
Masterclass: Lean Digital Strategy & Transformation
Beerzel, Belgia
VARIGHET
1 Days
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAVGIFT
EUR 1 000 / per course
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Hva handler denne mesterklassen om?
Hjelp, vi savner båten! Sliter bedriften din med å få resultater fra din digitale transformasjon? 80 % av digitale transformasjoner klarer ikke å levere. Det er mange grunner: sitter fast med eldre systemer, flaskehalser i design- eller leveringsprosesser, kompleks beslutningstaking, siled organisasjon
I disse kompakte mesterklassene lærer du hvordan du får konkrete resultater fra å transformere designfasen til å effektivisere IT-leveransen på uker, ikke måneder.
Masterklassene vil forklare hvordan teamet ditt kan designe og levere kundesentriske digitale løsninger iterativt ved å koble prikkene mellom brukersentrisk design, smidig levering, arkitektur og IT-løsninger.
Når?
Q2 2022
Ideelle studenter
Dette kurset er for produktledere, forretningsarkitekter, ledere for endringslevering, innovasjonsledere, bedriftsarkitekter og alle andre roller i din bedrift som er avgjørende for vellykket gjennomføring av strategi.
Læreplan
INNOCOMs unike Lean digital transformasjonsimplementeringsmetodikk er forklart i 3 praktiske praktiske online økter:
- Økt 1: Beveger seg effektivt fra den digitale strategien for å definere konkrete use-cases som resulterer i en positiv kundeopplevelse. Du lærer om nye forretningsmodeller og hvordan du bruker disse.
- Økt 2: Opprette en kundereise. Vi vurderer mulige interne organisatoriske og tekniske hindringer og dekker hvordan slike begrensninger skal vurderes så tidlig som mulig i Customer Journey-designet.
- Økt 3: gjennomgang av et typisk 'Lean Digital Strategy & Transformation'-prosjekt. Du vil forstå de typiske resultatene du kan forvente. Vi forklarer hvordan vi skal forme leveringsveikartet og dele leveransen inn i faser.