MASM Accredited Online Master: Sales Management [Siste 3 tilgjengelige plasser]
Life Learning
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Milan, Italia
Språk
Italiensk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 249 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Opprinnelig pris: € 1000
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Life Learning presenterer den nye og enestående “MASM: Executive Master in Sales Management” av Rodrigo di Lauro, daglig leder for Life Learning .
Hvorfor velge dette kurset?
Mesteren tar sikte på å trene og lede ledelsestall i planlegging av et kundeanskaffelses- og konverteringssystem, som er resultatet av en flytende og funksjonell kommunikasjon mellom markedsførings- og salgssektoren i forretningssammenheng. Det konkrete målet er å gi studentene teknisk kunnskap og evnen til å forstå driftsmekanismene til dette systemet.
Styrke de kommersielle avdelingene når det gjelder tankesett, salgsstrategier og empowerment, og viser deg innkommende konverteringssystemer, automatiserte og "på stedet" utgående prosesser og nøkkelmodeller for bruk av linkedIn som et salgsstyringsverktøy for å øke skalaen opp av avdelingen .
Et paradigme for strategier i samsvar med visse kundeoppkjøpssystemer, som spesifikt utfører manøvrer for Facebook-annonser og Google Ads, for å identifisere hva publikum er, hvordan du når det, hvordan det beveger seg online og gir deg en fullstendig og effektiv analyse av ytelsen til annonseringen din.
I tillegg til bonusmaterialet som er til stede i mesteren, vil du på slutten av leksjonene bestille en 30-minutters salgscoaching direkte med Rodrigo di Lauro for å motta profesjonell strategisk rådgivning.
Hva vil du lære med dette kurset?
Registrer deg nå på nettkurset "MASM: Executive Master in Sales Management", og du vil ha tilgang til mine leksjoner der du vil lære:
- Salg, teamledelse og empowerment strategier;
- De operasjonelle strategiene for salgscoaching og tankesett rettet mot konstant forbedring;
- Ledelsen av en salgsavdeling: drift, strategi, rapportering;
- Inngående konverteringssystem og utgående prosesser for automatisering av potensielle kunder og "on-site" salg;
- Å bruke Facebook-annonser og opprette Google Ads-kampanjer;
- For å sjekke resultatene av markedsføringskampanjene dine med sporingspiksler;
- Å definere KPI-ene for annonsene dine.