Online Master i turisme og gjestfrihetsledelse
GBSB Global Business School - Online programs
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Spain Online, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
9 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 4 750 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Apr 2024
Introduksjon
Online Master in Tourism & Hospitality Management-programmet tilbyr avansert innsikt i reiselivsnæringen og gir studentene muligheten til å utvikle sine kunnskaper og interesser innen gjestfrihetsledelse.
Master i turisme og gjestfrihetsledelse inkorporerer omfattende perspektiver på turisme ved å adressere en rekke sektorer innen industrien, fra globale reiselivsbedrifter og bærekraftig turisme til markedsføring av destinasjoner og nye bekymringer innen internasjonal turisme og gjestfrihet.
Programhøydepunkter
- Fakultet med bransjeerfaring
- Praktisk kunnskap anvendelig på global skala
- Studenter fra over 100 forskjellige land
- Eksklusiv tilgang til internasjonale industriarrangementer
- Karrieremuligheter hos topp reiselivs- og gjestfrihetsbedrifter over hele verden
Læreplan
Hva du vil lære
Spesialiser deg innen turist- og gjestfrihetsbransjen:
Få tilpasset opplæring og innsikt i en verden av turisme- og gjestfrihetsadministrasjon fra ledere som har mange års erfaring i bransjen.
Utvikle ferdigheter som kreves av den digitale økonomien:
Lær om fremskrittene i det digitale området innen driften av turisme og gjestfrihetsadministrasjon. Tren til å være en profesjonell som kan lede team gjennom den digitale transformasjonen som skjer i dag.
Arbeid i ulike turisme- og gjestfrihetssegmenter:
Konsentrer deg om de viktigste områdene dine med interesse og lidenskap; Uansett hva det måtte være, fra å jobbe med luksuriøs feriestedrift til å utvikle en online reiseapplikasjon, vil studentene tilegne seg en omfattende utdannelse med fokus på de ulike sektorene i bransjen.
Forbered deg på å takle utfordringer i det 21. århundre:
Lær om bærekraft og etisk forretningspraksis mens du studerer for din Master i Tourism and Hospitality Management og bli talsmann for endring.
Programstruktur:
- Turisme- og gjestfrihetsledelse og arrangementsplanlegging
- Bærekraftig turismeutvikling
- Digital markedsføring
- Prosjektutvikling og finans
- Destinasjonsadministrasjon og reiselivsproduktkonsept
- Drift og forvaltning av turistanlegg
- Strategisk administrasjon av mat og drikke
- Transversale Kompetanser av Globale Ledere
Opptak
Rangeringer
- Akkreditert av Accreditation Council for Business Schools and Programs ( ACBSP )
- Tildelt som en Five Stars Business School for Teaching Quality av QS Ranking System
- Den eneste høyere utdanningsinstitusjonen i Spania som er akkreditert av Microsoft som ledende innen digital utdanning
- Fikk 3 toppscore i U-Multirank for divisjoner for forskning, undervisning og læring og internasjonal orientering
Karrieremuligheter
Dra nytte av GBSB Global Business Schools omfattende ressurser som støtter studentene i å skaffe sine profesjonelle ambisjoner innen turisme og gjestfrihet i Spania, eller internasjonalt. GBSB Global Business School støtter sine Online Master in Tourism and Hospitality Management-studenter som forbereder seg på neste trinn i deres profesjonelle karrierer ved å tilby spesialiserte treningsverksteder, gjesteforelesere, bransjepresentasjoner og karrieretjenester.
Å melde deg på et studium i turisme og gjestfrihetsledelse lar deg jobbe med forskjellige individer og forbedrer din evne til å forstå og imøtekomme behovene til gjester fra ulike sosiale og kulturelle bakgrunner.
Tilstedeværelsen av både fritids- og forretningsreisende sikrer denne industriens evige liv, siden den konsekvent streber etter å tilby eksepsjonell gjestfrihet og vise frem de beste aspektene ved turisme. I motsetning til populær oppfatning, er dette feltet ikke begrenset til sesongmessige trender. Selv under økonomiske nedgangstider fortsetter det å være en jevn strøm av reisende, noe som gir rikelige sysselsettingsmuligheter for de som har en ekte lidenskap for å tjene andre og yte eksepsjonell service.
