Mastergrad i digital markedsføring
UNIR
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Logroño, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Tren som ekspert på digital markedsføring ved det ledende universitetet i online metodikk
Den elektroniske mesteren i digital markedsføring trener deg som ekspert på de nyeste trendene innen online markedsføring som brukes i næringslivet og digitalisering av selskaper. Fra et innovativt program, basert på praktisk, interaktivt innhold og reelle saker, lærer du SEO og SEM-strategier, ytelse, sosiale medier, e-post, mobil eller inngående markedsføring.
I tillegg kan du studere følgende spesialiseringer som et supplement til Master i Digital Marketing:
- Big Data Marketing (9 studiepoeng)
- Neuromarketing (12 studiepoeng)
- Annonsestrategier (12 studiepoeng).
Mesteren kompletterer opplæringen din med praktiske workshops i henhold til de nye markedskravene. Lær å bruke viktige verktøy som Google Ads, Google Analytics, SEO, SEM, Wordpress og Facebook Ads .
målsettinger
Master i digital markedsføring gir omfattende kunnskap om online markedsføring som brukes i næringslivet. Med den lærer du å ta beslutninger, oppdage muligheter og definere strategier som optimaliserer tilstedeværelsen til ethvert selskap på Internett.
Målet med denne mesteren er:
- Beherske den strategiske retningen for markedsføring som gjelder nettverket.
- Definer vellykkede strategier gjennom de forskjellige salgskanalene på nettet, for eksempel sosiale nettverk, markedsføring av flere enheter eller tilknyttet selskap.
- Kjenn teknologiene som er nødvendige for opprettelsen av nettbutikker.
- Bruk nøkkelfaktorene for utforming og styring av et vellykket nettsted .
- Bruk effektivt avanserte konsepter i elektronisk annonsering , avhengig av mål og strategier.
- Utvikle kommunikasjonshandlinger og innholdsopprettelse i sosiale og digitale medier.
- Kjenne verktøyene til Business Intelligence på nettet, med reelle tilfeller av suksess og fiasko på Internett.
- Utform en CRM-strategi ( Customer Relationship Management ).
Generell informasjon
- Varighet: 1 studieår
- Ansikts-til-ansikt eksamen: på slutten av hvert semester
- Studiepoeng: 60
- Metodikk: 100% online utdanning
- Live-klasser online
- Personlig veileder
metodikk
Live online klasser
Vi tilbyr studentene muligheten til å delta på live online klasser hver dag. I løpet av disse øktene vil studentene kunne samhandle med læreren og løse spørsmålene deres i sanntid, og dele kunnskap og erfaringer. Treningsrytmen er så langt som mulig tilpasset behovene til hver gruppe studenter. Å ikke delta på en live-klasse betyr ikke at du savner det. Alle økter kan sees forsinket, så mange ganger du vil. Dermed blir ikke elever som ikke kan følge timen live skadet.
Didaktiske ressurser
UNIR virtuelle campus gir et bredt utvalg av innhold som du kan forberede hvert fag på. Disse materialene er organisert på en måte som legger til rette for smidig og effektiv læring. På denne måten er det mulig å få tilgang til emnene som utvikler innholdet i programmet, nøkkelideer for hvert emne (utarbeidet av lærerpersonalet i emnet), utfyllende audiovisuelt materiale, aktiviteter, avlesninger og evalueringstest.
I tillegg vil du ha tilgang til mesterklasser om bestemte emner, og du vil kunne delta i fora, chatter og blogger der du samhandler med lærere og kolleger, utvider kunnskapen og løser mulige tvil.
Personlig veileder
På UNIR har hver student en personlig veileder fra første dag, alltid tilgjengelig via telefon eller e-post. Veilederens rolle er grunnleggende i banen til hver student, siden den er den største koblingen til universitetet og dets referansepunkt under opplæringsprosessen.
Lærerne tilbyr personlig oppmerksomhet ved kontinuerlig å overvåke hver elev.
- Løs tvil om faglige prosedyrer, prosedyrer eller spesifikke tvil om fag.
- Hjelper med studieplanlegging for å utnytte tiden bedre.
- Anbefal hvilke didaktiske ressurser på plattformen du skal bruke i hvert tilfelle.
- Han er involvert i studentenes studier for å hjelpe dem med å bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For å vurdere nivået på oppnåelse av målene oppnådd i mesteren, er det nødvendig å evaluere kompetansen tilegnet seg under studien. Den endelige evalueringen av læringen utføres under hensyntagen til karakteren oppnådd i følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning av praktiske saker, deltakelse i fora, debatter og andre samarbeidsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansikt-til-ansikt-undersøkelse.
- Masteroppgave
Læreplan
Curriculum
første semester
- Digital markedsføringsplan (6 studiepoeng)
- Brukersentrert design (6 stp)
- Digital annonsering og SEM (6 studiepoeng)
- Markedsføring av sosiale medier (6 studiepoeng)
- Avansert kundeanalyse (6 ECTS)
andre periode
- Mobil markedsføring (6 studiepoeng)
- Inngående markedsføring og SEO (6 studiepoeng)
- Ekstern praksis (6 stp)
- Avsluttende masteroppgave (12 stp)
Galleri
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP
Master gir studenten en rekke faglige muligheter i kvalifiserte og ansvarlige stillinger.
Mange er fremvoksende yrker som etterspør en spesialistprofil innen digital markedsføring som det fortsatt er få fagpersoner av i markedet som er kvalifisert med en offisiell mastergrad, noe som representerer en stor mulighet for våre studenter.
Vi legger vekt på blant annet:
- Online markedsføringsdirektør
- Direktør for digital innovasjon
- Leder for e-business
- Leder for online annonsering
- Kundeforholdssjef
- Gründer av ditt eget Digital Marketing-selskap