Online sertifikat i digital markedsføring og kommunikasjon
USA Online, USA
VARIGHET
6 Months
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Jan 2025
STUDIEAVGIFT
USD 2 850 / per course *
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
* gjennomsnittlig kostnad
Introduksjon
Oversikt
Digital Marketing & Communications-sertifikatprogrammet gir opplæring for jobbmuligheter innen markedsføring, kommunikasjon og produktadministrasjon. Kombinere ferdigheter innen forskning, skriving, design og analyse, hjelper fagpersoner i denne bransjen med å drive forretningsbeslutninger og lede strategisk markedsføringsplanlegging.
Drivkraften til jobbvekst i det digitale markedsføringsområdet er bølgene av teknologiske fremskritt innen personlig og mobil databehandling. Videreutvikling innen kunstig intelligens og forsterket / virtuell virkelighet vil skape nye muligheter for bedrifter å koble seg til kunder og påvirke atferd. Dette programmet vil gi studentene de ledelsesmessige og organisatoriske ferdighetene til å finjustere nøkkelmeldinger og plassere merkevarer og produkter for optimal suksess nå og i fremtiden.
Hvem skal delta
- Dette sertifikatprogrammet er utviklet for markedsføring, kommunikasjon og produktledelse fagfolk som ønsker å positivt påvirke forretningsstrategi og lage relevante markedsføring og kommunikasjon planer for sine organisasjoner. Læreplanen er også egnet for studenter som ønsker å komme inn i dette voksende feltet, og gir en grunnleggende oversikt over hvordan man lanserer og administrerer digitale markedsføringskampanjer på en rekke plattformer.
Programfordeler
- Lær å administrere integrerte markedsførings- og kommunikasjonsstrategier for å oppnå organisatoriske mål og mål
- Analyser digitale markedsføringskanaler og taktikk for ulike forretningsmodeller
- Utvikle en produktstyringsplan for å bringe et nytt produkt eller en tjeneste til markedet
- Bruk kvantitativ dataanalyse til målinnstilling og prognoser
- Identifiser kraften i differensiering i merkevarehåndtering
Påkrevde kurs
- Markedsføringsforskning og strategiplanlegging (3 enheter)
- Dynamisk produktstyring (3 enheter)
- Integrert markedsføringskommunikasjon (3 enheter)
Valgfag (Velg en)
- Markedsføringsresultatoptimalisering (3 enheter)
- Digital markedsføringstaktikk og trender (3 enheter)
Ideelle studenter
Hvem bør delta
Dette sertifikatprogrammet er designet for profesjonelle innen markedsføring, kommunikasjon og produktledelse som ønsker å påvirke forretningsstrategien positivt og lage relevante markedsførings- og kommunikasjonsplaner for organisasjonene deres. Læreplanen er også egnet for studenter som ønsker å gå inn i dette voksende feltet og tilbyr en grunnleggende oversikt over hvordan du kan lansere og administrere digitale markedsføringskampanjer på en rekke plattformer.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.