
Master of Business Administration (MBA) med turisme og gjestfrihet
Online Malta
VARIGHET
18 up to 36 Months
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid, Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Feb 2025
STUDIEAVGIFT
EUR 21 000
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Introduksjon
Vi introduserer vår Master of Business Administration (MBA) med turisme og gjestfrihet! Dette 18-måneders programmet, som omfatter 90 europeiske studiepoeng, tilbyr en mastergrad nivå 7 på European Qualification Framework. Opplev en interaktiv, personlig og nyskapende nettstudiereise med et dedikert fokus på å mestre forviklingene ved turisme og gjestfrihet. Øk dine karrieremuligheter i disse dynamiske bransjene med vår omfattende læreplan som er skreddersydd for å møte kravene til dagens globale marked.
MBA i turisme og gjestfrihet består av tre forskjellige nivåer. På det første nivået – lansering, vil elevene bli eksponert for de viktigste verktøyene, teoriene, modellene og konseptene om hvordan man administrerer en moderne liten og mellomstor bedrift. Det andre nivået – utdyping dekker aktuelle emner og nye teorier for å forberede elever på fremtidige utfordringer og muligheter. Det tredje nivået - spesialisering lar elever fokusere på turisme og gjestfrihet, inkludert deres endelige masterprosjekt.
Tidligste startdato: Den 1. i hver måned
Varighet
- Heltid inntil 18 måneder
- Deltid opptil 18 måneder (eventuelt opptil 36 måneder)
Søknadsfrist: Månedlig, innen den 20. i måneden
Galleri
Opptak
Læreplan
Fulltid
Fase 1: Lansering
- Måned 1: Digitale og bærekraftige forretningsstrategier (5 stp)
- Måned 2: Ledelse for en bærekraftig verden (5 stp)
- Måned 3: Anvendte forskningsmetoder og datavitenskap (5 stp)
- Måned 4: Digital markedsføring (5 stp)
- Måned 5: Økonomi for beslutningstakere (5 stp)
- Måned 6: Organisasjonspsykologi og personalledelse (5 stp)
Fase 2: Utdyping
- Måned 7: Entreprenørskap og disruptiv innovasjon (5 stp)
- Måned 8: Drift og Business Intelligence (5 stp)
- Måned 9: Globale nettverksstrategier og økosystemer (5 stp)
- Måned 10: Lederskap i en nettverksverden (5 stp)
- Måned 11: Bedriftsinformatikk for den digitale økonomien (5 stp)
- Måned 12: Kunstig intelligens for bedrifter (5 stp)
Fase 3: Spesialisering
- Måned 13-14: Tourism and Hospitality Management (10 stp)
- Måned 15-18: Avsluttende masterprosjekt (20 stp)
Deltid
Fase 1: Lansering
- Måned 1-2: Digitale og bærekraftige forretningsstrategier (5 stp)
- Måned 3-4: Ledelse for en bærekraftig verden (5 stp)
- Måned 5-6: Anvendte forskningsmetoder og datavitenskap (5 stp)
- Måned 7-8: Digital markedsføring (5 stp)
- Måned 9-10: Økonomi for beslutningstakere (5 stp)
- Måned 11-12: Organisasjonspsykologi og personalledelse (5 stp)
Fase 2: Utdyping
- Måned 13-14: Entreprenørskap og disruptiv innovasjon (5 stp)
- Måned 15-16: Drift og Business Intelligence (5 stp)
- Måned 17-18: Globale nettverksstrategier og økosystemer (5 stp)
- Måned 19-20: Ledelse i en nettverksverden (5 stp)
- Måned 21-22: Bedriftsinformatikk for den digitale økonomien (5 stp)
- Måned 23-24: Kunstig intelligens for bedrifter (5 stp)
Totalt studiepoeng – Utdypingsfase
Fase 3: Spesialisering
- Måned 25-28: Tourism and Hospitality Management (10 stp)
- Måned 29-36: Avsluttende masterprosjekt (20 stp)
Undervisnings-, lærings- og vurderingsprosedyrer
EIM bruker en passende blanding av undervisnings- og læringsmetoder som lar elever med ulike læringsstiler og evner fullføre våre gradskurs. Den didaktiske tilnærmingen er basert på en opplærings- og læringstilnærming i Oxbridge-stil som er godt egnet for interaktiv og studentsentrert læring som fremmer aktiv deltakelse av studenter og en personlig læringsopplevelse.
Programmet har et variert utvalg av læringsaktiviteter innebygd i innholdet for hver modul. Vurderingen av studieprestasjonen inkluderer en kombinasjon av feedforward fra forelesere og fagfeller på delarbeider utviklet for hver veiledning og en avsluttende eksamen. Det valgte eksamensformatet for hver modul er på linje med de spesifikke læringsutbyttet for denne modulen.
Vurderingene er basert på den samlede evalueringen av delarbeider levert for hver veiledning og av avsluttende eksamen. Alle vurderinger bekreftes av en annen kvalifisert foreleser eller coach. For å sikre originaliteten til casestudiet som er utviklet, inkluderer sluttvurderingen en muntlig presentasjonsdel hvor studentene presenterer sin avsluttende case.
Karaktersystemer
- Utmerkelse (80-100 %)
- Meritter (65–79 %)
- Bestått (50–64 %)
- Ikke bestått (0–49 %)