Bachelor i markedsføring
London School of Design and Marketing (ES)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Spansk, Engelsk, Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
30 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 11 385 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* £3 450,00 nivå (3 nivåer) - registrering: £180
Introduksjon
Vi er en leverandør av nettbaserte utdanningsprogrammer med kontorer i Storbritannia. Våre programmer er undervist på 3 språk for alle.
Hvorfor en grad i markedsføring?
I en global og svært konkurransedyktig periode må selskapene skille seg fra seg og skaffe seg spesialiserte menneskelige ressurser. Dette behovet øker søket etter høyt kvalifiserte fagfolk med avansert markedsføringskunnskap, sterke problemløsningskompetanse og kreativ tenkning.
Graden i markedsføring fra London School of Design og markedsføring vil være et viktig skritt i din karriere og tilbyr deg tre verktøy:
- Kunnskap: Oppkjøp av sterk kunnskap om konsepter, verktøy, modeller og praksis;
- Kapasiteter: evne til å lage, planlegge, implementere og lede vellykkede prosjekter;
- Holdning: Utvikling av viktige personlige egenskaper, som strategisk tenkning, metodikk, autonomi, fleksibilitet og tillit.
LSDM-graden i markedsføring er utelukkende online og er tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Personale
Våre lærere består av kvalifiserte, anerkjente og erfarne lærere. Foruten doktorgradsstudiet presenterer de konsoliderte yrkeskarrierer, som forbinder akademisk komponent med arbeidsmarkedet.
Veileder senter
LSDM-studenter blir ledsaget ukentlig gjennom et veiledningssenter bestående av et team av veiledere spesialisert på markedsføring, med mastere og flere års bevist erfaring. Vår veileder er også tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Galleri
Læreplan
Vår grad i markedsføring er 100% online, laget for å lære i henhold til tilgjengeligheten til våre studenter og uten en fast tidsplan. Med andre ord kan LSDM -studenter definere når eller hvor de kan få tilgang til innholdet vårt. Bare siste oppgaver og spesifikke presentasjoner vil bli planlagt på en fast tidsplan, som vil bli kommunisert etterhvert til LSDM -studenter.
På omtrent 30 måneder vil LSDM -studenter ha fullført vår grad i markedsføring akkreditert av University for Creative Arts (UCA), et av de beste spesialuniversitetene i Storbritannia.
Undervisnings- og læringsmetoder vedtatt i dette kurset:
- Undervist i spansk, engelsk og portugisisk;
- Kurset består av 3 nivåer med totalt 26 læreplaner;
- Innholdet i enhetene er asynkront og er organisert av ukentlige temaer;
- Du kan få tilgang til innholdet når og hvor du vil;
- Vårt Tutor Center fungerer som et støtte- og samhandlingsverktøy for studentene våre;
- Online ressurser (for eksempel forelesninger, seminarer og diskusjoner, opplæringsprogrammer og tilbakemeldinger, fora, online diskusjonsgrupper og praktiske øvelser).
Kursoversikt
Introduksjon
Vår grad i markedsføring er opprettet for de som ønsker å tilegne seg nye ferdigheter, kunnskap innen markedsføring, fremme ledelse og markedsføringsløsninger og forslag. Kursets kreative og strategiske tenkning er i forkant innen markedsføringsledelse, og tilbyr LSDM -studenter kunnskap og forståelse for markedsføringspraksis i forretningssammenheng. Den svært praktiske komponenten vil tillate LSDM -studenter å lage et diagram over strategier for markedsføringsledelse, og analyse- og evalueringsprosesser og teknikker.
Læringsevner
Vår grad i markedsføring forbereder fagfolk på ulike områder av markedsføring og ledelse, og tilbyr en avansert og bred høyere utdanning, koordinert og støttet av den siste utviklingen på det vitenskapelige og teknologiske feltet. Studieplanen for LSDM -graden i markedsføring er utviklet og delt inn i tre forskjellige stadier:
Fase 1
Den første fasen, som tilsvarer det første året av kurset vårt, søker å tilby studentene kunnskap og forståelse av begreper, verktøy og modeller, samt de respektive innbyrdes forholdene på hovedområdene for markedsføringskunnskap. På dette stadiet forventes det at LSDM -studenter kan definere forretningskonsepter og problemer knyttet til markedsføringsledelse, samt anvende forskningsverktøy og metoder. Generelt vil følgende evner utvikles:
- Dyp forståelse av markedsføringskonseptet, dets omfang og relevans i dag;
- Integrering og forståelse av nåværende styringsmodeller, basert på DDA -trilogien (Diagnose, Beslutning, Handling);
- Basert på en solid diagnose, identifisering av muligheter;
- Balanse mellom diagnose og markedsføringsstrategi;
- Kalibrering og beslutningstaking av strategier, artikulerende mål, segmentering, fokus, posisjonering og markedsføringsmiks;
- Handlingsplaner fokusert på utførelsesprinsipper, fokusert på tilfredshet for enkeltpersoner og organisasjoner, samtidig i samsvar med forretnings- og miljømål.
Fase 2
Den andre fasen, som tilsvarer andre året av kurset, søker å tilby LSDM -studenter ferdighetene som vil hjelpe dem med å planlegge, lede og avslutte prosjekter som er brukt på tidligere ervervet kunnskap. På dette stadiet vil LSDM -studenter utvikle forskningskunnskaper og være i stand til å lage rapporter om data, ideer, konklusjoner og / eller anbefalinger, forberede kvalitetspresentasjoner, bruke statistiske verktøy for å samle, analysere og tolke data, dra nytte av muligheter til personlig utvikling , og eksperimentere med nye ideer og atferd.
Fase 3
Den tredje fasen, som tilsvarer det tredje året av kurset, søker å konsolidere kunnskapen som er tilegnet i de tidligere enhetene i kurset og gå videre med tillit, realisme og entreprenørskap. På dette stadiet vil LSDM -studenter utvikle sitt siste kursprosjekt gjennom disse oppgavene:
- Fleksibilitet: evne til å håndtere ulike prosjekter og perspektiver;
- Tillit: tro på dine egne evner og prestasjoner;
- Realisme: gjør en rask vurdering av dine evner;
- Entreprenørskap: evne til å utvikle og selge en idé, et produkt eller en tjeneste;
- Ha et åpent sinn og internasjonal tenkning, utvikle en proaktiv oppførsel.
Karrieremuligheter
Vår grad i markedsføring er beregnet på studenter, fagfolk, ledere og entreprenører med ambisjoner eller en konsolidert karriere i markedsføringsbransjen. Studenter på vår grad i markedsføring får muligheten til å jobbe i kommunikasjonsbyråer, selskaper innen ulike salgsområder eller som utvikler produkter eller tjenester, markedsstudier, digital markedsføring og reklame, forutsatt funksjonene til markedsføringsledere, reklamer, ledere av kunder, forretningsledere, blant andre.