Master Custom Class Mentoring
ESPM – Brasil
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
São Paulo, Brasil
Språk
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
4 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
BRL 1 019 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* opptil 35 avdrag på 1 019,94 BRL + 1 avdrag på 1 123,02 BRL
Introduksjon
Master Custom Class Mentoring-kurset er et fjernundervisningskurs som gjør det mulig å sette sammen pensummatrisen med disipliner tilpasset læringsmålene dine blant alternativene i ESPMs portefølje.
ESPM forstår at bruk av teknologier kombinert med forskjellige undervisnings- og læringsmetoder gjør det mulig å tilpasse undervisningen for å optimalisere læring eller raskt ivareta spesifikke læringsbehov. I en mer fleksibel og tilpassbar undervisningsmodell utvikler studenter og mentorlærere en individualisert læringsagenda og velger alternativer som tilfredsstiller deres behov.
Læreplan
Master Custom Class Mentoring er et lato sensu postgraduate kurs som vil vare 480 timer, med en estimert gjennomføringstid på 20 måneder, som kan variere i henhold til matrisen av disipliner og studentprestasjoner.
Dersom studenten ønsker å inkludere emner som legger timer til den opprinnelig planlagte arbeidsmengden, vil disse bli behandlet som valgfrie emner.
Hvilket fokus vil du legge til det endelige arbeidet ditt?
Fullføringsbeviset og vitnemålet vil bli laget i henhold til konsentrasjonsområdet. Eksempel: Master Custom Class i digital markedsføring
Atferd, kommunikasjon og forbruk
Dette konsentrasjonsområdet omhandler forståelse av forbrukeratferd og forbruk og prosessen med å kommunisere med dem. Eksempler på temaer: kundereise, kjøperpersona, læringsprosess, tilfredshet og lojalitet, media
Digital markedsføring
Dette konsentrasjonsområdet jobber med markedsføring brukt på den digitale tidsalderen og prosessen med å planlegge og administrere digital markedsføring. Eksempler på emner: sosiale medier, SEO, inbound marketing, konverteringsmarkedsføring, digital analyse.
Business & Management
Dette konsentrasjonsområdet er dedikert til et bredt syn på organisasjoner, deres prosesser og deres strategier. Eksempler på emner: forretningsmiljø, forretningsstrategi, personalledelse, lederegenskaper, scenarioanalyse, risikostyring.
Kommersiell, detaljhandel og omnikanalutvikling
Dette konsentrasjonsområdet fokuserer på forretningsprosessene til selskapene og kjøperen. Eksempler på emner: shoppermarkedsføring, prissetting, handelsmarkedsføring, kanaladministrasjon, omnikanal, CRM.
Ledelse av markedsføringsstrategi
Dette konsentrasjonsområdet er for fagfolk med fokus på prosess og markedsføringsstrategi. Eksempler på emner: markedsføringsstrategi, markedsanalyse, DNVB-er, markedsføringstrender, innovasjon, nevrovitenskap.
Omdømme og samfunnsmessig-miljøansvar
Dette konsentrasjonsområdet tar for seg merkevareomdømme og prosesser for sosialt og miljømessig ansvar. Eksempler på temaer: formål, omdømmehåndtering, krisehåndtering, CSR.
Programresultat
Etter fullføring av kurset vil fagpersonen kunne bruke kunnskapen som er tilegnet gjennom kurset for å svare på de nåværende og fremtidige kravene til deres profesjonelle karriere, og dermed danne en komplett profesjonell innen sitt kompetanseområde med ferdigheter som inkluderer:
- Ledelse og selvledelse av din faglige utvikling;
- Kritisk kapasitet til de organisatoriske utfordringene den står overfor og den organisatoriske konteksten;
- Utarbeidelse og valg av alternativer til organisatoriske problemer
Galleri
Ideelle studenter
hvem det er ment for
Gitt fleksibiliteten til læreplanen, bestående av disipliner og fullføringsprosjektformat å velge mellom, er dette kurset rettet mot personer som har minst to års yrkeserfaring, uteksaminert innen et hvilket som helst kunnskapsområde og som ønsker å utdype eller oppdatere sine kunnskap innen aktivitetsområdene til ESPM.