
Kurs in
Mote merkevarebygging og kommunikasjon på nett Conde Nast College

Bli med oss for online informasjonsarrangementer
Se tilgjengelige datoer
Introduksjon
Dette kurset er designet for alle med interesse for motemerkevarebygging og markedsføring, og utforsker måtene motemerker engasjerer, kommuniserer og kobler til forbrukerne på. Den er ideell for de som ønsker å utforske ulike fasetter av merkevarebygging og markedsføring innen moteindustrien, så vel som de som ønsker å forstå teorien og den strategiske planleggingen bak et vellykket merke. Det er et interaktivt kurs som tar sikte på å forbedre og bygge en innledende forståelse av hvordan motemerker opererer, både nå og i fremtiden.
Dette kurset gir en introduksjon til motemerker og markedsføring og utforsker hvordan merkevarer skapes, hvordan de bygger verdi for forbrukere og hvordan de må tilpasse sine markedsføringstilnærminger for å holde moderne og utviklende forbrukere engasjert. Studentene vil lære å gjenkjenne nøkkelfaktorene for vurdering når det gjelder motemerking og markedsføring i nåværende og nye miljøer. Studentene vil også lære hvordan merkevarebygging og kommunikasjon implementeres i ulike områder av bransjen.
En rekke aktiviteter vil bli introdusert hver uke som studentene kan gjennomføre; disse vil bestå av samarbeidsaktiviteter med andre studenter på emnet, samt selvstendige prosjekter.
Etter vellykket gjennomføring av kurset vil studentene bli tildelt et Condé Nast College Certificate of Achievement og vil ha fått en bred innledende kunnskap om:
- Motemerker og hvordan de markedsfører og promoterer sine verdier og produkter
- De forskjellige fasettene ved å forstå forbrukere
- Etikk og bærekraftig merkevarepraksis
- Merkevarestrategi
- Bygge et merke fra bunnen av
- Hvordan merkevarer bruker sosiale medier for å få kontakt med publikum
- Fremtiden til motemerker og hvordan merkevarebygging endrer seg
Dette kurset fungerer som et godt springbrett til andre Condé Nast-kurs på høyere nivå.
Hvorfor velge dette kurset?
Condé Nast College har uovertruffen tilgang til de beste og flinkeste hodene i bransjen, inkludert teamene på Vogue, LOVE, Glamour, GQ og en rekke andre Condé Nast-titler. Høgskolen er i den høye posisjonen til å kunne kombinere akademisk dyktighet med uovertruffen koblinger til mote- og medieindustrien. Dette skaper et unikt pedagogisk miljø for elevene å trives i.
Noen av bransjeekspertene du vil få en mulighet til å høre fra i løpet av kurset inkluderer, men er ikke begrenset til:
- Ruth Marshall-Johnson – Futurist (Ex Future Laboratory)
- Timothy Rennie - Kreativ direktør
- Alexis Jourrou – Global Head of Social, Condé Nast
- Hannah Springett – Senior Product Designer hos Condé Nast & Freelance Creative Director
- Stephanie Barker-Fry – PR- og kommunikasjonskonsulent
- James Hayes og Aldo Kahane – Concept Leads på Midnight Club Brand Experience Agency
Virtuell eksamen
På slutten av kurset vil vi holde et virtuelt avgangs-/feiringsarrangement hvor alle studentene inviteres til å bli med kurslederen, høyskolesjefen, bransjegjester og høyskoleakademikere. Dette er en fantastisk mulighet for oss alle til å feire prestasjonene og den nye kunnskapen fra de seks ukene med læring med Condé Nast College.
Kurspris
Ved slutten av kurset vil de som fullfører og består vurderingen motta et Conde Nast Certificate of Achievement.
Ideelle studenter
Dette kurset er ideelt for de som ønsker å utvide sin kunnskap om motemerking og markedsføring og de som ønsker å utforske en spennende og innovativ måte å lære av akademikere og eksperter fra moteindustrien.
Studenter trenger ingen tidligere erfaring med mote eller styling for å bestille dette kurset.
Programresultat
- Demonstrere en grunnleggende forståelse av merkevareteori og hvordan dette gjelder motemerker
- Forstå virkningen av kulturelle, etiske, sosiale og økonomiske faktorer som påvirker moteindustrien
- Skaff deg innsikt i rollen til nye digitale teknologier og anerkjenne deres potensiale for markedsføring og promotering
- Identifisere metoder, kanaler og teknikker for markedsføring, kommunikasjon og promotering av motemerker
- Vis en forståelse av hvordan motemerker kommuniserer sine verdier til kunder på tvers av en rekke kanaler
Galleri
Læreplan
Dedikert kursleder
Studentene vil få støtte fra en dedikert kursleder gjennom hele kurset. Kurslederen vil veilede studentene gjennom det 6-ukers kurset, og vil også legge til rette for live interaktive økter med gruppen online hver uke.
Kursstruktur
Kurset leveres helt online og varer i seks uker, med rundt 6-7 timer med nettbaserte læringsaktiviteter hver uke, sammen med veiledning og råd om tilleggsinnhold å lese, se og lytte til.
Noen av forelesningene og kursmateriellet er fortalt, forhåndsinnspilte forelesninger, studiodemoer og presentasjoner laget av våre akademiske og bransjebidragsytere.
Læremateriellet og aktivitetene kan nås fleksibelt når som helst og i elevenes eget tempo.
Live-økter
Det vil være tre LIVE-økter hver uke på dette kurset, og studentene vil:
- Ha tilgang til College LIVE online Industry Speaker-arrangement
- Opplev en live forelesning fra en akademiker eller bransjeekspert
- Samhandle med kurslederen under en LIVE-aktivitetsøkt
Alle live-øktene vil også bli tatt opp og kan nås på nytt når som helst gjennom hele kursets varighet.
Hvem skal undervise i dette kurset?
Alt det ukentlige innholdet vil bli levert av Condé Nast Colleges ekspertfakultet av svært erfarne akademikere og toppindustriinnsidere. Kurset er interaktivt, multimediadrevet og akademisk strengt.
Nødvendig teknologi
Maskinvare:
- Laptop
- PC / Mac desktop
- Mobil / nettbrett
Operativsystem:
- Windows 7 eller høyere (anbefalt)
- MAC OS X 10.6 (Snow Leopard) eller høyere (anbefalt)
- Det nyeste operativsystemet på mobil/nettbrett
Visuelt og lyd:
- Høyttalere og mikrofon eller headset
- Webkamera
Opptak
Program undervisningsavgift
Stipend og finansiering
Alumni rabatt
Condé Nast College of Fashion & Design tilbyr kursavgiftsreduksjon til våre alumner.