
Master in
Master i nettmarkedsføring, merkevarebygging og markedsføring MIA Digital University

Introduksjon
Digital markedsføring er sentralt i selskapets globale strategi som trenger å endre måten å godkjenne markeder og kunder på. Det digitale miljøet tilbyr nye og kraftige kanaler for å kommunisere med potensielle kunder og selskaper krever en velstrukturert digital markedsføringsplan for å forstå og forutsi forbrukernes atferd. Master i nettmarkedsføring, merkevarebygging og markedsføring er et omfattende online program som gir en bred oversikt over det digitale markedsføringslandskapet og bruken av digital teknologi for å analysere komplekse data, studere markedet og etablere effektive relasjoner med kunder gjennom merkevarebygging og online markedsføring politikk. Etter en teoretisk del vil studentene være involvert i ulike praktiske aktiviteter og oppgaver som lar dem forstå hvordan de kan bruke digitalt innhold og markedsføringsstrategier i henhold til selskapets mål.
Læringsutbytte
Dette masterprogrammet forbereder eksperter på digital markedsføring gjennom en grundig oppdagelse av analysekraften for å drive forretningssuksess i små organisasjoner og multinasjonale selskaper. Hovedmålene til mesteren er:
- Tren eksperter i de nyeste trendene innen online markedsføring som brukes i næringslivet og digitaliseringen av selskaper
- Gi en dyp forståelse av digitale markedsføringsverktøy for å oppdage muligheter og definere strategier som optimaliserer internettets tilstedeværelse
- Tren fagpersoner i domenet til alle relevante aspekter av digital markedsføring (søkemotoroptimalisering, søkemotormarkedsføring, sosiale medier, innkommende markedsføring, etc.)
- Forbered fagpersoner innen sosiale medier, e-handel og online markedsføring
Markedsførere og bedriftsledere fra hele verden er ivrige etter å ta i bruk nye strategier som utnytter digitalt.

Curriculum
Læreplanen til Master er designet for å gi studentene spesialiserte ferdigheter knyttet til internasjonal ledelse og e-business, sosiale medier, digital markedsføringsstrategi og webanalyse som et resultatsporingsverktøy og merkevareledelse. Studentene blir derfor tilbudt sjansen til å forbedre jobbmulighetene sine gjennom et bredt spekter av kurs designet for å fremme viktige myke ferdigheter, inkludert tale, emosjonell intelligens, ledelse, teambuilding.
Sentrale områder
- Markedsføringsgrunnlag
- Merkevarebygging (merkevarearkitektur, merkeidentitet, emballasje osv.)
- E-handel og e-markedsplattformer
- Produkt- og tjenesteinnovasjon
- Distribusjonskanaler
- Salgsledelse
- Forretningsinformasjon Systema
- Forbrukeradferd
- Markedsføring i sosiale medier
- Digital markedsføringsstrategi og planlegging
Karrieremuligheter
Etterspørselen etter markedsførere som effektivt kan håndtere det digitale landskapet er sterk. 75% av lederne anser det som en utfordring å finne fagpersoner med oppdatert digital markedsføringsferdighet de trenger. Mastergraden i nettmarkedsføring, merkevarebygging og merchandising gir en omfattende studie av grunnleggende markedsføring og kommunikasjonsteori, samt praktiske ferdigheter, evner og verktøy i innholdsutvikling gjennom både tradisjonelle og digitale medier. Etter fullført mastergrad kan nyutdannede finne arbeid i forskjellige selskaper eller jobbe som frilans med følgende stillinger:
- Social Media Manager
- Digital kommunikasjonsleder
- Brand Manager
- Digital Marketing Manager
- New Media Publishing
- Sosialmediaspesialist og konsulent
- Events Manager
- Sponsorspesialist
- Innsamlingsspesialist
En fullstendig online studiemodell
Mesteren kan delta helt online via den elektroniske plattformen "MIA University Campus" hvor du kan finne videoen - klasser som er spilt inn av professorene, webinarene i sanntid når du har muligheten til å samhandle med jevnaldrende og instruktører, saken studier, og det andre studie- og vurderingsmaterialet. Det elektroniske studiematerialet inkluderer:
- Videoleksjoner og undervisningsmateriell tilgjengelig på den online MIA-plattformen tilgjengelig 24/7 fra forskjellige enheter (PC, smarttelefoner, nettbrett)
- Power-point presentasjoner som oppsummerer hovedinnholdet i videoleksjonene som er tilgjengelige for nedlasting på plattformen
- Grundig innhold om hovedtemaene til de forskjellige modulene
- Artikler og casestudier om relevante emner relatert til kurset
- Interaktiv vurdering, tester og casestudier som skal løses av studentene
- Webinarer i sanntid og diskusjonsfora
- Avsluttende prosjektarbeid utviklet med koordinering av den faglige direktøren
Startdato
- Sommersemester: 30. april 2021 - 14. mai 2021
Undervisning
€ 3 900,00
Opptak
Opptaksavdelingen vår er her for å veilede deg gjennom opptaksprosessen. Du kan kontakte vårt opptakskontor for å få en full orientering om programmet og opptakspolitikken og kravene.
