Mastergrad i markedsføringsintelligens
UNIR
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Logroño, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Den eneste offisielle Master i Marketing Intelligence med 100% online undervisning
University Master's Degree in Marketing Intelligence ved UNIR tilbyr deg en innovativ og omfattende studieplan basert på en praktisk metodikk som tilpasser seg dine behov:
Målet med denne mesteren er å gi studenten spesialisert opplæring i de nyeste teknikkene og verktøyene for dataanalyse og Business Intelligence brukt på markedsføring. Denne offisielle mastergraden trener deg i Marketing Intelligence, avhengig av avansert programvare, massive analyseteknikker (prediksjon, klassifisering, klynging og dimensjonsreduksjon) og tverrgående workshops. Tilegne deg all nødvendig kunnskap om datautnyttelse og analyse, og lær hvordan du tar personlige markedsføringsbeslutninger for hver klient.
målsettinger
- Forstå merverdien som Business Intelligence-teknikker genererer innen forretningsmarkedsføring.
- Vet hvordan kommersielle data av heterogen karakter kan fanges med tanke på opprinnelse og periodisitet.
- Identifiser forretningsmuligheter ved å implementere innovative Business Intelligence-teknikker i massive datakilder fra sensorer, Internett eller et ERP-system.
- Bruk de nye datamodelleringsinstrumentene som Business Intelligence utvikler seg med, med spesiell interesse for markedsavdelingen.
- Oppdag strategiske markedsføringsmuligheter gjennom støtte fra maskinlæring.
Generell informasjon
- Varighet: 1 studieår
- Ansikts-til-ansikt eksamen: på slutten av hvert semester
- Studiepoeng: 60
- Metodikk: 100% online utdanning
- Live-klasser online
- Personlig veileder
metodikk
Live online klasser
Vi tilbyr studentene muligheten til å delta på live online klasser hver dag. I løpet av disse øktene vil studentene kunne samhandle med læreren og løse spørsmålene deres i sanntid, og dele kunnskap og erfaringer. Treningsrytmen er så langt som mulig tilpasset behovene til hver gruppe studenter. Å ikke delta på en live-klasse betyr ikke at du savner det. Alle økter kan sees forsinket, så mange ganger du vil. Dermed blir ikke elever som ikke kan følge timen live skadet.
Didaktiske ressurser
UNIR virtuelle campus gir et bredt utvalg av innhold som du kan forberede hvert fag på. Disse materialene er organisert på en måte som legger til rette for smidig og effektiv læring. På denne måten er det mulig å få tilgang til emnene som utvikler innholdet i programmet, nøkkelideer for hvert emne (utarbeidet av lærerpersonalet i emnet), utfyllende audiovisuelt materiale, aktiviteter, avlesninger og evalueringstest.
I tillegg vil du ha tilgang til mesterklasser om bestemte emner, og du vil kunne delta i fora, chatter og blogger der du samhandler med lærere og kolleger, utvider kunnskapen og løser mulige tvil.
Personlig veileder
På UNIR har hver student en personlig veileder fra første dag, alltid tilgjengelig via telefon eller e-post. Veilederens rolle er grunnleggende i banen til hver student, siden den er den største koblingen til universitetet og dets referansepunkt under opplæringsprosessen.
Lærerne tilbyr personlig oppmerksomhet ved kontinuerlig å overvåke hver elev.
- Løs tvil om faglige prosedyrer, prosedyrer eller spesifikke tvil om fag.
- Hjelper med studieplanlegging for å utnytte tiden bedre.
- Anbefal hvilke didaktiske ressurser på plattformen du skal bruke i hvert tilfelle.
- Han er involvert i studentenes studier for å hjelpe dem med å bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For å vurdere nivået på oppnåelse av målene oppnådd i mesteren, er det nødvendig å evaluere kompetansen tilegnet seg under studien. Den endelige evalueringen av læringen utføres under hensyntagen til karakteren oppnådd i følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning av praktiske saker, deltakelse i fora, debatter og andre samarbeidsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansikt-til-ansikt-undersøkelse.
- Masteroppgave
Læreplan
Curriculum
første semester
- Marketing Intelligence System: Data og teknologi (6 stp)
- Teknologiske grunnlag for databehandling (6 stp)
- Statistikk for markedsføringsmiksmodellering (6 stp)
- Digital markedsføringsanalyse (6 stp)
- Avansert kundeanalyse (6 ECTS)
andre periode
- Big Data-analyse (6 stp)
- Avansert datavisualisering (6 stp)
- Ekstern praksis (6 stp)
- Avsluttende masteroppgave (12 stp)
Galleri
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter
University Master's Degree in Marketing Intelligence ved UNIR gir studenten en rekke faglige muligheter i kvalifiserte og ansvarlige stillinger. Mange er nye yrker som etterspør en spesialistprofil innen Marketing Intelligence som det fortsatt er få fagpersoner av i markedet, noe som representerer en stor mulighet for våre studenter.
Vi legger vekt på blant annet:
- Ansvarlig for dataanalyse
- Dataanalytiker
- Digital Analyst Manager
- Marketing Intelligence Specialist
- Direktør for markedsføringsintelligens
- Marketing Intelligence Systems Consultant
- Gründer som ønsker å implementere et datamarkedsføringssystem i selskapet sitt