Bedriftsledelse: markedsføringsprinsipper og praksiskurs - Det åpne universitetet
FutureLearn
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
10 uker
Tempo
Deltid
Studieavgift
USD 639
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Utforsk og nyt "rekreasjons" matematikk, mens du øker dine kreative og deduktive tenkeevner.
Få markedsføringsevnen du trenger for å nivåere ledelseskarrieren din
Fra å forstå kundeadferd til å designe produkter og tjenester som tilfredsstiller kundenes behov - markedsføringsteknikker og verktøy brukes til å løse styringsproblemer i et mangfoldig utvalg av profesjonelle kontekster.
Enten du jobber i en kommersiell eller ikke-kommersiell bransje, som ledelse er det viktig å forstå verdien av markedsføring og dens innvirkning på forskjellige forretningsfunksjoner.
Dette mikrokredittkortet vil introdusere deg for kjerneprinsippene for markedsføring - som dekker offline og digitale perspektiver.
Gjennom en utforskning av markedsføringsmetoder med beste praksis, vil du forbedre markedsføringskunnskapen din, forbedre den profesjonelle beslutningen og tilpasse tilnærmingen din til å løse forretningsutfordringer, uansett rolle og sektor.
Underbygget av den siste akademiske tankegangen, dekker dette mikrokredittet praktiske markedsføringseksempler og læringsregnskap fra forskjellige internasjonale merkevarer, så vel som lokale veldedige organisasjoner og sosiale virksomheter i industrier fra industri og detaljhandel til profesjonelle tjenester og helsevesen.
Du vil utvikle forståelsen din for viktige markedsføringsemner som trender, kundemotivasjon og levere kundeverdi, og lære hvordan du samler og bruker data for å ta effektive styringsbeslutninger.
Du vil også lage et verktøysett for å lage produkter og tjenester som tilfredsstiller kundens behov og som skiller produktet fra konkurrentenes tilbud.
Hvilke ferdigheter vil du lære?
- Å identifisere kundenes motivasjoner og svare på dem.
- Analysere miljøet for å identifisere markedsføringsmuligheter.
- Etablere effektive forhold til interessenter.
- Tolke og bruke data for å informere markedsføringsvedtak.
- Administrere kundenes betalingsvillighet.
- Utvikle kommunikasjonsstrategier som passer for ditt produkt eller din tjeneste.
- Plassering av tilbudet ditt for å tiltrekke de riktige kundene.
- Hvordan bygge overbevisende forretnings- og personlige merker.
- Identifisere kundenes oppfatninger av risiko og adressere dem.
- Utnytte forhold til distributører for å lykkes i markedsføringen.
- Å skille tilbudet ditt fra konkurransen.
Når vil du begynne?
Vi tar sikte på å kjøre mikrokortinformasjonen vår med noen måneder. Bli med på datoen som passer deg, eller registrer deg for å høre fra en påmeldingsrådgiver om fremtidige løp og oppdateringer.
- 29. mars 2021
Hva vil du oppnå?
Ved slutten av kurset vil du kunne:
- Løs en rekke kommersielle og ikke-kommersielle markedsføringsproblemer ved å bruke passende verktøy og konsepter.
- Bruk de nyeste verktøyene for produkt- og tjenestedesign, distribusjonsstyring og priser på reelle situasjoner.
- Samle relevant informasjon for beslutningstaking om markedsføring.
- Tolke en rekke forskjellige typer informasjon fra forskjellige informasjonskilder.
- Evaluere og implementere passende utvekslingsmetoder, inkludert forhold i forskjellige situasjoner.
Hva vil du motta
10 britiske studiepoeng på lavere nivå fra The Open University.
Du vil motta et Open University-sertifikat som bekrefter at du har mottatt 10 akademiske studiepoeng på lavere nivå. Studiepoeng tildeles ved bestått sluttvurdering.
Er du kvalifisert for denne mikrokrisen?
- Dette mikrokredittkortet er ideelt for forretningsfolk som ønsker å utvide forståelsen av markedsføring og utvikle kunnskap og ferdigheter for å forbedre ytelsen på jobben.