Galleri
Programresultat
Kunnskap:
- Har omfattende spesialisert kunnskap og forståelse av hvordan kulturelle, økonomiske, politiske og teknologiske rammer påvirker ledelsespraksis og hvordan de kan administreres effektivt;
- Identifiserer og evaluerer teoretiske tilnærminger som er nødvendige for planlegging og beslutningstaking i virksomheten. Disse inkluderer ideer som støtter modellering og styring av beslutningene på tvers av et bredt spekter av funksjonsområder;
- Har relevant kunnskap om organisasjoner, og deres rolle i å drive bærekraftig virksomhet i den konteksten de opererer i og hvordan de administreres i samsvar med etiske retningslinjer og Corporate Social Responsibility;
- Har en kritisk forståelse av forretningskontinuitetsstyring inkludert kunnskap om mulige risikoer og regulatoriske miljøer som kan påvirke forretningsdriften;
- Har omfattende kunnskap om metoder for å håndtere innovasjonsprosesser og digitale teknologier som er etterspurt, og implikasjonene av digitale teknologier for enkeltpersoner og samfunn;
- Identifiserer og evaluerer nøkkelspørsmål knyttet til administrasjon av de menneskelige elementene når du leder prosjekter som teamarbeid, kommunikasjon, motivasjon og mangfold;
- Har en omfattende og kritisk forståelse av de viktigste aktuelle forskningsspørsmålene innen ledelse så vel som i en spesifikk bransje eller funksjonsområde av personlig faglig interesse;
- Har tverrfaglig teoretisk og praktisk kunnskap om ledelse i en bestemt bransje eller funksjonsområde av personlig og profesjonell interesse.
Ferdigheter:
- Utfører kritisk evaluering og analyse av forretningsmiljøet og av hovedkonseptene, strukturene og tilnærmingene til strategisk virksomhetsledelse med ufullstendig eller begrenset informasjon;
- Demonstrerer evne til å bruke spesialiserte ferdigheter til å ta beslutninger og lage globale strategier i ulike forretningsoperasjoner, digital transformasjon og finans for å tilpasse seg et raskt skiftende forretningsmiljø;
- Demonstrerer lederegenskaper som er nødvendige for å styrke, inspirere og administrere team, innovasjon og kreativ problemløsning mens du leder en virksomhet;
- Utvikler nye ferdigheter som svar på nye kunnskaper og teknikker innen forretningsledelse, inkludert digitale ferdigheter og bruk av moderne teknologier;
- Utvikler en evne til å identifisere og vurdere risikoer knyttet til det forretningsmessige, digitale og finansielle miljøet og til å utforme strategier for å redusere spesifikke ledelsesmessige risikoer;
- Overvåker og opprettholder overholdelse av passende forretningsforskrifter og formulerer praktiske svar på juridiske og eksterne miljøutfordringer knyttet til å drive en virksomhet;
- Demonstrere evne til å bruke data som refererer til forretningsanalyse for å bedre prognoser og utføre forretningsstrategier og operasjoner;
- Demonstrerer evne til å bruke kunnskap og ferdigheter til ledelsen for å utføre forskning innenfor en bestemt bransje eller funksjonsområde av personlig faglig interesse, med tanke på behovet for syntese, sette mål, metodisk prosess og anvendelse av strategier;
- Vise spesialisert kunnskap om ledelse som inkluderer å reflektere over sosialt og etisk ansvar knyttet til utførelsen av lederfunksjonen.
kompetanse:
- Demonstrerer evnen til å svare på de viktigste politiske, økonomiske, sosiale og teknologiske variablene og å formulere prioriteringer og strategier som er nødvendige for at en organisasjon skal lykkes med tanke på globale utsikter og trender;
- Administrerer forretningsprosjekter ved å etablere en global visjon som inkorporerer alle fasett av forretningsutvikling og konstruerer innovasjon og kulturelt mangfold som en fordel i forretningssammenhenger som er komplekse og uforutsigbare og krever nye strategiske tilnærminger;
- Er ansvarlig for å lede mennesker og praktisere ledelse med en forpliktelse til demokratiske verdier og bærekraft ved å ta i bruk praksis basert på læring, service og sosial inkludering;
- Demonstrerer autonomi i retning av personlig utvikling og livslang læring som gjelder forretningsmiljøet;
- Skaper en forskningsbasert diagnose av problemer i ledelse ved å integrere kunnskap fra nye eller tverrfaglige felt i ledelse og foretar vurderinger med ufullstendig eller begrenset informasjon;
- Engasjerer seg i kritisk analyse innen ledelsesområdet og demonstrerer uavhengig tanke, evaluering og problemløsning underbygget av evidensbaserte argumenter;
- Ta ansvar for å bidra til faglig kunnskap innen ledelse eller et spesifikt bransje/funksjonsområde av personlig faglig interesse ved å identifisere et eksisterende forretningsproblem og ved å utføre original forskning.