Sertifikat for kundeserviceferdigheter
ShippingCollege
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
UK Online, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
4 - 14 dager
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 120 / per course *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Dessverre ingen betalingsbetingelser tilgjengelig
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Customer Service Skills-kurset er et kurs for kundestøtte- og serviceansatte for å hjelpe dem med å utvikle en effektiv og effektiv mekanisme for å løse kundens problemer. Kurset er fokusert på ferdighetene som trengs for å gi kundestøtte, riktig holdning, saksbehandlingsteknikker og stressmestring.
Dette kurset utvikler "Customer First"-tilnærmingen innen service og støtter ansatte som er ansvarlige for å yte ettersalgsstøttetjenesten til kundene. Dette kurset hjelper kandidatene i deres personlige karakter og atferdsutvikling som til syvende og sist bidrar til å gi en hyggelig opplevelse til sluttkundene til enhver bedrift. Dette kurset hjelper også kandidatene i stressmestring og unngår unødvendige og aggressive reaksjoner på stressende situasjoner som kan oppstå i løpet av deres yrkeskarriere.
Målet med dette kurset
Målet med dette kurset er å:
- Utvikle deltakernes forståelse og bevissthet om viktigheten av god kundebehandling;
- Utstyr deltakerne med de nødvendige ferdighetene for å bli mer effektive når de håndterer kunder;
- Å gi deltakerne en rekke verbale og ikke-verbale ferdigheter for å møte kundenes behov, håndtere kundeklager og levere god kundebehandling og
- Bistå med stressmestringstips for kundeservicepersonell.
Kursets varighet
Online fulltid - 4 dager
Anbefalt studietid:
Deltidsstudier - 3 til 4 timer i uken
Heltidsstudier - 12 til 16 timer i uken
Kursstruktur
Studieplan og vurdering - Hver uke vil du få tilsendt en e-post som varsler deg om studieplanen og vurderingsprogrammet ditt. Du vil da få tilgang til e-campus for å fullføre studiene.
Nedlastbare PDF-kursnotater - En myk kopi av hele kursmodulen i PDF-format vil være tilgjengelig på e-campus for deg å laste ned. Vi tilbyr ikke videoopplæringer.
Ukentlig netteksamen - 2 eksamener
Lærerstøtte
Personlig e-veileder - all kommunikasjon gjøres via e-post.
Tidligere eksamensoppgaver
Studietips til eksamen.
Ved vellykket gjennomføring av kurset ditt
Når du har bestått sertifikatkurset ditt, vil du få tilsendt et e-sertifikat via e-post.
Dessverre tilbyr vi ikke trykte sertifikater.
Kursmål
Med vellykket gjennomføring av dette kurset vil du kunne:
- Sikre deg en stilling i kundeservicebransjen
- Vær kvalifisert for avansement i din bedrift
- Vær trygg på at du er profesjonelt opplært og utstyrt for kundeservicebransjen
Hvorfor studere med ShippingCollege ?
- Fleksibilitet ved nettstudier ved å bruke vårt e-campusprogram
- Personlige e-veiledere som forstår og lytter til studentene sine
- Praktisk og lettfattelig kursinnhold
- Profesjonelle eksperter med 20+ års erfaring i denne bransjen
Klikk på lenken nedenfor for å se dette kurset
href="https://shippingcollege-com.mykajabi.com/personal %20development% 20courses