Ettereksamen i kommunikasjon og digital design
ESPM – Brasil
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
São Paulo, Brasil
Språk
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
3 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
BRL 517 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* opptil 35 avdrag på 517,84 BRL + 1 avdrag på 570,19 BRL
Introduksjon
Graduate Program i kommunikasjon og digital design har som mål å trene ledere innen markedsføring og strategi til å jobbe i organisasjoner av forskjellige størrelser og sektorer, og fremme utviklingen av en visjon om markedstrender som fører til effektiv ledelsesmessig beslutningstaking og utviklingsledelse. holdninger forenlig med filosofien om fokus på marked, etikk og samfunnsansvar.
Læreplan
hva vil du lære
Kursopplegget har en sammensetning som gjenspeiler ESPMs erfaring med opplæring av markedsføringsfagfolk.
I alt har kurset 11 disipliner og en disiplin for utarbeidelse av Course Completion Work (TCC). Deltakeren vil studere ett emne om gangen med undervisning via nettkonferanse to dager i uken, i henhold til kursplanen.
forretningsferdigheter
Dannet av moduler som tar sikte på å utvikle postgraduate generell kompetanse
- Forretningsmiljø og forretningsstrategier
- Personalledelse
- Grunnleggende om markedsføring
- Grunnleggende om økonomistyring
Digital markedsføring
Består av moduler som tar sikte på å utvikle generell områdekompetanse
- Digital forbrukeratferd
- Digitale medier I: Displaymedier og søkemotormarkedsføring
- Digitale medier II: Sosiale medier og nye medier
- E-handel
Brukererfaring
Dannet av moduler som tar sikte på å utvikle spesifikke kurskompetanse
- Informasjonsarkitektur og interaksjonsdesign
- Prototyping og brukervennlighetstester
- spillifisering
Gjennomføring av kursarbeid
Utarbeid et siste arbeid, med praktisk anvendelse av teoretiske referanser, konsepter og metoder som dekkes gjennom hele kurset. Utvide, organisere og utdype kunnskapen om hovedkonseptene som er involvert i utarbeidelsen av en kommunikasjons- og digital designplan.
Med veiledning av en rådgiverprofessor vil studenten utvikle et prosjekt med praktisk anvendelse av de teoretiske referansene og metodikkene som tas opp gjennom kurset, som kan brukes på deres arbeidsplass eller til og med rettet mot entreprenørskap.
*På slutten av kurset vil studentene presentere kurskonklusjonsarbeidet (TCC) personlig for et panel av professorer. Presentasjonen finner sted ved en av ESPM-enhetene, i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Programresultat
Trene deltakere innen kommunikasjon og digital design til å jobbe i organisasjoner av forskjellige størrelser og sektorer, og favorisere utviklingen av en gjeldende markedsvisjon som fører til effektiv ytelse og utvikling av holdninger som er kompatible med markedet, innen etikk og ansvar.
Galleri
Ideelle studenter
alumniprofil
Nyutdannet ved postgraduate-kurset i kommunikasjon og digital design forventes å ha følgende kvalifikasjoner:
- Støtte driften i hovedmarkedsføringskanalene og digitale grensesnitt.
- Innlemme beste praksiser for brukervennlighet som optimaliserer brukerinteraksjon med digitale eiendeler.
- Bruk gode mellommenneskelige forholdspraksis for å bidra til teamprestasjon.
hvem det er ment for
Rettet mot nyutdannede innen ethvert kunnskapsområde og til gründere som jobber eller trenger å utdype kunnskapen innen kommunikasjon og digital design, med sikte på å utvide deres forståelse av bedrifters behov.