MBA – Hospitality and Tourism Management (16 måneder online)
VARIGHET
12 up to 16 Months
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Introduksjon
Feltet Hospitality Management krever et ekstremt fokus på kundeservice og tilfredshet samtidig som man opprettholder en lønnsom virksomhet. Gjestfrihets- og reiselivssektoren er en svært mangfoldig og omfattende sektor som inkluderer et betydelig antall bransjer som jobber sammen for maksimal verdiskaping. Dette systemet inkluderer hoteller, restauranter, flyselskaper, reisebyråer, konferansesentre, transportselskaper, cruiseselskaper, etc. Denne sektoren har hatt en betydelig vekst gjennom årene og tilbyr noen utmerkede inngangspunkter for store karrierer. Denne sektoren er også kjent for akselerert vekst og utvikling for smarte og hardtarbeidende talenter.
Gjestfrihets- og reiselivsbedrifter tar i bruk nyere teknologier, og alle deler av industrien går gjennom innovasjon. Dette er en fantastisk mulighet for nye deltakere eller erfarne fagfolk til å forstå hva behovet til denne bransjen vil være når den fortsetter å vokse. Rushford MBA i Hospitality and Tourism Management legger spesiell vekt på innovasjon og nyere teknologier som brukes i denne industrien, slik at studentene våre kan differensiere seg når de påtar seg rollene sine i denne høye etterspørselsindustrien med høy belønning.
Rushford tilbyr anerkjennelse av tidligere erfaring (RPE), og dermed er en formell bachelorgrad ikke obligatorisk for å gå inn i dette programmet.
Akkreditering
EduQua-sertifisert sveitsisk institusjon
Rushford Business School er sertifisert av EduQua, et sveitsisk kvalitetsmerke for videreutdanningsinstitusjoner. EduQua er et akkrediteringsorgan anerkjent og støttet av den sveitsiske konfødererte regjeringen.
EduQua er den første kvalitetssertifiseringen for offentlige og private utdanningsinstitusjoner i Sveits og er anerkjent, støttet og godkjent av følgende organisasjoner:
- Den sveitsiske føderale regjeringen
- Den sveitsiske konferansen for kantonale utdanningsministre (EDK)
- Statssekretariatet for økonomiske saker (SECO)
- Sveitsisk konferanse for profesjonell opplæringsavdeling (SBBK)
- Swiss Association of Employment Departments (VSAA)
- Det sveitsiske forbund for voksenopplæring (SVEB)
Akkrediteringsrådet for handelshøyskoler og -programmer
Rushford Business School er medlem av "Accreditation Council for Business Schools and Programs (ACBSP)
ACBSP er det eneste globale akkrediteringsorganet som akkrediterer forretningsprogrammer på assosiasjons-, baccalaureate- og graduate-nivå over hele verden siden 1988. Rushford Business School er en del av et medlemskap som strekker seg til mer enn 60 land. ACBSP-medlemmer er blant de beste lærerne innen sine respektive felt, interessert i å lære innovative undervisningsmetoder, forbedre leveringen av forretningsutdanningsprogrammer og skape verdi for studentene sine.
FNs prinsipper for ansvarlig lederutdanning (PRME)
Rushford Business School er en stolt støttespiller og underskriver av FNs prinsipper for ansvarlig ledelsesutdanning (UN PRME). PRME er et initiativ fra FNs Global Compact grunnlagt i 2007 som en plattform for å oppmuntre og øke bevisstheten og integreringen av bærekraft i handelshøyskoler rundt om i verden.
I dag er PRME den største koordinerte innsatsen mellom verdens handelshøyskoler og FN. Rushford Business School ble PRME-underskriver i 2020. Som skole forstår vi privilegiet og ansvaret ved å tilby kvalitetsutdanning som gir elevene kunnskapen og verktøyene de trenger for å lykkes, endre liv og transformere samfunn.
International Accreditation Council for Business Education (IACBE)
Rushford Business School er medlem av "International Accreditation Council for Business Education (IACBE)"
IACBE akkrediterer forretningsprogrammer som fører til grader på førsteamanuensis, bachelor-, master- og doktorgradsnivå i institusjoner for høyere utdanning over hele verden. Alle leveringsmåter, studiesteder, lokasjoner og instruksjonssteder, så vel som alle forretningsprogrammer uavhengig av gradsnivå, vil normalt bli inkludert i IACBE-akkrediteringsgjennomgangen.
Sveitsisk høyere utdanningsinstitusjon
Rushford Business School er en godkjent post-sekundær høyere utdanningsinstitusjon med myndighet til å tildele private grader i Sveits.
Program undervisningsavgift
Programresultat
Rushford MBA med spesialisering i Hospitality and Tourism Management forbereder deg til å lykkes som leder og leder i gjestfrihets- og reiselivsbedrifter. Ledere i disse sektorene forventes å ha en grundig forståelse av hvordan de ulike komponentene og sektorene kommer sammen for å tilby overbevisende alternativer til kundene. Mens det kan være ytterligere spesialiseringer som mat- og cateringledelse, hotellledelse, reiseledelse osv., gir MBA i seg selv en omfattende oversikt over hele bransjen fra ende til annen. Sammen med kjerneplanen for Rushford MBA, gir denne MBA en grundig forretningsutdanningserfaring til studenter og fagfolk som ønsker å gjøre en vellykket karriere i denne bransjen.
Karrieremuligheter
Gjestfrihets- og reiselivssektorene har vokst mye høyere enn i mange andre næringer, og jobbveksten har vært over markedsgjennomsnittet. Dette gir en stabil industri med betydelige muligheter for vekst og velstand.
Studenter som fullfører dette MBA -programmet kan enten gå inn i nye spennende roller i denne bransjen og deretter få en betydelig fordel for seg selv basert på opplæringen. For fagpersoner tilbyr dette MBA -programmet en mulighet til å påta seg en formell tittel, så vel som en synlig forbedring av lederskap og ledelsesmessige prestasjoner som skaper tillit til ledelsen din til å tilby deg roller med større ansvar.
Noen av de vanlige rollene som påtas etter fullført MBA-program er:
- Hospitality Manager
- Food and Beverage Manager
- Kundeservicesjef
- Daglig leder
- Front Office Manager
- Reiseansvarlig
- Event Planning Manager
- Tourism Marketing Manager
Læreplan
Rushford Online MBA-programmet i Hospitality and Tourism Management består av totalt 28 kurs og hvert kurs varer i omtrent 2-3 uker. Hvert emne består av 4-6 studiepoeng. Studentene må fullføre 18 kjernekurs, 5 av de 10 valgfrie kursene og et hjørnesteinsprosjekt for å tjene totalt 90 studiepoeng for å bli kvalifisert for MBA i Hospitality and Tourism Management-prisen.
|
|