
Master I Markedsføring, Markedsføring Og Inntektsforvaltning
VARIGHET
12 Months
SPRÅK
Spansk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning
Introduksjon
Hovedtrekk ved Master i Marketing and Revenue Management Online
Utfordringen med digital transformasjon
Fremveksten av ny teknologi forårsaker store endringer i turistsektoren generelt og hotellsektoren spesielt, som opplever en akselerert transformasjon innen markedsføring, distribusjon og salg.
Den høye konkurransekraften og de nye utfordringene industrien står overfor øker etterspørselen etter fagpersoner med kunnskap og mestring av de nye online styringsverktøyene, ettersom dette har blitt et grunnleggende aspekt i ledelsen av hotellbedrifter. I denne sammenheng betraktes e-handel og inntektsstyring som nøkkelposisjoner innen hotellbransjen.
Rollen som direktører for e-handel og inntektsstyring
På dette punktet er rollen til både e-handelsdirektøren - som er ansvarlig for selskapets online kommersielle strategi - og inntektsstyringsdirektøren - som ansvarlig for å forutsi hva kunden vil gjøre og orientere strategier i den forstand - viktig, men er ikke begrenset til de spesifikke funksjonene i stillingen din. Som alle lederstillinger må hans plikter sameksistere med det daglige livet til teamet: å tydelig sette avdelingens mål, planlegge og ta beslutninger, løse problemer, og også være en synlig leder for hele teamet. Det er derfor mange selskaper i dag krever utdannede fagpersoner med evnen til å administrere mennesker som lar dem lykkes med å takle permanente endringer i et ekstremt ustabilt og skiftende marked.
En integrert og unik Master
Så disse er navnene som skal tas hensyn til: e-handel og inntektsforvaltning. To figurer som i svært kort tid har spratt seg til å bli nøkkelposisjoner i hotellbransjen. Og de er årsaken (og målet med fakultetet) om utviklingen av mastergrad i markedsføring, markedsføring og turismeinntekter i Ostelea, siden den tilbyr en integrert og unik opplæring i sin kategori med et samlet treningsprogram som dekker online markedsføring, og -kjøp og turisme markedsføring.
Fordeler med å studere denne mastergraden i Ostelea
- Online-modus
- Mulighet for steder med stipend
- Åpen konvokator
- Finansierings- og hjelpeprogram
Mål for master i markedsføring, kommersialisering og inntektsadministrasjon
- Globalt syn Oppnå en global og integrerende visjon om sektoren generelt og forvaltningen av de ulike forretningsmodellene i sektoren, med utgangspunkt i toppledelsen innen kommersiell markedsføring og inntekt.
- Ledelsesferdigheter. Fremme vekst og utvikling av personlige ferdigheter og evnen til å forstå og begrunnelse som er nødvendig for lederstillinger.
- Management. Utvikle en strategisk visjon for å optimalisere inntekter gjennom forbedring av informasjonsstyring.
- Lag lederskap. Kjenn i detalj det nye markedsføringsmiljøet og mulighetene som ny teknologi gir for utvikling av ledelsesoptimalisering og lønnsomhetsstrategier.
- Inntekter. Få kunnskap og internalisere verktøyene for utforming og implementering av et inntektsforvaltningsprosjekt for turismefirmaer.
To moduser å velge mellom: Online eller Blended
Mesteren kan gjøres i to modaliteter: online eller blandet (innen Madrid og Barcelona).
Online-modus
Det er fleksibelt og tillater studenten å tilegne seg kunnskap i henhold til treningsbehovet og tidstilgjengeligheten. For dette har studentene fra startdagen for planleggingsmodulen og leveringsdatoene for de forskjellige aktivitetene, slik at de kan ha oversikten og organisere seg i løpet av den tiden.
Blandet modus
Den kombinerer fordelene med ansikt til ansikt trening med fleksibiliteten til fjerntrening gjennom Virtual Campus. Det gir deltakerne 20 klasser eller ansikts-til-ansikt-økter, å velge mellom mer enn 160 og 4 individuelle opplæringsprogrammer.
