Kundeopplevelsesdesign for kundesuksesskurs - Salesforce
FutureLearn
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
12 uker
Tempo
Deltid
Studieavgift
USD 39 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* etter den 7-dagers gratis prøveperioden kan du betale $ 39 per måned for å fortsette å lære online
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Lær ferdigheter som gjør at du kan designe og implementere strategier for å forbedre både kundeopplevelse og kundesuksess.
Oppdag hvordan du kan optimalisere kundeopplevelsen i den digitale økonomien.
Markedsføringsmarkedet for kundeopplevelse (CX) ble allerede verdsatt til $ 6,5 milliarder dollar i 2019 og forventes å vokse over 17% per år frem til 2027. Hvis du vil ha en lukrativ og mangfoldig karriere, er det en flott måte å øke din kunnskap om CX-strategier og verktøy. å utnytte denne veksten og tilby en stadig mer verdifull tjeneste til bedrifter i en rekke bransjer
Opprettet i samarbeid med Salesforce, er denne ExpertTrack designet for å gjøre nettopp det. Utforsk kundereiser, CX-design og hvordan du kan optimalisere opplevelsen for å øke kundelojalitet, gjennomsnittlig forbruk og fortjeneste.
Utvikle ferdigheter i å designe og implementere CX og strategier for kundesuksess
Du vil øke din kunnskap om CX-prinsipper og CSM-metoder. Du kommer til å forstå rollen disse spiller i forskjellige forretningssammenhenger og hvordan du optimaliserer kundeverdien for bestemte kundesegmenter. Deretter lærer du hvordan du utvikler disse CX-reisene for å møte kundeverdien i sammenheng med bredere forretningsmål.
Lær hvordan CRM-teknologi kan brukes til å fremme bedre kundeforhold og opplevelser
Utvid forståelsen din av markedsledende CRM-programvare (Sales Relations), og lær hvordan du kan bruke den til å implementere strategien din.
Start eller øk karrieren din i et voksende CX-marked
I denne tiden av transformasjon og digital innovasjon brytes barrierer for nye markedsdeltakere i alle bransjer og konkurransen eskalerer raskt. Med tilgang til flere digitale kanaler der folk kan dele kjøpsopplevelser, gjennomføre forskning og ta viktige kjøpsbeslutninger, er forbrukeren nå mer bemyndiget enn noen gang før.
Ved å lære å få kontakt med disse kundene, hvordan å eliminere smertepunkter og forbedre deres generelle tilfredshet, kan du hjelpe virksomheten din med å komme foran konkurransen om stabil, langsiktig vekst.
Innholdet til dette ExpertTrack er tilpasset fra Customer Experience Management med Salesforce Training Microcredential - hvis du vil finne ut mer, ta en titt på Microcredential som tilbyr mindre årskull med veilederinteraksjoner og akademisk kreditt.
Nøkkelferdigheter du vil lære
- Kundeopplevelsesdesign
- Kundereiser
- Kundesuksessstyring
- Forholdsforvaltning
- CRM-teknologi
- Salesforce
- Styring av kundeopplevelse
- Kundeopplevelsesstrategi
Læringsutbytte
På slutten av ExpertTrack vil du kunne:
- Kartlegg en kundereise og opplevelse for målgrupper.
- Skissere topplinjen til effektiv CX-design.
- Identifiser nøkkelkomponenter og metoder for å bygge vellykkede kundeforhold.
- Identifiser teknologiske muligheter for å oppnå ambisjonsopplevelsen, fokusert på anvendelse av CRM-teknologi.
Erfaring krevesHvis du ønsker å fremme din karriere og forståelse av kundeopplevelse og kundesuksessstrategier, vil dette ExpertTrack utstyre deg til å lykkes. Ingen tidligere erfaring er nødvendig for å lykkes i dette ExpertTrack. Noe forkunnskap om kundeforholdsstyring, kundesuksess eller CX-design vil være gunstig, men er ikke viktig. I løpet av ExpertTrack bruker vi Salesforce Trailblazer-plattformen. | StarterDette ExpertTrack hjelper deg med å bedre forstå nøkkelfasen for å skape en positiv kundeopplevelse. Spesielt vil det forbedre ferdighetene og forbedre ansettbarheten til:
|
ExpertTrack kursoversikt
- Kundeopplevelsesdesign for kundesuksess: Effektiv CX-design og kundereiser
Oppdag CX designmetoder og utforsk viktigheten av CX i forretningssuksess. - Kundeopplevelsesdesign for kundesuksess: Hvordan lage en effektiv CX-strategi
Identifiser mål, teknologier, beregninger og interessenter som utgjør en effektiv CX-strategi. - Kundeopplevelsesdesign for kundesuksess: Hvordan bygge kundeforhold og måle suksess
Lær hvordan du bygger bedre kundeforhold for å sikre langsiktig forretningssuksess.
Hvordan ExpertTracks fungerer
Bli med på et ExpertTrack for å mestre nye ferdigheter i det valgte spesialistområdet. Arbeid deg gjennom en serie emnefokuserte kurs i ditt eget tempo, og bestå den endelige vurderingen for å få en digital sertifikatpris som beviser din kompetanse.
Bli med på en gratis 7-dagers prøveversjon Bestem deg for om ExpertTrack er riktig for deg med gratis tilgang til hele utvalget av kurs og vurderinger i en uke. | Fortsett å lære for $ 39 / måned Betal en månedlig abonnementsavgift på $ 39 så lenge det tar deg å fullføre ExpertTrack. Du kan lære i ditt eget tempo og avbryte når som helst. | Tjen digitale sertifikater Motta et sertifikat for hvert fullført kurs og bestå den endelige vurderingen for å få et digitalt sertifikat som du kan dele med ditt profesjonelle nettverk. | Bli ekspert Bruk spesialistopplæringen din til å komme deg videre i karrieren din eller bygg kompetanse på områder du brenner for. |
Hvem vil du lære med?
Ghilaine Chan
Ghilaine brenner for å la folk gjøre sitt beste arbeid og glede andre, det er kjernen i kundeservice og suksess! Hun har over 20 års erfaring med å skalere globale serviceteam.
Læring i verdensklasse med
FutureLearn
Den sosiale læringsplattformen med hundrevis av online kurs fra en fjerdedel av verdens beste universiteter.
Salesforce
Lær hvordan ledende bransjeteknologileverandør Salesforce driver forretningssuksess. Gjennom hele kurset vil du utnytte Salesforce i sammenheng med kundesuksess.
Begynn å lære i dag - gratis 7-dagers prøveversjon
Etter din gratis prøveperiode kan du:
- Betal $ 39 per måned for å fortsette å lære online
- Ha full kontroll over abonnementet ditt; du kan avbryte når som helst
- Arbeid i ditt eget tempo og sett dine egne tidsfrister på hvert trinn
- Bare betal mens du lærer; abonnementet oppheves automatisk når du er ferdig
- Fullfør online vurderinger for å teste din kunnskap og bevise dine ferdigheter
- Tjen digitale kursbevis og en endelig pris som du kan dele online, med potensielle arbeidsgivere, og ditt profesjonelle nettverk
- Hold tilgang til innholdet i kursene du gjennomfører selv etter at abonnementet ditt avsluttes
Galleri
Akkrediteringer
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Kurs i kommersiell og salgsledelse
- Spain Online, Spania
Doktor i bedriftsøkonomi i salg og produktledelse
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
- Ragusa, Italia + 1 mer
Global MBA (salgsledelse)
- UK Online, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland