
Master in
Master i merkevarebygging og reklamekreativitet ESDESIGN - Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Introduksjon
For øyeblikket må de som er ansvarlige for merkevarestrategi forstå det dype forholdet mellom teknologi, personlige verdier og menneskelige relasjoner for å bruke dem til merkevaredesign. Ellers vil de ikke kunne generere relevante meldinger for merkevarer, produkter eller tjenester. Fra denne refleksjonen er født denne BrandStorming: Master in Brand Communication. Og også fra det faktum at det heldigvis alltid vil være nødvendig med et kjent utgangspunkt: kreativitet, strategi og planlegging.
En idé, en historie å fortelle, en app som knytter seg til publikum, en tweet som mobiliserer markedet. Kort sagt, kreativitet, i sin bredeste definisjon, blir mer enn noen gang målestokken for enhver kommunikator. På utgangspunktet og også ved selve formålet med merkevareledelse.
Hvorfor studere ved ESDESIGN?
- Ingen tidsplaner. Fra hvor som helst i verden
- Liveundervisning hver uke
- Vi designer for det virkelige liv
Programresultat
- Du vil lære å fortelle historien om en merkevare som genererer et varig følelsesmessig bånd.
- Du vil få et kritisk og kreativt syn på virkeligheten og kjøpsmotivasjoner.
- Du vil tilegne deg evnen til å oppdage koblinger mellom forbrukere og merkevarer.
- Du vil utvikle en merkevares diskurs i sosiale nettverk og digitale miljøer.
Personer som består evalueringen av programmet vil oppnå dobbeltgraden: ESDESIGNs egen tittel og en tittel fra International University of Valencia (VIU), som vil akkreditere dem som profesjonelle i spesialiteten som er studert.