MBA Digital Marketing med spesialitet i e-handel eller salg
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Madrid, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
1500 timer
Tempo
Deltid
Studieavgift
COP 30 655 625 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Denne MBA gjør det mulig å skaffe seg en global og integrert visjon om bedriftsledelse, gjennom behandling av ulike forretningsområder samtidig som du studerer dybdegående materialer av Digital Marketing. I tillegg tillater det deg å spesialisere seg i salg eller e-handel.
Double Degree - Universidad Europea de Monterrey
Takket være avtalen fra European Graduate Institute med European University of Monterrey, tilbys denne MBA med dobbelt grad av høy prestisje på internasjonalt nivå.
Hvorfor velge denne MBA?
Du vil bli en profesjonell børsnotert, kvalifisert til å inneha leder- eller mellomstillinger, Digital markedsføring, lære med de siste multimedianyhetene, strategiene, teknikkene og verktøyene i nettmiljøet.
- Det vil tillate deg å lykkes med utfordringen med digital transformasjon i organisasjoner.
- Det vil gi deg en global visjon om selskapet og Digital Marketing, slik at du kan forstå viktigheten av dette området for å nå de strategiske målene for organisasjonen.
- Du vil fordype deg i de siste online markedsføringsverktøyene og trender og deres kommersielle implikasjoner.
- Du kan velge reiserute i e-handel eller i salg, gi et segl for verdien til graden din, og få et ekstra vitnemål avhengig av hvilken spesialitet du har valgt.
- Du får opplæring av en eksperttrener valgt av Google for å oppnå Google AdWords-sertifisering (Shopping Advertising).
Nærhet og tilpassing
Kontakten til studenter, lærere og veiledere er kontinuerlig gjennom den virtuelle plattformen, den vil også ha:
- Total tilgjengelighet på materialer (24/7).
- Hevder tvil når som helst på dagen.
- Kontinuerlig kommunikasjon gjennom diskusjonsfora.
Takket være dette og strukturen av innholdet er evalueringen av programmene grunnleggende praktisk.
Læreplan
Program
felles fag
- Ledelse av svært effektive team
- Digital markedsføring og digitale trender
- Inbound Marketing, Digital Advertising og Social Media Marketing
- CRM og kundeanskaffelse og ledelse. Fra e-postmarkedsføring til affiliate
- Mobil markedsføring
- Økonomi for forretningsbeslutninger
- Søkemotorposisjonering. Google adwords. SEO, SEM og PPC
- Analytics, data og digital forskning
- Strategisk retning: Jakten på konkurransedyktig fortreffelighet
- Bedriftentreprenørskap og forretningsplan
- TFM. Google Shopping-sertifisering
Salgsreise
- Digitalt salg. Samarbeidsøkonomi og strategiske allianser
- Distribusjonskanaler: Omnikanal
- Utfordringene ved kommersiell ledelse i det digitale samfunnet: salgsledelse og planlegging
- Trender og utfordringer innen markedsføring og salg – Forelesningsserie
e-handel reiserute
- e-handel: nåværende situasjon og trender. Design og markedsføring
- Plattformer, modeller og styring av en e-handel
- Business Intelligence og Analytics brukt på e-handel
- Trender og utfordringer innen e-handel – Forelesningsserie
Stipend og finansiering
Studiehjelp - Finansiering
Instituttet har et stipendprogram som kan dekke opptil 35% av undervisningskostnadene. I hver utlysning tilbys et begrenset antall stipend basert på kandidatenes personlige, faglige eller økonomiske situasjon.
Det er også spesielle finansieringsbetingelser, for å hjelpe studentene til å påta seg kostnadene for kurset gjennom et system med utsatt betaling.