Online Master of Arts i kommunikasjon og fremtidig markedsføring
GBSB Global Business School - Online programs
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Spain Online, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
9 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 4 750
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Apr 2024
Introduksjon
The Online Master in Communication & Future Marketing lærer studentene de mest vellykkede måtene å planlegge og lansere en integrert, flerkanals kommunikasjons- og markedsføringskampanje på den internasjonale scenen. Master in Communications & Future Marketing-programmet lærer studentene de mest effektive markedsføringsmetodikkene. Denne mastergraden inkluderer undervisning innen lederskap, global forretningsstrategi, digital og innovativ markedsføring, merkevarekommunikasjon, samt trendforskning og markedsanalyse.
Å studere for en MA i kommunikasjon og fremtidig markedsføring utvikler studentenes ferdigheter innen forretningsinnovasjon, global markedsføring, nye teknologier og bedrifts- og personlig merkevarebygging. Med kurs om markedsføring av destinasjoner, erfaringsmarkedsføring, internasjonale forhandlinger og forretningsutvikling, vil masterstudentene i kommunikasjon og fremtidig markedsføring være forberedt på å gå inn på den globale markeds- og kommunikasjonsarenaen.
Programhøydepunkter
- Lederskap i digital utdanning i Spania.
- Fakultet med kommunikasjons- og markedsføringserfaring.
- Studenter fra 100 forskjellige land.
- Flere bedriftsbesøk og praktisk kunnskap.
- Learning-by-Doing Undervisningsmetodikk.
Læreplan
Oppdag kjernekompetansen innen markedsføring:
Lær hvordan du designer og lanserer integrerte markedsføringskampanjer mens du studerer for en markedsførings- og kommunikasjonsmester i Barcelona.
Lær viktige forretningsverktøy:
Arbeid i ethvert selskap relatert til kommunikasjon og fremtidig markedsføring, forbedre en allerede eksisterende virksomhet ved å bruke innovative markedsførings- og kommunikasjonsverktøy, lederskap og forhandlingsteknikker.
Utvikle ferdigheter som kreves av den digitale økonomien:
Utvid dine digitale ferdigheter for å hjelpe en kundebase som velger å undersøke trender, lese anmeldelser og kjøpe varer gjennom e-handelsplattformer og sosiale mediekanaler.
Forstå interkulturell forretningspraksis:
Studer med studenter fra hele verden og lær hvordan du trives i et multinasjonalt forretningsmiljø ved å dyrke en evne til å kommunisere og samarbeide effektivt.
Programstruktur:
- Fremtidig markedsføring
- Markedsføring av innovasjoner
- Kommunikasjonsplanlegging og reklame
- Sosiale medier og PR
- Agile Fundamentals: Scrum, Kanban, Lean og XP
- Strategisk markedssimulering forretningsspill
- Prosjektutvikling og økonomi
- Globale lederes tverrgående kompetanse
Opptak
Rangeringer
- Akkreditert av Accreditation Council for Business Schools and Programs (ACBSP)
- Tildelt som en Five Stars Business School for Teaching Quality av QS Ranking System
- Den eneste høyere utdanningsinstitusjonen i Spania som er akkreditert av Microsoft som ledende innen digital utdanning
- Mottok 3 toppscore i U-Multirank for divisjoner for forskning, undervisning og læring og internasjonal orientering
Karrieremuligheter
Online Master i kommunikasjon og fremtidig markedsføring vil bringe deg oppdatert med de nyeste kommunikasjons- og markedsføringskonseptene og teknikkene, og forberede studentene på en karriere i denne spennende og stadig utviklende bransjen. GBSB Global støtter sin mastergrad i kommunikasjon og fremtidig markedsføring i Barcelona-studenter som er klare til å ta karrieren til nye høyder ved å tilby studentene muligheten til å delta på spesialiserte workshops, bedriftspresentasjoner på campus og karrierevurderingsøkter.
Å fullføre en mastergrad i kommunikasjon og fremtidig markedsføring utstyrer nyutdannede med nødvendige ferdigheter og kunnskaper for å trives i ulike karriereveier. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, bedriftskommunikasjon, journalistikk, massemedier, politikk, høyere utdanning og mange andre felt.