Studieplan for Master i turistmarkedsføring og inntektsadministrasjon
Modul 1. Global visjon
- Visjon og strategisk analyse av turistsektoren. Innovasjon og internasjonalisering.
- Struktur og utvikling av gjestfrihetssektoren.
- Innovasjon og internasjonalisering av turisme.
- Ny tilnærming til gjestfrihetssektoren.
Modul 2. Markedsføring
Markedsføring brukt i turistsektoren: offline, online og gjestopplevelse.
- Frakoblet markedsføring.
- Online markedsføring
- Informasjonsledelse og kundelojalitet.
Modul 3. Markedsføring
Strategi og implementering av markedsføringsprosessen for reiselivsprodukter. E-handel.
- Prosessen med kommersialisering av turistprodukter.
- Forretningsplan og ledelse av forretningsteam i turistsektoren.
- Turist-e-handel.
Modul 4. Inntektsstyring
Konsept, strategi og styring av inntektsstyring.
- Kjennetegn ved inntektsstyring i gjestfrihetssektoren og applikasjoner til delsektorer.
- Forvaltningen av inntektsstyring: priser og indikatorer.
- Inntektsadministrasjonsverktøy.
Modul 5. Lederens visjon
Forbedring av personlige og profesjonelle ferdigheter.
- Prosjektplanlegging.
- Økonomiske og juridiske aspekter i turistsektoren.
- Ferdigheter og verktøy for lederutvikling.
Masteroppgave
Trippel grad etter fullført master i markedsføring, kommersialisering og inntektsadministrasjon
Etter vellykket gjennomføring av programmet vil studenten oppnå en trippel grad:
- Mastergraden i markedsføring, kommersialisering og inntektsadministrasjon fra Ostelea, Tourism Management School .
- Mastergraden i markedsføring, kommersialisering og inntektsadministrasjon fra EAE Business School .
- Graden fra University of Lleida .
For opptak til mesteren er det nødvendig å bestå en opptaksprosess, som inkluderer et personlig intervju, designet for å sikre kandidaters egnethet og maksimal bruk av programmet.
Programmer for finansiering og økonomisk støtte
Ostelea har utviklet forskjellige stipendprogrammer for å tilpasse seg studentenes personlige og profesjonelle forhold. Den akademiske rådgiveren har ansvar for å informere og gi råd til den fremtidige studenten om kravene og prosedyren for å søke om stipend til Ostelea.
Integrerte utviklings-SMB
Vi tilbyr svar på SMFs spesifikke behov. For oss er det veldig viktig å styrke og implementere strategier for å forbedre konkurranseevnen og den integrerte utviklingen av små og mellomstore selskaper.
Utøvende kvinne
Kvinner utgjør mer enn 40% av deltakerne i programmene våre, med en gjennomsnittsalder på 33 år. Det er en gruppe studenter som har full profesjonell og personlig modenhet, og som trenger å kombinere familie, personlige og pedagogiske aktiviteter. Av denne grunn har vi et hjelpeprogram for dette profesjonelle segmentet. Ledelsespotensialet og lederkapasiteten til hver av kandidatene vil bli verdsatt som to viktige egenskaper for studiet av kandidaturen.
Akkreditert funksjonshemming
For å fremme og bidra til faglig utvikling av mennesker med nedsatt funksjonsevne, har vi lansert et hjelpeprogram for denne gruppen.
Faglig Excellence
Det vil skille studentene med den beste akademiske rekorden. Kandidater som beviser at de har en akademisk rekord som er høyere enn en 9,5 snittpoeng, vil få tilgang til Academic Excellence Scholarship.
Gründere
Rettet mot ledere av SMB, frilansere og fagpersoner som ønsker å starte et forretningsprosjekt.
Regissører
Et hjelpemiddel rettet mot ledere, mellomledere og kvalifiserte fagpersoner som ønsker ansvarsstillinger.