Mastergrad i kommersiell og salgsledelse
UNIR
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Logroño, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Det kommersielle området av selskaper står som en av de mest verdifulle avdelingene, og det er grunnen til at selskaper etterspør kvalifiserte fagfolk.
Med denne mastergraden vil du kunne fordype deg i områdene salg, salg og markedsføring, lære hvordan nye markeder fungerer og hvordan nye forbrukere oppfører seg.
I tillegg vil du lære om nye markedsføringsstrategier og du vil trene for å oppnå nye kommersielle og salgsferdigheter ved å bruke Hubspot CRM-programvare og SimBrand forretnings- og beslutningssimulator, alt med en eminent praktisk metodikk gjennom casemetoden fra Harvard.
UNIR tilbyr deg diplomet i "Leading People" fra Harvard ManageMentor-programmet for å komplettere mastergraden din og ulike workshops og masterklasser undervist av fagfolk og eksperter i hvert emne.
Mesterens mål
Master i kommersiell og salgsledelse ved UNIR spesialiserer seg i utvikling av kommersielle strategier for å møte salgsforventningene i et globalt og skiftende miljø.
Mer spesifikt vil du kunne fordype deg i aspekter som kommersiell og markedsføringsledelse , informasjonssystemer, omfattende kommunikasjon i kundeforhold, viktigheten av å lede salgsteam, nye trender i salg i forhold til med teknologier og elektronisk handel, eller kommersielle og salgsferdigheter.
UNIR master med spesialitet i digital markedsføring av UNIR , og differensier profilen din ved å tilegne deg ferdigheter og kunnskap i utviklingen av digitale strategier for selskapet
Generell informasjon
- Varighet: 1 studieår
- Eksamen på nett eller ansikt til ansikt: på slutten av hvert semester
- Studiepoeng: 60
- Metodikk: 100% online utdanning
- Live-klasser online
- Personlig veileder
metodikk
Live online klasser
Vi tilbyr studentene muligheten til å delta på live online klasser hver dag. I løpet av disse øktene vil studentene kunne samhandle med læreren og løse spørsmålene deres i sanntid, og dele kunnskap og erfaringer. Treningsrytmen er så langt som mulig tilpasset behovene til hver gruppe studenter. Å ikke delta på en live-klasse betyr ikke at du savner det. Alle økter kan sees forsinket, så mange ganger du vil. Dermed blir ikke elever som ikke kan følge timen live skadet.
Didaktiske ressurser
UNIR virtuelle campus gir et bredt utvalg av innhold som du kan forberede hvert fag på. Disse materialene er organisert på en måte som legger til rette for smidig og effektiv læring. På denne måten er det mulig å få tilgang til emnene som utvikler innholdet i programmet, nøkkelideer for hvert emne (utarbeidet av lærerpersonalet i emnet), utfyllende audiovisuelt materiale, aktiviteter, avlesninger og evalueringstest.
I tillegg vil du ha tilgang til mesterklasser om bestemte emner, og du vil kunne delta i fora, chatter og blogger der du samhandler med lærere og kolleger, utvider kunnskapen og løser mulige tvil.
Personlig veileder
På UNIR har hver student en personlig veileder fra første dag, alltid tilgjengelig via telefon eller e-post. Veilederens rolle er grunnleggende i banen til hver student, siden den er den største koblingen til universitetet og dets referansepunkt under opplæringsprosessen.
Lærerne tilbyr personlig oppmerksomhet ved kontinuerlig å overvåke hver elev.
- Løs tvil om faglige prosedyrer, prosedyrer eller spesifikke tvil om fag.
- Hjelper med studieplanlegging for å utnytte tiden bedre.
- Anbefal hvilke didaktiske ressurser på plattformen du skal bruke i hvert tilfelle.
- Han er involvert i studentenes studier for å hjelpe dem med å bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For å vurdere nivået på oppnåelse av målene oppnådd i mesteren, er det nødvendig å evaluere kompetansen tilegnet seg under studien. Den endelige evalueringen av læringen utføres under hensyntagen til karakteren oppnådd i følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning av praktiske saker, deltakelse i fora, debatter og andre samarbeidsmidler og evalueringstest).
- Avsluttende online- eller ansikt-til-ansikt eksamen.
- Masteroppgave
Læreplan
Curriculum
Første semester 30 studiepoeng
- Kommersiell og markedsledelse (6 stp)
- Informasjonssystemer for beslutningstaking (6 stp)
- Customer Relationship Management (6 stp)
- Omfattende kommersiell kommunikasjonsstrategi (6 stp)
- Salgsstyrkeledelse (6 stp)
Andre semester 30 studiepoeng
- Elektronisk handel: Inbound Marketing (6 stp)
- Kommersielle og salgsferdigheter (6 studiepoeng)
- Ekstern praksis (6 stp)
- Avsluttende masteroppgave (12 stp)
Program (12 studiepoeng)
Markedsplan (6 stp)
- Introduksjon til den digitale markedsplanen
- Analyse av dagens situasjon. Trinn og verktøy
- Markedsundersøkelse
- Målsetting
- Valg av digitale markedsføringsstrategier
- Utvikling av markedsføringstaktikker
- Prognosering, overvåking og kontroll av den digitale markedsplanen
Inbound Marketing og SEO (6 stp)
- Introduksjon til inbound marketing
- Strategisk plan for inbound marketing
- Konverteringstrakten: TOFU, MOFU og BOFU
- Optimalisering av søkemotorer (SEO)
- Content Marketing
- epost markedsføring
- Markedsføringsautomatisering
Programresultat
Hva vil du lære
- Du vil mestre verktøyene som tilbys av nye teknologier for å utvide kundeporteføljen din, etablere et mer direkte forhold til dem, forbedre selskapets omdømme og dermed oppnå forventet avkastning
- Du vil utvikle forretningsstrategiplanlegging
- Du vil kunne designe reklamekampanjer og administrere sosiale nettverk
- Du vil vite hvordan du gjør markedsundersøkelser
Galleri
Ideelle studenter
Anbefalt profil
Alle med et yrke for online markedsføring, internett og e-handel
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP
- Kommersiell direktør
- General Sales Director
- National Sales Director
- Eksportdirektør
- Ekspedisjonsdirektør
- Regiondirektør
- Veileder eller kontoansvarlig
- Head of Sales
- Megler
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Markedsansvarlig.