Merkevarebygging mesterklasser
Future London Academy
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
5 timer
Tempo
Deltid
Studieavgift
GBP 499 / per course *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* 5 timer med inspirerende innhold, øvelser med interaktive tavler, maler, leseliste, programgjennomføringsbevis
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Fra merkevarestrategi til Sonic merkevarebygging – utforsk hvordan ledende merkevarer forstyrrer bransjen ved å bruke nye kanaler og utviklende teknologier. Oppdag de mest innovative tilnærmingene til merkevarestrategi fra kreative og reklamebyråer i verdensklasse.
En serie mesterklasser for merkevarebygging spesielt laget for erfarne merkevarefagfolk, kreative og designdirektører. Fra ferske tilnærminger til merkevarestrategi til sonisk merkevarebygging, tonefall og sosial lytting – du vil lære verktøy, rammeverk og ferske casestudier fra de ledende kreative direktørene i London.
Bortsett fra presentasjonene fra topp merkevareeksperter, vil du også ha en unik mulighet til å få en titt bak kulissene på de mest innflytelsesrike byråene i London med virtuelle kontoromvisninger fra høyttalerne.
En 360 merkevareopplevelse
Bransjeledet
Forstå hvordan toppdesignbyråer nærmer seg merkevarebygging, hvilke rammer de bruker og hvordan de jobber med store kunder.
Virtuelle kontoromvisninger
Ikke bare hør, men se hvordan kreative team jobber i London. Vi har forberedt noen spesielle virtuelle kontorbesøk for deg, slik at du kan se plassen, føle atmosfæren og få litt inspirasjon fra høyttalerne våre.
Selvgående
Du trenger ikke bekymre deg for tidssoner eller arbeidsplanen din. Alle masterclasses er tilgjengelige for å nyte så snart du registrerer deg. Enten du foretrekker å overskue eller ta vare på opplevelsen og se dem i ditt eget tempo i din egen tid – valget er ditt.
Læreplan
Kapittel 1 - Tone of Voice
Karakter: Bruke manusskrivingsteknikker for å gjøre merkevarens stemme handlekraftig
Masterclass fra Kate Magoc, Proto
Proto er et innovasjons- og designkonsulentselskap som hjelper bedrifter i møte med disrupsjon. Protos direktør for verbal design, Kate Magoc, deler hvordan man bruker karakterarketyper og dialogskriving for å forstå hvordan en merkevare kan snakke, og hvordan man kan gå fra stemmeprinsipper til tekstforfatter for å gjøre det abstrakte virkelig.
- Oppdag måter å bruke jungianske arketyper og andre arketypemodeller for å lage karakterer og stemmeterritorier
- Fyll ut stemmeområder med verbal inspirasjon som kan føre til prinsipper og kopiere inspirasjon
- Konstruer en stemmeguide som er autentisk og handlingsdyktig
Kapittel 2 - Type
Hvorfor type?
Masterclass fra Tom Foley & James Fooks-Bale, Monotype
Monotype er kåret til "Et av de mest innovative selskapene innen design" av Fast Company, og bringer merkevarer til live gjennom typen og teknologien som forbrukerne engasjerer seg i hver dag. Selskapets rike arv inkluderer et bibliotek som kan spores hundrevis av år tilbake, med kjente skrifttyper som Helvetica, Futura, Times New Roman og mer. Sammen med teamet deres skal vi se på rollen typografi spiller i merkevarebygging. Fra å skape en ikonisk og gjenkjennelig visuell stemme, til nytten som merkevarer trenger for å håndtere dagens digitale verden, og inn i fremtiden.
- Hvorfor skal jeg bry meg om type?
- Hvordan du kan bruke type for å forbedre merkevarenes særpreg og gjenkjennelse
- Hvordan du kan bruke type for å forbedre funksjonen og nytten til merkevaren din nå og i fremtiden
Kapittel 3 - Bevegelse
Bevegelse som en måte å uttrykke merkeidentitet på
Masterclass fra Conlan Normington, FutureDeluxe
FutureDeluxe er et bevegelses-, design- og digitalt kreativt byrå. Produser unike og innovative designledede digitale opplevelser fra animasjon og bevegelsesgrafikk til interaktive installasjoner, grensesnitt og applikasjonsdesign. Deres merkevare- og bevegelsesdesigner Conlan Normington vil dele tankeprosessen hans når han nærmer seg et nytt prosjekt.
- Bruke kjerneprinsipper for identitet for å skape en følelsesmessig opplevelse
- Hvordan gi plass til det uventede
- Hvordan skrive truser som får bevegelsesdesignere til å bli gale
Kapittel 4 - Lyd
Kraften til lydmerkevarebygging
Masterclass fra Antonio Nardi, The Sound Agency
The Sound Agency er et verdensledende selskap som spesialiserer seg på lydmerkevarebygging, musikk for skreddersydde medier og offentlige rom, for ikke å snakke om generative lydinstallasjoner. I denne oppslukende økten vil deres designdirektør Antonio Nardi dele sin tilnærming til å jobbe med lyd og hvordan vi kan forbedre opplevelsene av fysiske rom gjennom kraften til lyd.
- Introduksjon til lydmerkevarebygging
- Hvordan slå sammen teknologi og innholdsskaping for skreddersydde opplevelser
Kapittel 5 - Data
Bruke sosial intelligens for å vinne nye forretninger
Masterclass fra Jasmin Fischer, SHARE Creative
Gjennom en unik blanding av datavitenskap og AI, leverer SHARE Creative skreddersydde, særegne meldinger som taler direkte til målkunden din. Jasmin Fischer, Research + Insights Director i SHARE Creative vil dykke dypt ned i sosial lytting, diskutere hvordan data kan styrke merkevaren din og forklare hvorfor det er en av de mest verdifulle datakildene for å avdekke innsikt og supercharge strategi.
- Hvordan bruke sosial intelligens
- Hvordan bruke innsikt fra sosial lytting for å øke merkevarens relevans
Kapittel 6 - Formål
Utforme en revolusjon
Masterclass fra Scarlett Montanaro og Myron Darlington, Revolt
Formålet konsulent- og aktivismebyråmerker henvender seg til når de vil forandre verden. Revolt er stolt B-Corp-sertifisert og mener at morgendagens mest suksessrike merker tar et standpunkt i dag. I denne interaktive workshopen fra kreative og designdirektører Scarlett og Myron, lærer du hvordan du starter, merkevarer og sprer revolusjoner for store globale kunder til utfordrende NGOer.
- Hvordan merke en bevegelse for merkevarer fra bedrifter til aktivisme
- 7-trinns rammeverk for hvordan du starter og sprer en bevegelse
- Hvordan bygge merkevarer som forandrer verden