Stipendprogram
Universitetsstipendprogrammet inkluderer stipend på 20%, 30% og 40% dedikert til kvalifiserte studenter. For å søke om stipend, må studentene sende følgende dokumenter til opptakskontoret.
- Kopi av ID
- Kopi av bachelorgrad
- Curriculum Vitae
- Stipend søknadsskjema
Universitetet gir studentene muligheten til å betale undervisningen i 4 eller 5 avdrag i løpet av de 12 månedene takket være en personlig studieplan.
Programresultat
Dette masterprogrammet forbereder digitale markedsføringseksperter gjennom en grundig oppdagelse av kraften til analyse for å drive forretningssuksess i små organisasjoner og multinasjonale selskaper. Hovedmålene til mesteren er:
- Tren eksperter i de siste trendene innen nettmarkedsføring brukt til næringslivet og digitaliseringen av selskaper
- Gi en dyp forståelse av digitale markedsføringsverktøy for å oppdage muligheter og definere strategier som optimaliserer netttilstedeværelsen til enhver bedrift
- Trene fagfolk innen domenet for alle relevante aspekter av digital markedsføring (søkemotoroptimalisering, søkemotormarkedsføring, annonsering i sosiale medier, inbound marketing, etc.)
- Forbered fagfolk innen sosiale medier, e-handel og online markedsføring
Markedsførere og bedriftsledere fra hele verden er ivrige etter å omfavne nye strategier som utnytter digitalt.
Karrieremuligheter
Etterspørselen etter markedsførere som effektivt kan administrere det digitale landskapet er stor. 75 % av ledere anser det som en utfordring å finne fagfolk med de oppdaterte ferdighetene innen digital markedsføring de trenger. Mastergraden i nettmarkedsføring, merkevarebygging og merchandising gir en omfattende studie av grunnleggende markedsførings- og kommunikasjonsteori, samt praktiske ferdigheter, evner og verktøy i innholdsutvikling gjennom både tradisjonelle og digitale medier. Etter å ha fullført denne mastergraden, kan nyutdannede finne arbeid i forskjellige selskaper eller kan jobbe som frilans med følgende stillinger:
- Manager for sosiale medier
- Digital kommunikasjonssjef
- Brand Manager
- Digital markedssjef
- New Media Publishing
- Spesialist og konsulent i sosiale medier
- Eventansvarlig
- Sponsingsspesialist
- Innsamlingsspesialist
Galleri
Opptak
Læreplan
Læreplanen til Master er designet for å gi studentene spesialiserte ferdigheter relatert til internasjonal ledelse og e-business, sosiale medier, digital markedsføringsstrategi og webanalyse som et ytelsessporingsverktøy og merkevareledelse. Studentene tilbys derfor sjansen til å forbedre jobbutsiktene sine gjennom et bredt spekter av kurs designet for å fremme viktige myke ferdigheter, inkludert offentlige taler, emosjonell intelligens, lederskap, teambygging.
Program undervisningsavgift
Stipend og finansiering
Stipendprogram
Universitetets stipendprogram inkluderer stipend på 10%, 20% og 30% dedikert til kvalifiserte studenter. For å søke om stipendet, må studentene sende følgende dokumenter til opptakskontoret.
- Kopi av ID
- Kopi av bachelorvitnemål
- Curriculum Vitae
- Søknadsskjema for stipend
Universitetet tilbyr studentene muligheten til å betale undervisningen i forskjellige rater (opptil 6) i løpet av de 12 månedene takket være en personlig studieplan.