MSc strategisk markedsføring
London School of Planning and Management
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
12 - 18 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 7 950 / per course *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Gebyret betales i månedlige eller kvartalsvise eller halvårlige avdrag
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Få innsikt i markedsføringsverdenen, med dens etiske og samfunnsmessige implikasjoner.
Du vil studere kjernemarkedsføringsområder grundig, inkludert markedsundersøkelser, kjøperatferd, merkevarebygging og analyse.
Du dekker også prinsippene for design, kreativitet og innovasjon samt global markedsføringsledelse. Vellykket gjennomføring av denne kvalifikasjonen vil utvikle elevenes strategiske markedsføringsledelse, forbrukeratferd og merkevareferdigheter og deres evne til å fokusere på kravene til implementering av en organisasjons strategi.
Nøkkelord
- Fullstendig anerkjent og globalt akseptert grad.
- Kurset vårt er mest relevant og designet i henhold til behovene og kravene til dagens virksomheter verden over.
- Med fordelen av å studere på jobben, når som helst og hvor som helst, får du kostnadsfordel og samme grad som er gitt til heltidsstudenter på universitetsområdet.
- Enkle og rimelige betalingsplaner
Hvorfor velge denne LSPM ?
- Kvalifikasjonen din er anerkjent og akseptert over hele verden.
- Læreplanen vår hjelper deg med å utvikle kritisk tenkning, eksepsjonell ledelseskunnskap og kulturell bevissthet.
- Opplev online-tidsstudier som aldri før med våre spesialbygde smarte læringsverktøy som gir deg muligheten til å studere når som helst og hvor som helst.
- Vær en del av en elitekull av talentfulle forretningsstudenter, og utvikle et verdifullt og innflytelsesrikt globalt nettverk ved hjelp av LSPM nettsamfunn.
Opptak
Læreplan
MSc Strategic Marketing består av 6 obligatoriske enheter og disseriseringsarbeid til sammen 180 studiepoeng.
Obligatoriske enheter
Trinn 1 (nivå 7 vitnemål - 120 studiepoeng)
- Moderne spørsmål og prinsipper for markedsføring (20 studiepoeng)
- Forbrukeradferd og markedskommunikasjon (20 studiepoeng)
- Markedsføring av digitale og sosiale medier (20 studiepoeng)
- Moderne utfordringer og strategisk markedsføring (20 studiepoeng)
- Strategisk merkevareledelse (20 studiepoeng)
- Markedsføringsprosjekt (20 studiepoeng)
[Vellykket gjennomføring av trinn 1 fører til progresjon til trinn 2]
Fase 2 (Universitetsetappe)
- Avhandling Prosjekt
[Vellykket gjennomføring av trinn 2 fører til tildeling av grad av universitetet]
Vurdering og verifisering
Alle enheter innenfor denne kvalifikasjonen blir internt vurdert og eksternt verifisert av tildelingsorganet. Kvalifikasjonene er referert til kriterium, basert på oppnåelsen av alle de spesifiserte læringsutbytte.
For å oppnå en "bestått" for en enhet, må elevene fremlegge bevis for å vise at de har oppfylt alle læringsutbytte og oppfyller standardene spesifisert av alle vurderingskriterier.
Programresultat
Målet med dette programmet er å gi elevene ferdigheter og forståelse innen markedsføring og merkevarebygging som stemmer overens med gode strategiske beslutninger for å opprettholde organisasjoners konkurransefortrinn.
Elever tilegner seg kunnskap gjennom en integrert tilnærming av teori i markedsføring, merkevarebygging av forbrukeratferd og digital kommunikasjonsledelse og praksis ved bruk av sanntidsaktiviteter.