
Master in
Master i tidlig omsorg Euroinnova International Online Education

Introduksjon
Ta denne Mesteren og bli en ekspert i tidlig omsorg takket være denne Online Master. Med denne opplæringen får du den nødvendige kunnskapen for å kunne vurdere og gripe inn i de forskjellige virkelighetene til barn fra helse, utdanning, familie og sosial omsorg.
Master tidlig omsorg
Gjennom denne master tidlig omsorg vil du kunne vite grundig hvordan du skal gripe inn i barnebefolkningen mellom 0 og 6 år. Det grunnleggende målet med denne innovative tidligpleiemesteren er at du kan lære å forebygge utviklingsforstyrrelser, samt ta vare på de barna som lider av det eller har risiko for å lide av det.
Hva er de profesjonelle mulighetene til master i tidlig omsorg?
Etterspørselen etter denne profesjonelle er stadig oftere. Takket være ferdighetene og kunnskapene som førermesteren gir deg, vil du kunne tilegne deg utvikling av introspektiv kapasitet, samt kritikk som lar deg øke din profesjonelle karriere. Det er et stort mangfold av faglige muligheter fra master i tidlig omsorg, blant annet følgende som skiller seg ut:
- Rådgiver i foreninger og stiftelser orientert mot oppmerksomheten til barn med nedsatt funksjonsevne;
- Samarbeider med institusjoner og tjenester som samarbeider om utvikling og utdanning av barnet;
- AT -spesialist i private konsultasjoner;
- Rådgiver i programorganisasjonssentre, sentre for barns sosiale velferd;
- Uavhengig samarbeidspartner i ulike utdanningsprosjekter.
Dette er noen av de viktigste jobbmulighetene ved mastergraden for tidlig omsorg, der du kan oppnå de nødvendige ferdighetene i barneutviklingsintervensjon, være i stand til å jobbe i en psykopedagogikk eller et psykologisk omsorgssenter.
Få din profesjonelle opplæring gjennom mastergraden for tidlig omsorg med denne universitetsmastergraden som også lar deg jobbe i sosiale tjenester for barn som er i risikosituasjoner. Du vil jobbe hånd i hånd med sosialpedagoger.
Euroinnova har det største tilbudet av kurs og master på markedet til den beste prisen.
Hva er tidlig omsorg?
Tidlig omsorg påvirker hundre prosent av barnepopulasjonen mellom 0 og 6 år, miljøet og familien. Den tar sikte på å svare så raskt som mulig på de permanente eller forbigående behovene til barn med utviklingsforstyrrelser eller som er utsatt for å lide av dem.
Bare en prosentandel av de med virkelige advarselstegn for å ha eller ha lidelser trenger tidlig intervensjon.
Faser av tidlig påvisning av lidelsen:
- Primær forebygging for å hindre risikoen for å lide mulige endringer.
- Sekundær forebygging for å forhindre at barn som er utsatt for lidelse, lider av dem.
- Tertiær forebygging, som brukes med barn som har en funksjonshemming og fokuserer på at disse barna skal ha best mulig livskvalitet og oppnå størst mulig utvikling.
Til hvilke mindreårige er tidlig omsorg rettet?
Tidlig barneomsorg er rettet mot gutter og jenter som har følgende utviklingsforstyrrelser:
- Språkutviklingsforstyrrelser.
- Kognitive utviklingsforstyrrelser.
- Somatiske uttrykksforstyrrelser.
- Følelsesmessige lidelser
- Regulering og atferdsforstyrrelser
- Forholds- og kommunikasjonsforstyrrelser.
Hva slags lidelser er det?
- Forstyrrelser i motorisk utvikling
- Spinal opprinnelse lidelse
- Perifer lidelse
- Muskelbeinlidelse
- Og så videre
- Synsforstyrrelser
- Spinal opprinnelse lidelse.
- Perifer lidelse
- Muskelbeinlidelse
- Og så videre
- Hørselsforstyrrelser
- Oppførsel eller overføring
- Perceptuell eller sensorineural
- Blandet
- Kofose
- Pringual
- Og så videre
- Psykomotoriske lidelser
- Enkel psykomotorisk retardasjon
- Dynamiske koordinasjonsforstyrrelser
- Åndedrettskontrollforstyrrelser
- Og så videre
Hva forstår vi med atferdsterapi?
Atferdsterapi er en type psykologisk behandling som stammer fra laboratorieforskning fra atferdstilnærmingen.
Noen av strategiene som brukes i atferdsterapi er:
- Klassisk kondisjonering.
- Positiv instrumental kondisjonering
- Systematisk desensibilisering.
- Opplæring i problemløsning.
- Selvstendig trening.
- Modellering.
- Selvopplæring.
- Skjult utryddelse og bevisstgjøring.
- Tenkte å stoppe.
- Stressinokulasjon.
- Kognitiv restrukturering.
- Sensorisk målretting og andre hyggelige aktiviteter.
- Biofeedback.
På Euroinnova Business School tilbyr den flere opplæringer for å tilpasse seg den modaliteten du liker best, og dessuten lar vi deg stå til disposisjon for en annen mastergrad for tidlig omsorg knyttet til emnet.
Få din profesjonelle opplæring gjennom mastergraden for tidlig omsorg med denne universitetsmastergraden som også lar deg jobbe i sosiale tjenester for barn som er i risikosituasjoner. Du vil jobbe hånd i hånd med sosialpedagoger.
