University of Nottingham PGCE (internasjonalt)
Stafford
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Online United Arab Emirates
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
12 måneder
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Om programmet
Postgraduate Certificate in Education (International) er et deltids fjernundervisningsprogram for faglig berikelse for lærere som jobber i andre land enn Storbritannia.
PGCEi er relevant for alle læreplaner. Den fokuserer på forbedring av individuell undervisningspraksis gjennom kritisk refleksjon og forskning på praksis. Det lar deg også sammenligne undervisningstilnærminger i forskjellige land og utvikle en global tilnærming til utdanning.
Kurset består av et ansikt til ansikt introduksjonsarrangement, hvor du vil møte din Nottingham-baserte veileder og medstudenter. Dette etterfølges av nettbasert fjernundervisning med individuell veilederstøtte.
University of Nottingham PGCEi er et av de ledende kursene i sin type. Programmet tilbys av et virkelig internasjonalt universitet og går på 14 steder rundt om i verden.
fordeler
Når du blir med på PGCEi-kursene for lærere ved University of Nottingham, vil du forplikte deg til en investering i din egen fremtid. Beslutningen din om å bli med i det elektroniske PGCEi-programmet vil være en av de viktigste avgjørelsene du noen gang vil ta. Hvis du er typen person som krever førsteklasses akademiske standarder, er villig til å få noen av dine grunnleggende pedagogiske overbevisninger utfordret, og er klar for det harde arbeidet som er involvert, vil du finne det å studere PGCEi-programmet som en enormt givende og berikende opplevelse PGCEi-kursene støtter også kandidater i å utvikle spesifikke undervisnings- og læringsferdigheter som gjør det mulig for både nye traineer og erfarne lærere å utvide sine ferdigheter som effektive lærere.
Tildelingsorgan
- University of Nottingham
Opptak
Læreplan
Emnene som undervises i University of Nottingham PGCE-kurset er;
- Pedagogiske mål og verdier i en internasjonal kontekst
- Forstå læring og undervisning i internasjonal sammenheng
- Spørre om pedagogisk praksis
Rangeringer
University of Nottinghams første borgerhøgskole ble åpnet i sentrum i 1881, fire år etter at grunnsteinen ble lagt av tidligere statsminister, WE Gladstone. Selv i de tidlige dagene på dette nettstedet tiltrakk høgskolen høyt profilerte besøkende forelesere inkludert professor Albert Einstein, Mahatma Gandhi og HG Wells.
University of Nottingham er nå et av verdens beste universiteter, utmerket for sin forpliktelse til konvensjonell så vel som nettbasert læring og internasjonalt anerkjent forskning i verdensklasse. Det er rangert i Storbritannias topp 10, Europas topp 30 og i topp 1% av alle universiteter over hele verden.
School of Education ved University of Nottingham er en av de største og mest respekterte utdanningsavdelingene ved ethvert britisk universitet, og den leder an innen forskning og undervisningskvalitet. Avdelingen tilbyr nettbaserte læringskurs i tillegg til å følge kravene til dagens generasjon.
- Rangert på tredjeplass av britiske utdanningsavdelinger for forskning – REF-rangeringer
- Nottingham er årets internasjonale universitet 2019
- Shortlisted for Times Higher Education 'University of the Year' i 2009, 2011 og 2012, og har blitt kortlistet igjen i 2016.
Programresultat
Etter å ha fullført PGCE (International), vil nyutdannede ha forbedret undervisningsmetodene sine ved å bygge nye ideer og strategier testet ut i sine egne klasserom. Mer spesifikt har programmet som mål å trene lærere ved å:
- hjelpe lærere å forstå utdanningssystemet sitt fra et internasjonalt perspektiv
- som gjør det mulig for lærere å bli fortrolige med de grunnleggende antakelsene, konseptene og prinsippene for en rekke læringsteorier og å evaluere deres nytte i spesifikke utdanningssituasjoner
- fremme en dypere forståelse av en rekke undervisningsstrategier
- utvikle ekspertise innen praktikerforskning, ved å gjøre hensiktsmessig bruk av fag- og forskningslitteratur