utdanningsmiljøer; i innovasjon av pedagogiske prosesser og i utøvelse av undervisningspraksis, for å møte kravene som pedagogiske og sosiale endringer krever med et moderne og nåværende konseptuelt perspektiv på pedagogisk arbeid; så vel som forpliktet til verdiene og holdningene som lar dem generere de nødvendige endringene i utdanningsorganisasjonene i det 21. århundre.
ferdigheter
- Analysere og forstå utdanningsprosessene fra de ulike vitenskapelige feltene som utgjør den.
- Oppdage, vurdere og løse problemer knyttet til utdanning.
- Evaluere og analysere de økonomiske, politiske, sosiale og kulturelle faktorene som omgir utdanningsfeltet.
- Bruk forskjellige undervisningsstrategier, i henhold til behovene til hver sosial gruppe eller utdanningsnivå.
- Strukturere og utforme pedagogisk innhold i samsvar med det sosiokulturelle miljøet og gjeldende utdanningspolitikk.
- Bruk prinsippene og verktøyene i innovasjon og gjennomføring av utdanningsprosjekter.
- Anvende nyttige metodiske strategier innen utdanningsfeltet.
- Ta beslutninger i samsvar med de sosiale verdiene i området der utdanningsprosessen presenteres.
- Å fremme i individer en integrert utvikling med solide sosiale verdier.
- Orientere dens pedagogiske funksjon mot sosialt ansvar og menneskelig forbedring.
- Design opprettelse og utviklingsprogrammer i utdanningsinstitusjoner.
- Utvikle akkrediteringsprosesser for kvaliteten på utdanningsinstitusjoner og innholdet i læreplanutvikling.
- Design utviklingssystemer og programmer for utdanningsinstitusjoner.
- Utvikle pedagogiske forskningsprosjekter basert på kvantitative og kvalitative tilnærminger.
- Arbeid på en tverrfaglig og flerfaglig måte med fagpersoner involvert i utdanning for å nå et felles mål.
- Implementere forskning og studiemetoder.
- Administrer statistiske pakker relatert til applikasjonen og pedagogisk forskning.
- Design og bruk teknikker i utdanningsfeltet.
- Diagnostisere pedagogiske fenomener og implementere deres løsninger.
- Intervenere i det pedagogiske feltet, endre de relevante strukturene og prosessene.
- Formidle og fremme pedagogisk kunnskap og dens anvendelser.
- Utvikle omstillingsprosjekter i utdanningsinstitusjoner.
Karrieremuligheter
- Høyskoleprofessor
- Pedagogisk bedømmer
- Redaktør i pedagogisk innhold
- Lærer i spesialpedagogikk
- Trener
- direktør
- forsker
- Koordinator for samfunnsprogrammer
- Lærer i offentlig sektor
- Metodisk instruktør
- Tverrfaglige eller generelle programmer
- Pedagogisk veiledning og rådgivning