Keystone logo
University of California, Irvine - Division of Continuing Education Online sertifikat i digital markedsføring og kommunikasjon
University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Online sertifikat i digital markedsføring og kommunikasjon

USA Online, USA

6 Months

Engelsk

Deltid

Frist for å be om søknad

Jan 2025

USD 2 850 / per course *

Fjernundervisning

* gjennomsnittlig kostnad

Introduksjon

Oversikt

Digital Marketing & Communications-sertifikatprogrammet gir opplæring for jobbmuligheter innen markedsføring, kommunikasjon og produktadministrasjon. Kombinere ferdigheter innen forskning, skriving, design og analyse, hjelper fagpersoner i denne bransjen med å drive forretningsbeslutninger og lede strategisk markedsføringsplanlegging.

Drivkraften til jobbvekst i det digitale markedsføringsområdet er bølgene av teknologiske fremskritt innen personlig og mobil databehandling. Videreutvikling innen kunstig intelligens og forsterket / virtuell virkelighet vil skape nye muligheter for bedrifter å koble seg til kunder og påvirke atferd. Dette programmet vil gi studentene de ledelsesmessige og organisatoriske ferdighetene til å finjustere nøkkelmeldinger og plassere merkevarer og produkter for optimal suksess nå og i fremtiden.

Hvem skal delta

  • Dette sertifikatprogrammet er utviklet for markedsføring, kommunikasjon og produktledelse fagfolk som ønsker å positivt påvirke forretningsstrategi og lage relevante markedsføring og kommunikasjon planer for sine organisasjoner. Læreplanen er også egnet for studenter som ønsker å komme inn i dette voksende feltet, og gir en grunnleggende oversikt over hvordan man lanserer og administrerer digitale markedsføringskampanjer på en rekke plattformer.

Programfordeler

  • Lær å administrere integrerte markedsførings- og kommunikasjonsstrategier for å oppnå organisatoriske mål og mål
  • Analyser digitale markedsføringskanaler og taktikk for ulike forretningsmodeller
  • Utvikle en produktstyringsplan for å bringe et nytt produkt eller en tjeneste til markedet
  • Bruk kvantitativ dataanalyse til målinnstilling og prognoser
  • Identifiser kraften i differensiering i merkevarehåndtering

Påkrevde kurs

  • Markedsføringsforskning og strategiplanlegging (3 enheter)
  • Dynamisk produktstyring (3 enheter)
  • Integrert markedsføringskommunikasjon (3 enheter)

Valgfag (Velg en)

  • Markedsføringsresultatoptimalisering (3 enheter)
  • Digital markedsføringstaktikk og trender (3 enheter)

Ideelle studenter

English Language Requirements

Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.

Om skolen

Spørsmål