Online Master i mote og luksusbedriftsledelse
GBSB Global Business School - Online programs
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Spain Online, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
9 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 6 750
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Apr 2024
Introduksjon
Online Master in Fashion & Luxury Business Management er designet for studenter som er interessert i business, ledelse og mote- og luksusvareindustrien. Master in Fashion & Luxury Business Management forbereder studentene på en internasjonal karriere som jobber med store og små mote- og luksusfirmaer i Europa og rundt om i verden. Studentene lærer bedriftsledelse og markedsanalysetaktikker som er nødvendige for å konkurrere i globale markeder. Studenter ved Master in Fashion & Luxury Business Management-programmet låser opp sitt kreative potensial og utvikler et nivå av profesjonalitet innen mote og luksusbedriftsledelse blant en talentfull klasse med studenter fra hele verden.
Mote- og luksusvarebedrifter over hele verden leter stadig etter folk som er i stand til å matche kreativitet og ledelse: en ny generasjon ledere tilpasset de spesifikke kravene til denne bransjen. Master in Fashion & Luxury Business Management er designet for å forme og utvikle disse kompetansene ved å integrere læring ved å gjøre undervisningsmetodikk, casestudier, bedriftsbesøk, praksisplasser og kreative workshops.
Programhøydepunkter
- Fakultet med bransjeerfaring.
- Studenter fra over 100 forskjellige land.
- Eksklusiv tilgang til mote- og luksusindustriarrangementer.
- Praktisk kunnskap anvendelig på global skala.
- Karrieremuligheter hos topp mote- og luksusbedrifter.
Programresultat
KUNNSKAP:
- Forstår faglig teoretisk og praktisk kunnskap knyttet til bedriftsøkonomi, inkludert både bred kunnskap innen bedriftsøkonomi og en betydelig grad av spesialisert lederkunnskap innen digital innovasjon;
- Har avansert faglig kunnskap om bedriftsadministrasjon og digital innovasjon i en bestemt bransje eller funksjonsområde valgt som et valgfritt alternativ i bachelorprogrammet;
- Forstår kritisk tilnærminger for å fremme kulturen for digital innovasjon i en organisasjon ved å administrere talent og kunnskap og ved å innlemme verdiene for entreprenørskap, kontinuerlig læring og digital transformasjon i organisatoriske strategiske mål;
- Forstår ledelsesmetoder og digitale teknologier som er etterspurt i det komplekse og utfordrende globale forretningsmiljøet, innovasjon når det gjelder metoder og teknologier som brukes, og implikasjoner av digitale teknologier for enkeltpersoner og samfunn;
- Demonstrerer faglig forståelse av problemstillinger ved digital virksomhet og hvordan de kan tolkes med ulike teoretiske tilnærminger;
- Forstår kritisk prinsippene inkludert i agendaen for bærekraftig utvikling definert av UNESCO som er assosiert med sosial velferd, forretningsetikk og bedrifters samfunnsansvar.
FERDIGHETER:
- Samler inn og tolker relevante data om problemer, hindringer og muligheter internasjonale organisasjoner står overfor for å informere om vurderinger som inkluderer refleksjon over relevante sosiale, teknologiske, vitenskapelige eller etiske spørsmål med det formål å evaluere alternative tilnærminger og strategier en organisasjon kan ta i bruk for å møte interessentenes behov og minimere risiko innenfor skiftende interne og eksterne miljøer;
- Utfører forskning på forretningsmessige og digitale innovasjonsspørsmål, som kan relatere seg til generelle forretnings- og innovasjonsprosesser eller til en spesifikk forretningsfunksjon eller digital teknologi, som krever kjennskap til en rekke data, forskningskilder og passende metoder;
- Demonstrerer innovative teoretiske og praktiske svar på ledelsen av strategiske, operasjonelle og transformasjonsprosesser der en organisasjon planlegger og koordinerer bruken av ressurser og innovasjonsarbeid med det generelle målet om å sikre eller opprettholde konkurransefortrinn;
- Fungerer effektivt som medlem av et team, og reflekterer kontinuerlig over gruppeprosessen for å evaluere ledelsen av prosjekter og mennesker;
- Demonstrerer innovasjon i å administrere intra-entreprenørielle prosesser og strategier for å designe et digitalt produkt eller en tjeneste ved å vurdere den kommersielle levedyktigheten til digitale teknologier og forretningsmuligheter og ved å planlegge, organisere og gjennomføre et prosjekt eller en ny satsing;
- Demonstrerer mestring i å bruke digitale verktøy for bedriftsadministrasjon og innovasjonsformål i ulike medier og ulike moduser (autonome, samarbeidende, utforskende, designende).