- Dette er et introduksjonskurs og ingen forkunnskaper om markedsføring er påkrevd. Du krever ikke noen spesifikk erfaring eller kvalifikasjoner for å registrere deg.
- Kurset tar utgangspunkt i praktiske eksempler fra mange bransjer og vil hjelpe deg med å utvikle markedsføringsevner som kan overføres til et mangfoldig utvalg av sektorer og organisasjoner.
Er dette mikrokredittmessig riktig for deg?
Dette mikrokredittkortet vil øke tilliten din til å anvende markedsføringsprinsipper på arbeidet ditt og bruke markedsføringskonsepter for å løse forretningsproblemer.
Spesielt vil det øke anvendbarheten til:
- Fagpersoner som ønsker å gå videre til ledernivå.
- Fagpersoner som er nye i en markedsføringsrolle eller jobber innen markedsføring, men mangler formelle kvalifikasjoner.
- Seniorpersoner som ønsker å utvikle sine markedsførings- og lederegenskaper.
- Selvstendig næringsdrivende som ønsker å utvikle sine ferdigheter og kunnskaper om markedsføring.
Hvem vil du lære med?
Haider Ali
Jeg er lektor i markedsføring ved OU der jeg har hjulpet tusenvis av ledere å lykkes med Professional Certificate in Management og jeg har designet 2020-versjonen for å hjelpe mange andre
Karrierefokusert læring av
Det åpne universitetet
Open University (OU) er den største akademiske institusjonen i Storbritannia og verdensledende innen fleksibel fjernundervisning, med et oppdrag å være åpen for mennesker, steder, metoder og ideer.
Hva er en mikrokreditt?
Microcredentials er designet for å opplyse deg for arbeid i raskt voksende bransjer, uten tid og kostnadsengasjement i full grad. Mikrokredittkortet ditt kan stå alene som en uavhengig legitimasjon, og noen tilbyr også akademisk kreditt for å bruke mot en grad.
Lær online med ekspertinstruktører Fullfør online-kurs ledet av eksperter over 12-16 uker med en dedikert gruppe fagfolk. | + | Fullfør prosjektbaserte vurderinger Test forståelsen din med online veiledningsmarkerte vurderinger og øvelser. | + | Tjen en profesjonell legitimasjon Fullfør læringen og bestå vurderingene dine for å oppnå en akkreditert legitimasjon. | = | Gå videre i karrieren din Bruk din mikrokreditt som bevis på dine spesialiserte ferdigheter og fremgang videre i bransjen din. |
Opptak
Programresultat
Hvilke ferdigheter vil du lære?
- Identifisere kundenes motivasjoner og svare på dem.
- Analysere miljøet for å identifisere markedsføringsmuligheter.
- Etablere effektive relasjoner med interessenter.
- Tolke og bruke data for å informere markedsføringsbeslutninger.
- Håndtere kundenes betalingsvillighet.
- Utvikle kommunikasjonsstrategier som passer for ditt produkt eller tjeneste.
- Plasser tilbudet ditt for å tiltrekke deg de riktige kundene.
- Hvordan bygge overbevisende forretnings- og personlige merkevarer.
- Identifisere kundenes oppfatning av risiko og adressere dem.
- Utnytte relasjoner med distributører for suksess i markedsføringen.
- Å skille tilbudet ditt fra konkurrentene.
Hva vil du oppnå?
Ved slutten av kurset vil du kunne:
- Løs en rekke kommersielle og ikke-kommersielle markedsføringsproblemer ved å bruke passende verktøy og konsepter.
- Bruk de nyeste verktøyene for produkt- og tjenestedesign, distribusjonsadministrasjon og prissetting i virkelige situasjoner.
- Samle inn relevant informasjon for markedsføringsbeslutninger.
- Tolke en rekke forskjellige typer informasjon fra forskjellige informasjonskilder.
- Evaluere og implementere hensiktsmessige utvekslingsmetoder, inkludert relasjoner i ulike situasjoner.