Benytt deg av denne muligheten og utvikle din profesjonelle karriere!
Generelle egenskaper
Oppsummering av profesjonelle muligheter for master i tidlig omsorg:
Early Care innebærer å forebygge, oppdage og gripe inn i problematiske situasjoner i barns utvikling i et forsøk på å sikre fysisk, psykologisk og sosial velvære for barn med funksjonshemming, lidelser eller risiko for å lide dem. Læreren må på samme måte være forberedt på å møte disse mulige vanskelighetene i klasserommet, og for dette er det viktig at de tilegner seg de nødvendige ferdighetene for observasjon, forebygging og intervensjon i barns atferdsproblemer. Denne mesteren tar sikte på å gi lærerne kunnskap og verktøy som er nødvendige for design og utvikling av forebyggende, optimaliserende og kompenserende handlinger som letter tilstrekkelig modning av barn i alle utviklingsområder. Hvis du vil fullføre studiene med et masterprogram med en grad utstedt av universitetet, er dette ditt beste alternativ. Takket være våre mastergrader kan du utvikle treningen din innen pedagogisk innovasjon, psykomotoriske ferdigheter, barneutvikling, etc. I tillegg er universitetsdiploma med ECTS -studiepoeng du vil motta rabatt på offentlige administrasjonseksamener og stillingsstyrer. Kontakt vårt studiesenter og be om detaljert informasjon uforpliktende om de tilgjengelige masterene knyttet til utdanningsområdet.
Mål for tidlig omsorgsmester:
Dette masterprogrammet med universitetsgjenkjenning og ECTS -studiepoeng gir studentene den riktige opplæringen for å spesialisere seg i utdanningsfeltet, og behandler lidelser som oppstår oftere i en tidlig alder. For dette er følgende mål etablert, blant andre:
- Kjenn handlingsområdet, målpopulasjonen og de teoretiske hovedmodellene innen tidlig omsorg.
- Lær de grunnleggende retningslinjene for diagnose og intervensjon hos barn med utviklingsforstyrrelser fra et bredt og tverrfaglig perspektiv.
- Detaljer tidlige tegn på ulike utviklingsforstyrrelser og vanskeligheter for å muliggjøre tidlig oppdagelse og mer effektiv intervensjon.
- Kjenn egenskapene til psykoedukasjonell intervensjon i atferdsforstyrrelser i barndommen.
- Kjenn de viktigste typene atferdsforstyrrelser, deres årsaker og konsekvenser.
- Forstå de ulike atferds- og / eller kognitive behandlingene og teknikkene som kan brukes i barndommen, samt tilegne deg grunnleggende kunnskap for riktig bruk.
Profesjonelle muligheter for master i tidlig omsorg:
Når opplæringsprogrammet for denne mastergraden er fullført, vil studentene ha tilegnet seg den nødvendige opplæringen for å utvikle sin profesjonelle karriere i barnehager, stimuleringssentre, spedbarns-, grunnskole- og videregående opplæringsskoler støttet av offentlige eller private midler, etc.
Hva forbereder førstelederen deg på:
Denne mesteren vil gi læreren den nødvendige kunnskapen for å kunne vurdere de forskjellige virkelighetene til barn fra helse, utdanning, familie og sosial omsorg. På samme måte vil det tillate deg å gripe inn i situasjoner der barnet lider av atferdsendringer og identifisere hvilken type lidelse det lider for å anvende passende atferdsterapi og analysere årsakene og konsekvensene av denne lidelsen. I tillegg til å hjelpe deg med å fullføre studiene og forbedre din faglige utvikling, gir denne mastergraden deg muligheten til å oppnå en grad utstedt av universitetet og godkjent med ECTS -studiepoeng. , med gyldighet i hele landet.
Hvem er mester for tidlig omsorg rettet mot:
Dette masterprogrammet er rettet mot høyere teknikere i tidlig barndomsopplæring, barnehageassistenter, lærere i tidlig barndomsopplæring, grunnskole, sosialpedagoger, psykologer, pedagoger, psykopedagoger, etc. og generelt enhver universitetsutdannet som er interessert i å utføre sitt profesjonelle arbeid i undervisningsfeltet eller en far eller mor som ønsker å lære stimuleringsteknikker i tidlige aldre. På samme måte er det rettet mot fagpersoner i utdanning som er interessert i kvalitetsopplæring, slik at de kan se klasserommers endrede virkelighet og de nye ferdighetene som kreves for å utøve yrket. I tillegg er de mestere som er rettet mot alle de som ønsker å få en godkjent universitetsgrad med ects studiepoeng, baremable i utdanningskonkurranser.
Treningens offisielle karakter:
Denne opplæringen er ikke inkludert i omfanget av offisiell regulert opplæring (tidlig barndomsutdanning, grunnskoleutdanning, videregående opplæring, offisiell yrkesopplæring FP, baccalaureat, universitetsgrad, offisiell universitetsmester og doktorgrad). Det er derfor en utfyllende og / eller spesialiseringstrening, rettet mot tilegnelse av visse ferdigheter, evner eller ferdigheter av profesjonell karakter, som kan vurderes som en fortjeneste i jobbstyrer og / eller konkurransedyktige eksamener, alltid innenfor opplæringsdelen. og / eller kontinuerlig opplæring, er det alltid viktig å gjennomgå de spesifikke kravene for vurderingen av den spesifikke offentlige jobbbanken som vi ønsker å søke om.