
MBA in
Offisiell mastergrad i bedriftsøkonomi IMF Smart Education

Introduksjon
Yrket som bedriftsdirektør krever en høy grad av opplæring og utvikling av strategiske, tekniske og mellommenneskelige ferdigheter for å oppdage forretningsmuligheter og, ledende team, konvertere dem til lønnsomhet for aksjonærene.
Bedrifter står overfor en globalisert, dynamisk og kompleks verden: krevende kunder, konstante teknologiske innovasjoner, hyperkonkurranse, aksjonærpress for å øke utbytte og dele verdier, et sivilsamfunn som krever samfunnsansvar...
Ledelsens respons på disse avgjørende faktorene er artikulert på tre nivåer: bedrifts-, divisjons- og funksjonell. Konsernledelsen fastsetter porteføljen av virksomheter som selskapet skal konkurrere i. Divisjonslederen fastsetter hvordan selskapet skal konkurrere i den virksomheten. Den kommersielle, finansielle, menneskelige ressurser, driftsdirektøren... tilpasser sitt funksjonsområde med forretningsstrategien.
En offisiell mastergrad
Mastergraden i Business Administration fra Camilo José Cela University er en offisiell doktorgradsuniversitetsgrad, fra Branch of Social and Legal Sciences, gunstig evaluert av National Agency for Quality Assessment and Accreditation (ANECA) 1. mars 2016, og registrert i registeret over universiteter, sentre og grader under nummer 4315740.
En profesjonell mester
Mastergraden i bedriftsledelse fra Camilo José Cela University er en doktorgradsstudie av profesjonell karakter, rettet mot å trene kompetente mennesker for utvikling av yrket som forretningsdirektør, og det er grunnen til at det implementeres i avtale med profesjonsforeningene til entreprenører og administrative ledere i Madrid.
En mastergrad av høy kvalitet
Mastergraden i Business Administration fra Camilo José Cela University har direkte støtte fra de profesjonelle foreningene til Entreprenører og Madrid Administrative Managers, som samler mer enn to tusen fagfolk dedikert til å rådgi og administrere små og mellomstore bedrifter. Disse institusjonene bidrar med sin veiledning til å akkreditere læringsresultatene og påliteligheten til masterevalueringssystemene. Men også for å omdimensjonere koblingen til virksomhetens virkelighet og dens reelle problemer, siden de lar masterstudenter få tilgang til informasjonssystemene og opplæringsprogrammene deres for oppdatering. Denne merverdien projiseres på masterstudiene og utgjør en kilde til initiativer for å forbedre undervisningskvaliteten deres, samtidig som den bidrar til utviklingen av senterets masterplan for forskning.