Master i Digital Business Management, BI og kunstig intelligens
ESPM – Brasil
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
São Paulo, Brasil
Språk
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
3 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
BRL 608 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* opptil 35 avdrag på 608,78 BRL + 1 avdrag på 670,18 BRL
Introduksjon
Master i Digital Business Management, BI og Artificial Intelligence har som mål å forbedre lesingen av et stadig mer konkurransedyktig forretningsmiljø, programmet er basert på en metodikk som krever at deltakerne forbereder og anvender strategiske handlinger for det digitale mediet som artikulerer med forretningsstrategien. I et samarbeidsmiljø vil deltakerne planlegge handlinger og et kursgjennomføringsprosjekt.
Galleri
Ideelle studenter
alumniprofil
Nyutdannede fra Master i Digital Media Management, Business Intelligence og Artificial Intelligence-kurs forventes å ha følgende kvalifikasjoner:
- Utvikle strategiske handlinger fokusert på resultatstyring i det digitale miljøet.
- Ta beslutninger gjennom analytiske metoder som fremmer bedriftenes konkurranseevne.
- Danne, utvikle og lede høypresterende team.
- Å vite hvordan man håndterer motstridende krav.
hvem det er ment for
- Senioranalytikere, koordinatorer og ledere, med potensial til å påta seg lederstillinger.
- Konsulenter og selvstendig næringsdrivende som jobber i området og som ønsker å forbedre seg for å betjene mellomstore og store bedrifter.
- Bedrifter, reklame- og kommunikasjonsbyråer som trenger å trene opp sitt lederskap.
- Koordinatorer og ledere for ulike forretningssegmenter.
Opptak
Læreplan
hva vil du lære
Kursfagene støttes av nettkonferanseklasser utført av professorer med omfattende faglig og akademisk erfaring i det respektive emnet, tekster, aktuelle bibliografiske indikasjoner og innspilte klasser. Dynamikk, caser og kritiske analyser er en integrert del av aktivitetene gjennom hele kurset, og fremmer deltakende læring.
- Integrering av disiplin
Ledelse og strategisenter
- Strategisk markedsføring
- Økonomi brukt på markedsføring
- Ledelse og strategisk personaleledelse
- Designtenkning og nye forretningsmodeller
BI og kunstig intelligenssenter
- Data Science & Business Intelligence
- Forbrukerinnsikt
- Digital Analytics
- Kvantitative metoder brukt på markedsføring
- Grunnleggende om kunstig intelligens
- Maskinlæring brukt på markedsføring
Digital ledelseskjerne
- Grunnleggende om markedsføring
- Digitale plattformer og teknologi
- Forretningserfaring
- Strategi for sosiale medier
- Martech & Programmatic Advertising
- Søkemotormarkedsføring
Anvendt fullføringsprosjekt
Det består av veiledet forberedelse av et anvendt prosjekt for planlegging av digital kommunikasjon og forretningsintelligens, med tanke på den praktiske anvendelsen av teoretiske referanser, konsepter og metoder som dekkes gjennom kurset. Prosjektet overvåkes av en veileder, som vil fungere som en tilrettelegger for utviklingen og, når det er fullført, vil bli sendt til et personlig panel for evaluering.
*På slutten av kurset vil studentene presentere kurskonklusjonsarbeidet (TCC) personlig for et panel av professorer. Presentasjonen finner sted ved en av ESPM-enhetene, i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.