Få en jobb innen kommunikasjon og fremtidig markedsføring med GBSB Global:
Galleri
Programresultat
Kunnskap:
- Har omfattende spesialisert kunnskap og forståelse av hvordan kulturelle, økonomiske, politiske og teknologiske rammer påvirker ledelsespraksis og hvordan de kan administreres effektivt;
- Identifiserer og evaluerer teoretiske tilnærminger som er nødvendige for planlegging og beslutningstaking i virksomheten. Disse inkluderer ideer som støtter modellering og styring av beslutningene på tvers av et bredt spekter av funksjonsområder;
- Har relevant kunnskap om organisasjoner, og deres rolle i å drive bærekraftig virksomhet i den konteksten de opererer i og hvordan de administreres i samsvar med etiske retningslinjer og Corporate Social Responsibility;
- Har en kritisk forståelse av forretningskontinuitetsstyring inkludert kunnskap om mulige risikoer og regulatoriske miljøer som kan påvirke forretningsdriften;
- Har omfattende kunnskap om metoder for å håndtere innovasjonsprosesser og digitale teknologier som er etterspurt, og implikasjonene av digitale teknologier for enkeltpersoner og samfunn;
- Identifiserer og evaluerer nøkkelspørsmål knyttet til administrasjon av de menneskelige elementene når du leder prosjekter som teamarbeid, kommunikasjon, motivasjon og mangfold;
- Har en omfattende og kritisk forståelse av de viktigste aktuelle forskningsspørsmålene innen ledelse så vel som i en spesifikk bransje eller funksjonsområde av personlig faglig interesse;
- Har tverrfaglig teoretisk og praktisk kunnskap om ledelse i en bestemt bransje eller funksjonsområde av personlig og profesjonell interesse.
Ferdigheter:
- Utfører kritisk evaluering og analyse av forretningsmiljøet og av hovedkonseptene, strukturene og tilnærmingene til strategisk virksomhetsledelse med ufullstendig eller begrenset informasjon;
- Demonstrerer evne til å bruke spesialiserte ferdigheter til å ta beslutninger og lage globale strategier i ulike forretningsoperasjoner, digital transformasjon og finans for å tilpasse seg et raskt skiftende forretningsmiljø;
- Demonstrerer lederegenskaper som er nødvendige for å styrke, inspirere og administrere team, innovasjon og kreativ problemløsning mens du leder en virksomhet;
- Utvikler nye ferdigheter som svar på nye kunnskaper og teknikker innen forretningsledelse, inkludert digitale ferdigheter og bruk av moderne teknologier;
- Utvikler en evne til å identifisere og vurdere risikoer knyttet til det forretningsmessige, digitale og finansielle miljøet og til å utforme strategier for å redusere spesifikke ledelsesmessige risikoer;
- Overvåker og opprettholder overholdelse av passende forretningsforskrifter og formulerer praktiske svar på juridiske og eksterne miljøutfordringer knyttet til å drive en virksomhet;
- Demonstrere evne til å bruke data som refererer til forretningsanalyse for å bedre prognoser og utføre forretningsstrategier og operasjoner;
- Demonstrerer evne til å bruke kunnskap og ferdigheter til ledelsen for å utføre forskning innenfor en bestemt bransje eller funksjonsområde av personlig faglig interesse, med tanke på behovet for syntese, sette mål, metodisk prosess og anvendelse av strategier;
- Vise spesialisert kunnskap om ledelse som inkluderer å reflektere over sosialt og etisk ansvar knyttet til utførelsen av lederfunksjonen.
kompetanse:
- Demonstrerer evnen til å svare på de viktigste politiske, økonomiske, sosiale og teknologiske variablene og å formulere prioriteringer og strategier som er nødvendige for at en organisasjon skal lykkes med tanke på globale utsikter og trender;
- Administrerer forretningsprosjekter ved å etablere en global visjon som inkorporerer alle fasett av forretningsutvikling og konstruerer innovasjon og kulturelt mangfold som en fordel i forretningssammenhenger som er komplekse og uforutsigbare og krever nye strategiske tilnærminger;
- Er ansvarlig for å lede mennesker og praktisere ledelse med en forpliktelse til demokratiske verdier og bærekraft ved å ta i bruk praksis basert på læring, service og sosial inkludering;
- Demonstrerer autonomi i retning av personlig utvikling og livslang læring som gjelder forretningsmiljøet;
- Skaper en forskningsbasert diagnose av problemer i ledelse ved å integrere kunnskap fra nye eller tverrfaglige felt i ledelse og foretar vurderinger med ufullstendig eller begrenset informasjon;
- Engasjerer seg i kritisk analyse innen ledelsesområdet og demonstrerer uavhengig tanke, evaluering og problemløsning underbygget av evidensbaserte argumenter;
- Ta ansvar for å bidra til faglig kunnskap innen ledelse eller et spesifikt bransje/funksjonsområde av personlig faglig interesse ved å identifisere et eksisterende forretningsproblem og ved å utføre original forskning.