
Sertifikat in
Merke- og identitetsdesign Masters Design Lab

Introduksjon
Dette 12 måneders programmet vil lære deg essensen av merkevarebygging og identitetsdesign. Først vil du lære det grunnleggende om grafisk design, fargeteori, typografi, komposisjon, layoutdesign og delta i studiotimene. Etter det vil du gå videre til de videregående kursene totalt 25, inkludert: Merkevarebygging, historiefortelling, copywriting, reklame, plakatdesign, markedsføring og mange flere. Etter fullføring vil du tilegne deg sterke identitets- og merkevaredesignevner, du vil være i stand til å lage logoer, bannere og plakater. Design markedsføringsmateriell og mye mer.
Hvorfor Masters Design Lab ?
- Lær av noen av de beste designerne i verden. Fakultetet vårt inneholder prisbelønte, erfarne og aktive designere. Våre fakultetsmedlemmer designet for selskaper som BBC, Vodafone, Unilever, NYU, NEXT og mer.
- Dedikert fakultet for hvert årskull – Hvert årskull har en leder mentor som du kan komme i kontakt med daglig. Designmentoren hjelper deg med alle spørsmål du har, og sørger for at du får mest mulig ut av hvert kurs.
- Lær fra hvor som helst – Masters Design Lab er beliggenhetagnostisk og vi belaster ikke studenter utenfor Canada eller USA ekstra. Gebyrene er alle de samme. Alle kursene våre er online, med en blanding av live og forhåndsinnspilte leksjoner.
- Profesjonelt læringsmiljø – Programmet vårt er krevende. Det er basert på en sammenhengende tidslinje og fastsatte tidsfrister. Det er obligatorisk for elevene å delta i livetimene, som er svært viktige for reelle tilbakemeldinger fra lærere og jevnaldrende.
- Kontinuerlig tilbakemelding og veiledning – Å lære design gjennom seriøs kritikk og tilbakemelding er veldig nyttig. Design er en prosess som må læres og foredles.
- Live-klasser – Vi vil at du skal bli fordypet i en ekte samarbeidende designopplevelse. Liveklassene våre vil gjøre deg i stand til å lytte og bli hørt, og lære verdifulle leksjoner fra læreren og jevnaldrende underveis.
- Unikt pensum – Læreplanen vår er enestående. Vi har utviklet programmer som lærer det vi mener er de viktigste ferdighetene til en moderne designer. Kombiner det med vår personlige veiledning, mesterklasser og helårs studioklasser, og vi er sikre på at du kan realisere dine designdrømmer. Men husk at dette programmet ikke er for alle. Du må jobbe hardt for å henge med.
- Over 25 kurs - Vi har ikke holdt tilbake, og laget et 25 kurs program med kurs som kun undervises i vårt designprogram, for eksempel The Business of Design.
Galleri
Stipend og finansiering
Læreplan
Emner i dette programmet (25 kurs - 5 studiokurs): Illustrator, Introduksjon til grafisk design, fargeteori, grafisk designstudio A (logodesign), grafisk designstudio B (layoutdesign), grafisk designstudio C (plakatdesign), Grafisk designstudio D (Reklame) Grafisk studiodesign E (merkevarebygging), grafisk designhistorie, designkritikk, portefølje, Photoshop, typografi, rutenett og layouter (InDesign), kreativ tenkning, fotografi, komposisjon, copywriting, historien om grafisk design B , Markedsføring og strategi, tekst og bilde, historiefortelling, merkevarebygging, WordPress, sluttprosjekt.
Vår tilnærming til designutdanning er forskjellig fra andre designskoler. Vi lærer ikke bare grunnleggende designferdigheter, men også hvordan du bruker dem i virkelige prosjekter, forretningsinnstillinger, teamoppgaver og mer. Vårt program går utover det å utstyre deg med det viktigste. Vi lærer deg ferdigheter som er komplementære til en designkarriere og som vil gi deg fordelen, for eksempel å lage effektive kopier. Med veiledning fra designere i verdensklasse, vil du være unikt klar for suksess når eksamen er ferdig.
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Design er overalt, og grafiske designere har nå, mer enn noen gang, tonnevis av muligheter til å forfølge lidenskapen sin og leve av å skape vakker og meningsfull design.
Noe av det beste med grafisk design er at du kan gjøre det fra hvor som helst. Du kan jobbe som medlem av et eksternt team eller på egen hånd mens du reiser eller sitter på favorittkaféen din. Du har også muligheten til å velge en nisje, enten det er merkevarebygging, interaktiv design, bevegelse og video, reklame, emballasje eller andre spesialiseringer.
I tillegg har grafiske designere mange ansettelsesmuligheter:
- Intern designer – Store selskaper (enten det er høyteknologiske eller ikke) er avhengige av grafisk designarbeid. Selskaper som Google, Facebook og til og med Coca-Cola har store grafiske designavdelinger som produserer alt markedsføringsmateriellet deres.
- Studio- eller byrådesigner – Studioer og byråer jobber med forskjellige kunder. Noen ganger ansetter kunder byrået for et engangsprosjekt, og noen ganger er det et langsiktig, beholderbasert engasjement. Å jobbe i et studio betyr å jobbe med mange forskjellige kunder på et mangfold av prosjekter. Byråer varierer og kan spesialisere seg på alt fra annonser til merkevarebygging eller bevegelsesdesign.
- Frilansdesigner – Mange designere velger å være frilansere. Frilansing betyr at du bestemmer hvor, når og med hvem du jobber. Det krever imidlertid også nettverksbygging og annonsering selv for å lande prosjektene du ønsker å jobbe med. Når ryktet ditt vokser, kan det være lurt å åpne ditt eget studio og ansette noen få personer til å hjelpe deg.
- Selge arbeidet ditt på nettet – Noen designere lager forskjellige utskrifter på forespørsel, t-skjorter eller papirprodukter og selger dem online via Etsy, gallerier eller på sine egne nettsider. Hvis arbeidet ditt er interessant nok og du får følge, kan hovedinntektskilden din komme fra dine egne design.
- Åpne eller bli med i en oppstart - Enhver oppstart, spesielt en digital en, vil trenge en designer for å være en del av teamet for å designe det digitale produktet og markedsføringsmateriellet.
- Bland alt sammen - Du kan være en intern designer som også driver din egen Etsy-butikk!
God grafisk design er alltid etterspurt. Utvidelsen av digitale produkter som nettsider, apper, spill og sosiale medier betyr at grafisk design bare blir enda mer ettertraktet etter hvert som tiden går.