MSc internasjonal motemarkedsføring
VARIGHET
2 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2024
STUDIEAVGIFT
GBP 19 500 *
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning
* kan betales i fire rater
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Ettersom moteindustrien utvikler seg, er det et større behov for moteforretningsfolk til å ha en sterk teoretisk og brukt for å forstå det moderne moteforretningsmiljøet. Dette kurset vil passe dine behov, enten du ønsker å forbedre ferdighetene dine, flytte inn i moteindustrien eller søke på en mer senior stilling.
Vårt unike nettbaserte masterkurs i internasjonal motemarkedsføring bygger på de etablerte styrkene til våre langvarige, internasjonalt anerkjente kvalifikasjoner innen mote og tekstiler. Den kombinerer akademisk fortreffelighet med utviklingsferdighetene som er avgjørende for en karriere i den globale moteindustrien og vil gjøre deg i stand til å jobbe og studere samtidig.
Som en vellykket utdannet vil du ha kunnskapen og ferdighetene til å utstyre deg for en flott karriere innen mote og detaljhandel. Våre kandidater har sikret seg yrker som kjøpere, markedsførere og PR-ledere hos kjente, ikoniske merker som Condé Nast International, Issey Miyake, Nike, Adidas, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi etc.
Høydepunkter på kurset
- Verdifulle muligheter til å lære av ledende moteindustrieksperter og ledere.
- Utvikle karrieren din og øk din personlige merkevare med vårt alumninettverk.
- Bli en motemarkedsfører med en global visjon.
- Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditert.
Opptak
Læreplan
Kursenheter
Internasjonal motemarkedsføring
- Nåværende og fremtidig ekstern miljøanalyse
- Fremvoksende markeder og markedsadgangsmetoder
- Global forbrukerkultur og globalt medborgerskap
Strategisk merkevareledelse
- Strategisk merkevareledelse forretningsmodeller og konsepter
- Corporate branding og consumer branding
- Luksus merkevaremarkedsføring
Mote forbrukeratferd
- Forstå markedsplassen og kundenes behov
- Virkningen av kulturelle og sosiologiske endringer på forbrukere og markeder
- Opinionsledere og endringsagenter og deres innvirkning på å omforme motelandskapet
Mote markedskommunikasjon
- Reklame og PR i motebransjen
- Integrert markedskommunikasjon (IMC)
- Innovasjon og etikk i motemedier og kommunikasjon
International Fashion Retail Management
- Detaljhandelsdistribusjon og kanalutvikling
- Forstå omnikanalforbrukeren og deres kundereise
- Detaljhandelskjøpssyklusen
Samtidsspørsmål
- Etikk, bærekraft og moteforbruk
- Innovasjoner innen digitale teknologier
- Erfaringsmessig forbruk
Forskningsferdigheter i praksis
- Formulering av forskningsspørsmål
- Gjennomføre en litteraturgjennomgang
- Forskningsdesign og etiske betraktninger
- Effektiv datainnsamling, analyse, evaluering og kommunikasjon