Online Master of Arts i Emerging Media
Baltimore, USA
VARIGHET
1 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2023
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Om MA i Emerging Media
Hastigheten til innovasjon i kommunikasjonsteknologi er akselerert. Noen av disse innovasjonene vil forandre verden og måten vi gjør forretninger på, lære, spille og forholde seg til hverandre.
I tillegg rapporterte National Association of Colleges and Employers 'siste undersøkelse for Job Outlook 73 prosent av arbeidsgiverens kommunikasjonsferdigheter som en toppkvalifikasjon de søker i potensielle kandidater.
Hvorfor tjene en grad i Emerging Media?
En grad i Emerging Media gjør det mulig å vurdere innovasjon og trender i kommunikasjon, utvikle og gjennomføre strategier for å utnytte nye mediemuligheter, og vurdere om du ønsker å starte en karriere eller forankre dine ferdigheter innen kommunikasjon eller utvide ditt yrkespotensial. deres innflytelse på alle nivåer, fra det personlige til det globale.
Vårt program forbereder deg til ikke bare å utforske nye medier rolle i kommunikasjons disipliner, inkludert journalistikk, PR, reklame og markedsføring, men også trives i alle felt du jobber i nå og i fremtiden.
Emerging Media Curriculum
Det elektroniske programmet krever 33 totale kredittid-ni 3-kreditt-kurs og et 6-kreditt capstone-prosjekt, som skal gjennomføres i 12 måneder for heltidsstudenter eller opptil 44 måneder for deltidsstuderende. Studentene vil bli pålagt å ta minst ett kurs hvert semester. Studentene tildeles totalt 5 år for å fullføre programmet. Kursene vil bli tilbudt i høst, vår og sommer semester.
Høst- og vårsemesterkursene tilbyr en standard 14-ukers timeplan. Sommersemesteret tilbyr kondenserte 6 ukers kurs samt de to nødvendige uavhengige ukers kursene på Loyolas Evergreen campus i Baltimore, MD.
MA Emerging Media Course Schedule (prøve)
Falle
- Utforsk digital kultur - Dr. Neil Alperstein
- Brukeropplevelsen - Dr. Jonathan Lillie
- Emerging Media i strategisk kommunikasjon - Dr. Gregory Hoplamazian
- Emerging Media Applications - Dr. Neil Alperstein
- Emerging Media Law and Regulation - Dr. Elliot King
- Emerging Media Internship - Dr. Neil Alperstein
- Capstone Prosjekter - Dr. Neil Alperstein
Vår
- Utforsk digital kultur - Dr. Neil Alperstein
- Media Innovasjon - Dr. Elliot King
- Emerging Media i strategisk kommunikasjon - Dr. Gregory Hoplamazian
- Sosiale, politiske, økonomiske og kulturelle problemer i Emerging Media - Dr. Sara Magee
- Emerging Media Internship - Dr. Neil Alperstein
- Capstone Project - Dr. Neil Alperstein
Læringsmål
Læringsmålene for online Master of Arts i Emerging Media programmet er som følger:
Master kunnskap og ferdigheter:
- Behandle teknologiske og kommunikasjonsevner og kunnskaper som passer til nye medier.
- Syntiser kunnskap ved å bruke tverrfaglige tilnærminger, inkludert sosiologiske, psykologiske, kulturelle og anvendte forretnings- og markedsstrategier.
- Oppnå muligheten til å fortsette faglig utvikling og livslang læring gjennom lært tilpasningsevne til bruk av nye og nye medier.
Tenk kritisk:
- Få tilgang til, analyser og evaluer informasjonen effektivt.
- Formidle og formidle informasjon effektivt gjennom distribusjon av nye og nye medier.
Manifest ledelse og samfunnsansvar på arbeidsplassen og fellesskapet:
- Forstå og verdsette individuelle forskjeller - med særlig bevissthet om teknologien "haves" og "have-nots" - og ha ferdigheter og følsomhet for å jobbe effektivt i en variert og forandringsverden.
- Forstå de etiske prinsippene som er hensiktsmessige for kommunikasjonsområdet, ha evne til å identifisere etiske dilemmaer som spørsmål om personvern og borgerlig plikt, og forstå rammene for å velge og forsvare et riktig tiltak basert på en forsvarlig etisk grunnlegging i jesuitprinsippene.
- Bidra profesjonelt og personlig til det bredere fellesskapet gjennom deltakelse i samfunnstjenesteprosjekter.
- Tenk på spørsmål om rettferdighet i å ta avgjørelser, spesielt med hensyn til de som ikke har tilgang til kommunikasjonsmedier og de som kanskje ikke er kunnskapsrike brukere av kommunikasjonsmedier.
Disse målene kan oppsummeres som:
- Ferdigheten til å strategisk evaluere nye medieplattformer
- Visjonen om å lage programmer, kampanjer og innhold utnytter nye og nye medieplattformer
- Evnen til å undersøke og forklare juridiske, økonomiske, sosiale, politiske og kulturelle konsekvenser av nye og nye medier
- Bakgrunnen for å identifisere nye kommunikasjonsmuligheter for å bidra til å skape en sosialt bare verden
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.