KOMPETANSER:
- Engasjerer seg i kritisk tenkning innen forretningsadministrasjon og digital innovasjon og demonstrerer uavhengig tenkning og problemløsning underbygget av bevisbaserte argumenter;
- Håndterer komplekse faglige aktiviteter effektivt og profesjonelt for å sette ledelsesbeslutninger ut i livet under hensyntagen til den organisatoriske konteksten sammen med ulike begrensninger;
- Demonstrerer administrativ design og ressurs i å utarbeide sosiale, etiske, innovative og internasjonale tilnærminger til kompleks ledelse og digitale forretningssituasjoner, og tar ansvar for konsekvensene deres;
- Viser kreativitet og initiativ i å utvikle digital transformasjon og digitale intra-entreprenørielle prosjekter ved å samarbeide og jobbe med andre for å levere et høyt nivå av teamprestasjoner;
- Har utviklet læringsferdigheter som er nødvendige for å fortsette faglig utvikling innen virksomhetsadministrasjon og digital innovasjon ved å kritisk vurdere personlige styrker og svakheter, holde seg oppdatert med relevant ledelse og digitale forretningsteknologier, ideer og praksiser;
- Har utviklet ferdigheter og leseferdigheter i bruk av digital teknologi som er nødvendig for å få tilgang til læringsmuligheter og for å forfølge en lederkarriere i dynamiske, innovative digitale organisasjoner.
Læreplan
Hva du vil lære
Kjernekompetanser til globale ledere:
Skaff deg lederskap, forhandling og kommunikasjonsevner online i Master in Fashion & Luxury Business Management. Disse kompetansene er nødvendige for å bli suksessrike globale ledere innen mote- og luksusindustrien.
Mote og luksusbedriftsledelse:
Få en oversikt over hvordan mote og luksusprodukter utformes, skapes, merkes og markedsføres i dagens globale forretningsmiljø i Spania, Europa og over hele verden.
Mote og luksusmarkedsføring:
Forstå de strenge reglene for effektiv markedsføring av mote- og luksusmerker på global skala mens du studerer for din mastergrad i mote- og luksusbedriftsledelse.
Programstruktur:
- Moteindustrien
- Prinsipper for analyse av luksus og luksus
- Teknologi og innovasjon i mote og luksus virksomhet
- Bærekraft i design av mote og luksus
- Mote og luksusmarkedsføring, merkevarebygging og eventplanlegging
- Luxury Channel og Distribution Management
- Prosjektutvikling og finans
- Transversale Kompetanser av Globale Ledere
Opptak
Rangeringer
- Akkreditert av Accreditation Council for Business Schools and Programs ( ACBSP )
- Tildelt som en Five Stars Business School for Teaching Quality av QS Ranking System
- Den eneste høyere utdanningsinstitusjonen i Spania som er akkreditert av Microsoft som ledende innen digital utdanning
- Mottok 3 toppscore i U-Multirank for divisjoner for forskning, undervisning og læring og internasjonal orientering
Karrieremuligheter
Få mest mulig ut av alle fordelene GBSB Global Business School gir for å bidra til å fremme salgbarheten din med Online Master in Fashion and Luxury Business Management. GBSB Global tilbyr støtte fra nettbaserte webinarer og nettbaserte gjesteforeleserøkter til en-til-en karrierecoaching. Invester i deg selv og forbered deg på det neste store steget i din fremtidige karriere.