Master of Science i digital markedsføring
Neapolis University Pafos Distance Learning
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Online Cyprus
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
3 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 10 000 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
MSc i digital markedsføring tar sikte på å fremme studentenes profesjonalitet i en verden der organisasjoner og bedrifter står overfor komplekse problemer, samtidig som de tar sikte på å fremme studentenes kritiske og banebrytende tenkning i moderne utfordringer og forskningstrender innen digital markedsføring. Feltet digital markedsføring utvikler seg raskt sammen med markedets behov for fagfolk utstyrt med et moderne verktøysett for kunnskapsstyring. I denne grad tar Master in Digital Marketing sikte på å utstyre studentene med verktøy og teknikker for kritisk analyse og tenkning til en høy grad av profesjonelle standarder. Videre har MSc i digital markedsføring som mål å fremme studentenes forskningskunnskaper mot å bruke dem i virkelige situasjoner.
Mer spesifikt tar MSc i digital markedsføring sikte på å kombinere både teoretisk kunnskap og praktiske tilnærminger til:
- Veiled studentene gjennom de kommende endringene, og forbered dem på å kunne generere vekst i et markedsføringslandskap som kontinuerlig blir forstyrret av ny teknologi,
- Gi studentene et digitalt fokusert perspektiv på markedsføring, og innsikt i hvordan de kan bruke nye digitale kanaler i markedsføringsstrategier,
- Gi studentene en bred vurdering på tre kjerneområder, a) grunnleggende markedsføring, b) digitale markedsføringsmetoder, og c) innovasjon og entreprenørskap,
- Utstyre studentene med analyse- og forskningsverktøy for å gjennomføre grundig forskning og anvende forskningsprosjekter i virkelige situasjoner,
- Utvikle fagfolk til en høy grad av profesjonelle standarder innen det moderne feltet digital markedsføring.
Opptak
Læreplan
Undervisnings-, lærings- og vurderingsmetoder
Masters undervisningsmetodikk innebærer en kombinasjon av forelesninger, veiledninger, seminarer, eksamener, prosjekter, presentasjoner, oppgaver, case-studie søknader og uavhengig forskning. I tillegg er det designet for å gi en akademisk opplevelse som går utover det tradisjonelle klasserommet, der informasjonsflyten primært er fra instruktør til elev. Intensjonen til Master i digital markedsføring er at hver deltaker skal bidra til opplæringen av hele klassen gjennom aktiv deltakelse i læringsprosedyren. MSc i digital markedsføring følger en studentsentrert strategi basert på en blanding av ulike aktive læringsteknikker som tar sikte på å bygge inn virkelige scenarier i masterens kjerne av aktiviteter og samtidig, gjennom en forskningsorientert strategi, MSc i digital Markedsføring har som mål å utstyre studentene med anvendt forskning ferdigheter. Det er viktig for studenter påmeldt MSc i digital markedsføring å lære gjennom aktiv undervisning og læring en blanding av teknikker som kombinerer det virkelige livet og forskningsaspekter for å skape fagfolk med en høy grad av profesjonelle standarder. I denne grad implementeres vår studentsentrerte tilnærming gjennom interaktive oppgaver og formative vurderinger (ikke gradert) som er planlagt og kartlagt ved hvert pensum. I tillegg er læringsreisen beriket med simuleringsspill av kjente simuleringspakker og Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, som tilbyr muligheten for oppgaver designet i samarbeid med bedrifter basert på deres virkelige behov.
Hvert emne evalueres med midtveisoppgave(r) i løpet av semesteret og eksamen ved slutten av semesteret. Dersom en student ikke har møtt opp til eksamen eller ikke har deltatt på et høst- eller vårsemester, har han/hun rett til å avlegge omprøve ved slutten av studieåret.
30 % eller 40 % av studentenes sluttkarakter i hvert emne tilsvarer deres prestasjon i midtveisvurderingen og andre interaktive graderte aktiviteter, mens 60 % eller 70 % – henholdsvis til midtveisvurdering – tilsvarer deres prestasjoner på avsluttende eksamen. For å sikre en bestått karakter i et emne, må studentene sikre en bestått karakter (dvs 50 % eller høyere) i alle vurderingskomponenter.
Avhandlingen kan ikke være kortere enn 13 000 ord og lengre enn 15 000 ord, inkludert litteraturlisten og sammendraget. Etter innlevering utarbeider hovedveileder en skriftlig og begrunnet rapport med sitt samtykke til offentlig støtte. Forsvaret av avhandlingen gjøres offentlig eller via en elektronisk videokonferanse for en tremannskomité.
Programstruktur
I samsvar med de relevante kunngjøringene fra Byrået for kvalitetssikring og akkreditering i høyere utdanning, har studentene mulighet til å fullføre hovedfagsstudiene i to akademiske semestre (12 måneder) så lenge de starter gjennomføringen av sin masteravhandling i løpet av den første eller andre semester av studiene, inkludert sommerperioden. I dette tilfellet kan fullføringen av masteravhandlingen forlenges i sommerperioden, i en eller to måneder. I alle fall forblir det totale studiepoeng 90.
Varighet: 1,5 år (3 akademiske semestre)
Rute
Master i digital markedsføring er strukturert som følger:
Semester 1
- DM515 Digital markedsføring obligatorisk
- MBA500 Forskningsmetoder og dataanalyse obligatorisk
- MBA561 Markedsføringsledelse og forretningskommunikasjon Obligatorisk
- DM504 e- Forbrukeratferd
Semester 2
- DM505 Digital kommunikasjon og sosiale mediestrategier obligatorisk
- DM508 Big Data og Marketing Analytics Obligatorisk
- MBA584 Entreprenørskap og innovasjon Obligatorisk
- IS507 Disruptive Technologies
Semester 3
- DIS600 avhandling
Programresultat
Læringsutbytte
Etter fullført mastergrad i digital markedsføring forventes nyutdannede å kunne:
- PLO1: Kritisk vurdere og diskutere begreper og teorier knyttet til feltet digital markedsføring.
- PLO2: Demonstrere ferdigheter til kritisk analyse i komplekse problemer i virkeligheten innen digital markedsføring.
- PLO3: Vurder kritisk beslutningene tatt av organisasjoner og virksomheter for å lage digitale markedsføringsstrategier.
- PLO4: Kritisk vurdere forskning innen digital markedsføring og diskutere nyere forskningstrender og konsepter.
- PLO5: Tenk analytisk og bruk forskningsverktøy for å designe og gjennomføre streng og uavhengig forskning innen digital markedsføring.
- PLO6: Demonstrere avanserte ferdigheter i å analysere og effektivt bruke forskningsdata, big data og kvalitativ og kvantitativ informasjon for å tilby løsninger i komplekse forretningsproblemer.
- PLO7: Utvikle profesjonalitet og kritisk bevissthet om de profesjonelle standardene preget av etos, kreativitet og selvledelse.
- PLO8: Arbeid effektivt i grupper, samarbeid og bygg profesjonelle relasjoner med ulike målgrupper.
- PLO9: Kritisk vurdere og bruke informasjon fra et bredt spekter av kilder og effektivt kommunisere dem ved å bruke en rekke medier med bevissthet og faglig ansvar for sikkerhetsspørsmålene i det digitale miljøet.
- PLO10: Demonstrere ferdigheter i kritisk evaluering og anvendelse av digitale og webteknologier i digital markedsføring i virkelige situasjoner.