Analytics (nivå 2), ferdigattest
Online Marketing Institute
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Online
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Studentene skal lære seg mekanikken for å samle inn data, analysere data og noen kjernemodelleringsmetoder i prognoser, miksemodellering og tverrkanalstilskrivning; Hvordan bruke kjøpstrakten som et rammeverk for å optimalisere markedsføringskampanjer på tvers av betalte, eide og opptjente kanaler; Lag en meningsfull måling og "test og lær" planer for å vise virkningen av markedsføringsarbeidet. Hvordan analysere markedsføringsdata og gjøre analyse til innsikt; Beste praksis for skriftlige og muntlige presentasjoner.
Ved å fullføre dette kurset vil du kunne:
Bestem hvilke variabler som påvirker kampanjeresponsen for å optimalisere ytelsen
Bestem driverne for kampanjeresultater og strategiske optimaliseringsmuligheter
Fortell en historie gjennom data
Lag et sammendrag av analyseinnsikt