Master of Science i markedsføring (University College Dublin)
Kaplan Singapore
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Singapore, Singapore
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
18 måneder
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
University College Dublin
University College Dublin (UCD) er rangert blant topp 1% av institusjonene over hele verden og en av få elite handelshøyskoler som har "Triple Crown" -akkreditering fra AACSB (USA), AMBA (UK) og EQUIS (Europa). Mastergrader for å hjelpe fagpersoner med å oppfylle sine mål.
Alle grader tildelt av University College Dublin (UCD), med programmer levert via Kaplan i Singapore, er akkreditert av det kinesiske servicesenteret for Scholarly Exchange (CSCSE), en tilknytning til Ministry of Education of People's Republic of China.
Master of Science i markedsføring programmet er designet for fagfolk som ønsker å oppnå mestring i markedsføring, akselerere sin karrierevekst og bygge sitt nettverk med likesinnede bedriftsledere. Programmet gir et solid fundament i viktige områder av Brand Management og Marketing.
Studentene skal tilegne seg den nødvendige teoretiske kunnskapen, analytiske ferdigheter og metodikker for å øke sin karriere i verden av markedsføring og bedriftskommunikasjon.
Struktur og innhold
Dette masterprogrammet kan bli fullført på minimum 18 måneder på deltidsbasis. Nedenfor er programstrukturen:
Kjernemoduler
- Organisatorisk oppførsel
- Global strategisk ledelse
- Bedriftsøkonomisk ledelse
- Forskningspapir 1
- Forskningspapir 2
Pathway
- Merkevareledelse
- Bedriftsmarkedsføringsstrategi
- Markedskommunikasjon
Forskningsartikler 1 og 2 skal leveres innen utgangen av henholdsvis 12 og 18 måned.
Inntakskrav
Dette masterprogrammet godtar et bredt spekter av kvalifikasjoner, som inkluderer:
- Bachelorgrad i alle fagområder.
- Søkere uten bachelorgrad, men som har relevant fagkompetanse og arbeidserfaring, vil bli vurdert fra sak til sak.
Engelsk Krav:
Søkere må oppfylle universitetets engelskspråkkrav.
Leverings metode
Hver modul leveres over en periode på 9 uker. Leksjonene holdes vanligvis i tredje uke i 5 sammenhengende dager (Inkludert på hverdager og helger).
Hver modul støttes med 24 kontakt timer. Klasser utføres generelt i helger og kvelder på hverdager.
Vurderingsmetoder
Hver modul vurderes ved en kombinasjon av klassen deltakelse, skriftlige oppgaver, prosjekter og eksamener. Vurderingsmetoder kan variere i henhold til individuelle modulkrav.
Graduering og grad
Studenter som har fullført og bestått modulene som er fastsatt i programstrukturen, vil bli tildelt Master of Science in Marketing fra University College Dublin.
Mastergraden vil være den samme som den som ble tildelt kandidatene på campus.
Programgebyrer
Den totale avgiften dekker universitetsregistrering, forelesninger / tutorials / workshops og vurderinger som oppgaver / prøver / eksamener / prosjekter (der det er aktuelt), programmateriell i digitalt format, grad (hvis opptjent) og transkripsjon.