
Master in
OFFISIELL MASTER I TIDIG PLEIE Euroinnova International Online Education

Introduksjon
Registrer deg hos vår offisielle master ved Antonio De Nebrija University og utvid mulighetene dine for å finne arbeid, samt øke fordelene og poengene i skalaene for opposisjoner, overføringer, konkurranser med denne offisielle master i online utdanning. Ikke vent lenger, be om informasjon. 100% online og score i opposisjoner.
Generelle egenskaper
Sammendrag av profesjonelle utganger fra offisiell master tidlig omsorg:
Early Care er definert som settet med tiltak som er rettet mot studentbefolkningen, deres familie og deres miljø, som tar sikte på å reagere så raskt som mulig på de midlertidige eller permanente behovene til barn med utviklingsforstyrrelser eller som er utsatt for å lide av dem , som angitt i White Book on Early Care utarbeidet av Royal Board on Disability of the Ministry of Labor and Social Affairs. Denne hvite boken om tidlig oppmerksomhet ble utgitt for første gang i år 2000 og har krevd utarbeidelse av 3 utgaver og distribusjon av 8.500 eksemplarer, som et tegn på den store etterspørselen som eksisterer om saken i dag. Dataene i denne rapporten er hentet fra tredje utgave av White Book on Early Care, i 2005.
Mål for offisiell master tidlig omsorg:
Grunnleggende kompetencer
- Besitte og forstå kunnskap som gir grunnlag eller mulighet til å være original i utviklingen og / eller anvendelsen av ideer, ofte i forskningssammenheng.
- At studentene vet hvordan de skal bruke den ervervede kunnskapen og deres evne til å løse problemer i nye eller lite kjente miljøer innenfor bredere (eller tverrfaglige) sammenhenger knyttet til deres studieområde.
- At elevene er i stand til å integrere kunnskap og møte kompleksiteten i å formulere vurderinger basert på informasjon som, ufullstendig eller begrenset, inkluderer refleksjoner om det sosiale og etiske ansvaret knyttet til anvendelse av deres kunnskap og vurderinger.
- At elevene vet hvordan de skal kommunisere sine konklusjoner og kunnskapen og de ultimate grunnene som støtter dem til spesialiserte og ikke-spesialiserte publikum på en klar og entydig måte.
- At elevene har læringskunnskaper som gjør at de kan fortsette å studere på en måte som i stor grad vil være selvstyrt eller autonom.
generelle ferdigheter
- Integrer eksisterende modeller for tidlig omsorg i utdanningssammenheng.
- Etablere evaluerings- og intervensjonsverktøy i tidlig omsorg.
- Inkluder familien i arbeidet med tidlig omsorg.
- Organiser tidlig omsorg i det tverrfaglige teamet.
- Planlegg utforming og organisering av tidlig omsorg i utdanningssammenheng.
spesifikke ferdigheter
- Syntetisere dagens systemer og modeller for tidlig omsorg i utdanningssammenheng.
- Samle og gjennomgå informasjon av vitenskapelig karakter, kritisk og autonomt, i forhold til tidlig omsorg og utforming av effektive tiltak.
- Relatere egenskapene til barndomsforstyrrelser med evaluerings- og intervensjonsprosessen i tidlig omsorg.
- Formuler kriteriene for anvendelse av prosedyrer for tidlig omsorg.
- Etablere evaluerings- og diagnostiske prosedyrer for tidlig omsorg.
- Design metoder og verktøy for tidlig intervensjon.
- Bruk spesifikke familiemiljøvurderingsteknikker for arbeid i barneomsorg.
- Design, basert på empiriske data, veiledning og rådgivningsplaner for tidlig omsorg i familiemiljøet.
- Planlegg spesifikke strategier for tidlig intervensjon for autismespekterforstyrrelser.
- Strukturere og koordinere tidlig omsorgsarbeid i et tverrfaglig team.
- Planlegge og organisere evaluerings- og intervensjonsprogrammer i utdanningssammenheng.
- Bruk kunnskapen som er oppnådd i master for å utvikle, avsløre og forsvare en jobb innen tidlig omsorg.
Profesjonelle muligheter for offisiell mester tidlig oppmerksomhet:
Denne mastergraden i tidlig omsorg gjør at du kan jobbe som spesialist i tidlig omsorg i: Tidlige omsorgs- og barneintervensjonssentre og tjenester, offentlige, samordnede, sosiale initiativ og / eller private. Utdanningsentre for spedbarns- og grunnskole- og spesialundervisningssentre. Fellesskapsspesifikke og spesialiserte sosiale tjenester. Organisasjoner og institusjoner fokuserte på tidlig barndom. Psykopedagogiske sentre og skap. Nevropsykologi, fysioterapi eller logopedisentre spesialiserte seg i tidlig barndom. Rådgivningstjenester til sentre og tjenester med fokus på tidlig barndom. Spesialpedagogiske sentre Skoler med barneklasserom Psykoedukative skap Neonatologienheter på sykehussentre Barneenheter i helsesentre Barnas rehabiliteringssentre Lekesentre Barnehager Autonomt arbeid.
Hva forbereder den offisielle mesteren tidlig omsorg deg på:
Universitetets mastergrad i tidlig intervensjon gjør det mulig for studenter å evaluere barn som viser endringer i utviklingen for å avgjøre om de er kandidater til et tidlig intervensjonsprogram. De vil også bli opplært til å utvikle et tidlig omsorgsprogram basert på utviklingsunderskuddet som presenteres av barnet. Studentene vil ha ferdighetene til å jobbe integrert i et tverrfaglig team og ta som referanse til barnets familiemiljø. Studenten vil motta en mastergrad i tidlig barndomsomsorg fra Antonio de Nebrija University med 60 studiepoeng. Denne universitetsmastergraden i tidlig omsorg er et program som venter på bekreftelse av ANECA.
Hvem er den offisielle mesteren tidlig omsorg rettet mot:
De som er interessert i å studere og få tittelen universitetsmester i tidlig barndomsomsorg fra Antonio de Nebrija University må overholde kravene i gjeldende lovgivning, med oppføringsprofilen som en universitetsutdannet eller tilsvarende (kandidater eller nyutdannede), i undervisning, pedagogikk, psykologi (med omtale eller spesialitet i utdanning) eller psykopedagogikk. På samme måte, gitt programmets tverrgående karakter, de studentene som har fullført mastergraden i lærerutdanning for ESO og baccalaureate, FP og språkundervisning eller er i besittelse av Certificate of Pedagogical Aptitude (CAP), samt andre kandidater og Universitetsutdannede som underviser fagpersoner eller jobber som professorer i utdanningsinstitusjoner, handelshøyskoler eller universiteter (inkludert doktorgrader i universitetssektoren).